تغییر اسپانسر برنده باش + زمان پخش مجدد مسابقه برنده باش

0

تغییر اسپانسر برنده باش + زمان پخش مجدد مسابقه برنده باش

اسپانسر برنده باش بعد از انتقادات زیاد و قطع و عدم پخش این برنامه علی فروغی مدیر شبکه سه واکنش نشان داده و خبر از پخش مسابقه برنده باش در روزهای آتی با اسپانسر جدید داده است.
وی اظهار داشته مسابقه برنده باش با اسپانسر جدید و تغییرات جدیدتر روی آنتن خواهد رفت و متوقف نشده است.

اسپانسر برنده باش

در روزهای گذشته خبر حذف برنده باش از برنامه های شبکه سه و متوقف شدن پخش آن در رسانه ها منتشر شد که روابط عمومی شبکه‌سه سیما با نقل قول از علی فروغی اعلام کرد: با توجه به رهنمود اخیر رهبر معظم انقلاب و به تبع آن دستور رئیس سازمان صداوسیما در سازماندهی اسپانسرها و تعامل با معاون محترم سیما، تصمیم بر این شد تا سازوکار اسپانسری که پشتیبانی مالی برنامه برنده باش را انجام می‌دهد، اصلاح و ظرفیت‌های جدیدی به این برنامه اضافه شود.
در همین راستا، با این تغییرات پیشبرنده از این پس مردم نقش آفرینی بیشتری در برنامه “برنده باش” خواهند داشت.

علت تغییر اسپانسر برنده باش

او در پایان در مورد قمار بودن این برنامه اضافه کرد: همانطور که مرجع بزرگوار در جلسه درس خارج فقه فرمودند اگر محل تأمین جوایز مسابقه از محل وجه دریافتی از شرکت کنندگان مسابقه تفکیک شده باشد، مشکل شرعی ندارد. در همین راستا، با توجه به سابقه دیرینه سازمان در این گونه برنامه‌ها و بررسی‌های شرعی لازم، از همان ابتدا پیش بینی شده بود که محل تأمین جوایز از برآورد مصوب در شبکه باشد و نه وجه احتمالی دریافتی از شرکت کنندگان. لذا مفروض استفتا مصداق این برنامه نیست.

در همین رابطه بخوانید: حذف مسابقه برنده باش از شبکه سه

واکنش رئیس سازمان صداوسیما به حواشی برنده باش

رییس صدا و سیما نیز در پی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جلوگیری از ترویج روش‌هایی که فرهنگ کار و تلاش را تضعیف می‌کنند در دستوری به اداره کل بازرگانی سازمان صدا و سیما خواستار تجدید نظر در ظهور و بروز رسانه‌ای اسپانسرهایی شد که مانع ترویج فرهنگ کار و تلاش هستند.

در متن دستور رئیس سازمان صدا و سیما آمده است:

ج”ناب آقای مهدوی مهر
مدیرکل بازرگانی سازمان
سلام علیکم
با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد فرهنگ کار به مناسبت روز کارگر، نسبت به بروز و ظهور رسانه‌ای اسپانسرهایی که مانع این فضیلت هستند تجدید نظر کنید.

زمان پخش مجدد برنده باش

مدیر شبکه سه اعام کرده که با تغییرات و اسپانسر جدید این برنامه روی انتن می رود

سجاد علیجانی کیست

این روزها نام سجاد علیجانی جوان میلیاردر و سرمایه گذار چند پروژه سینمایی زیاد به گوش می رسد و حال نماش به عنوان اسپانسر برنده باش شنیده می شود.
وی تاکنون اسپانسر چند فیلم بوده و بعد از این فیلم علیجانی به تلویزیون آمد و به عنوان سرمایه گذار در برنامه «برنده باش» حضور داشت.
حال باید منتظر ماند و دید که عاقبت این مسابقه چه خواهد شد آیا سرنوشتی مانند نود پیدا خواهد کرد یا نه دوباره به کنداکتور پخش شبکه سه برمیگردد.

نظرات