خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال ماه و پلنگ

0

“ماه و پلنگ″، سریال ایرانی به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب است. این سریال محصول سال ۱۳۹۵ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. سریال ماه و پلنگ که اولین بار از شبکه سوم در آبان همان سال در قالب ۳۵ قسمت پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن صدا وسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال ماه و پلنگ

 

خلاصه داستان

سریال “ماه و پلنگ” روایتگر داستان ماجراهای “سهیل”، پسر نوجوانِ “حاج صنعان” بزرگ است که بدون داشتن گواهینامه رانندگی می‌کند، تازه‌دامادی را زیر می‌گیرد و باعث مرگ وی می‌شود. وکیلی جوان به نام “محسن” وکالت او را بر عهده می‌گیرد و باعث تبرئه شدن وی می‌شود، اما ماجرا به همین سادگی خاتمه نمی‌یابد…

خلاصه داستان سریال ماه و پلنگ

همچنین در خلاصه داستان رسمی این سریال این‌چنین آمده‌است: «دزد برای هر خانه راه ورودی می‌یابد و شیطان در هر دل بهانه‌ای برای حضور. حاج صنعان نعیمی باور داشت که ۶۰ سال درِ دل را بر روی شیطان بسته نگاه داشته‌است و باور داشت این بسته بودن دل تا زمان مرگ ادامه می‌یابد تا اینکه…»

 

اسامی بازیگران سریال ماه و پلنگ به همراه نقش

اسامی بازیگران سریال ماه و پلنگ به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: احمد امینی، تهیه کننده: آرمان زرین کوب، مدیر صدابرداری: محمد علیزاده شالچی، مدیر تصویر برداری: شهرام نجاریان، مجری طرح: موسسه لوح زرین هنر، طراح چهره پردازی: الهام صالح پور، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، برنامه ریز و تولید: مجید کرباسیان، مدیر تدارکات: سعید حاجی زاده، نویسنده: سعید مطلبی، دستیار اول کارگردان: سعید حاجی زاده، طراح صحنه و لباس: نازی پرتوزاده.

نظرات