دانلود کامل سریال حیثیت گمشده قسمت ۲ دوم «قسمت ۲ حیثیت گمشده» نیم‌بهاء

0

قسمت ۲ سریال حیثیت گمشده به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در این مطلب دانلود و نیم‌بهاء تماشا کنید. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام اجتماعی رازآلود است سریال حیثیت گمشده قسمت ۲ دوم یکی از پربیننده ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که به تازگی وارد بخش نمایش شده است.

دانلود کامل سریال حیثیت گمشده قسمت 2 دوم «قسمت ۲ حیثیت گمشده» نیم‌بهاء

سریال حیثیت گمشده قسمت ۲

سریال حیثیت گمشده قسمت دوم در این مطلب دانلود و تماشا کنید. سریال ایرانی حیثیت گمشده در ژانر درام – رازآلود به تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری و کارگردانی سجاد پهلوان زاده ساخته شده است.

داستان قسمت دوم

خلاصه داستان قسمت ۲ سریال حیثیت گمشده: پاشو سوال‌های من رو جواب هاجر…!!

سریال حیثیت گمشده کار جدید سجاد پهلوان زاده را بعد از این هر جمعه ساعت ۸ صبح تماشا کنید که به طور هفتگی توسط پلتفرم فیلیمو منتشر می شود.

آنچه که از نام و فضای تنها عکس منتشر شده از آن بر می‌آید احتمالا باید منتظر یک سریال پرکشش ملودرام باشیم که فضایی تراژیک هم دارد. مردی که ناگهان متوجه می‌شود ‌پای «حیثیت» در میان است!

بعد از استقبال مخاطبان از سریال موفق و پرمخاطب سقوط این بار با یک اثر اجتماعی متفاوت از این کارگردان مواجه می‌شویم؛

حیثیت گمشده سریال جدید فیلیمو به‌کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و تهیه‌کنندکی محمدرضا منصوری است که محمدحسین مهدویان نیز به‌عنوان طراح پروژه و مشاور کارگردان در این مجموعه حضور دارد.

سجاد پهلوان زاده بعد از موفقیت در ساخت اولین سریالش در مقام کارگردان به سراغ ساخت دومین سریال خود رفته است. سقوط یک تجربه سخت و متفاوت برای پهلوان‌زاده بود که روایتی متفاوت از داعش و حضور این گروه تروریستی در منطقه مطرح کرد. این کارگردان جوان که تدوینگر آثار متاخر محمدحسین مهدویان هم بوده، در حیثیت هم همچون سریال اولش از حضور مهدویان در مقام مشاور و طراح پروژه استفاده کرده است. این نکته را هم از ما درگوشی داشته باشید که فضای این مینی‌سریال هیچ ربطی به سریال سقوط ندارد و پهلوان‌زاده می‌خواهد ثابت کند که اهل ریسک کردن است.

نظرات