جدیدترین مدل های مانتو تابستانی جلو بسته زنانه و دخترانه ۱۴۰۲ + راهنمای خرید مانتو

0

مانتو تابستانی جلو بسته : مانتو تابستانی با فرا رسیدن فصل گرما به یکی از مهمترین لباس‌هایی تبدیل می شود که خانم ها به دنبال خرید آن هستند. به همین جهت ما جدیدترین مانتو های تابستانی جلو بسته ویژه ۱۴۰۲ را همراه راهنمای خرید برایتان آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

مانتو تابستانی جلو بسته

جدیدترین مدل های مانتو تابستانی جلو بسته زنانه و دخترانه ۱۴۰۲ + راهنمای خرید مانتو

معمولا دوست داریم در گرما لباس های سبک بپوشیم تا به تنمان سنگینی نکنند و همچنین میخواهیم مانتویی که به تن میکنیم نازک باشد تا لایه ای دیگر به لباس هایمان اضافه نشود و گرما را تشدید نکند،یکی از مهمترین مسائل هنگام خرید مانتو تابستانی جنس آن است. خرید مانتو هایی با جنس پلاستیک و الیاف شیمیایی اصلا مناسب فصل تابستان نبوده و می توانند مشکلات زیادی را به دنبال داشته باشند. مانتو تابستانی که از جنس نخ است هوا به راحتی از بین تار و پود آن جابجا شده و در واقع خنک تر می باشند.برندهای با کیفیتی در بازار موجود هستند که طراحی و دوخت مانتو تابستانی از جنس نخ را به عهده داشته و محصولات با کیفیتی تولید می کنند. همچنین قیمت این مانتوها بسیار مناسب فصل تابستان‌اند. مانتو تابستانی حریر و یا مانتو تابستانی اسپرت نیز می توانند انتخاب خوبی باشند.باید دانست مانتوهایی از جنس پنبه بیشتر مناسب فصل سرما بوده و در تابستان باید به سراغ مانتوهای نخی رفت. مانتو تابستانی نخی بسیار خنک بوده، به راحتی شسته و لکه گیری می شوند و بوی عرق بر آن ها نمی ماند. اما باید در مقابل به راحتی چروک می شوند و نیاز به اتو دارند.

مانتو تابستانی

رنگ یکی از مهمترین عوامل هنگام خرید لباس است. خصوصا زمانی که آن لباس مانتو تابستانی باشد. علاوه بر اینکه رنگ لباس می تواند بر زیبایی، بیان ابعاد شخصیتی و حضور در موقعیت های مختلف موثر باشد، در جذب گرما نیز تاثیر گذار بوده و این موضوع می تواند یکی از عوامل مهم و تعیین کننده برای خرید مانتو باشد.در تابستان برای مانتو از رنگ روشن استفاده کنید. چرا که رنگ های تیره مانند مشکی، قهوه ای، سرمه ای و…. گرما را به خود جذب کرده و همچنین باعث آسیب رسیدن به پوست و بدن می شوند.

مانتو جلو بسته

بسیاری از افراد هستند که هنگام خرید مانتو تابستانی سراغ قیمت های ارزان رفته و چند طرح و رنگ از آن را برای خود می خرند. بی خبر از آن که در این نوع مانتو ها کیفیت فدای کمیت شده و تمام آن مانتو ها روی هم کیفیت یکی را هم نخواهند داشت!پس ضروری است هنگام خرید مانتو های تابستانی ابتدا کیفیت را در اولویت قرار دهید. با توجه تنوع پارچه های نخی برای دوخت این مانتو ، به راحتی نمی توان جنس خوب را از بد تشخیص داد و ممکن است خرید بی کیفیتی داشته باشید.

مانتو تابستانی دخترانه

جنس مانتو تابستانی

قیمت مانتو تابستانی

مانتو تابستانی شیک

مانتو تابستانی جلو باز

راهنمای خرید مانتو تابستانی

مدل های جدید مانتو تابستانی

همراه ما باشید

نظرات