بیوگرافی محمد هیبتی رزمی کار ایرانی و همسرش +‌عکس جدید و افتخارات

0

بیوگرافی محمد هیبتی رزمی کار ایرانی و همسرش +‌عکس جدید و افتخارات

محمد هیبتی با نام کامل محمد هیبتی گوجانی متولد ۱۳۷۵ در چهار محال و بختیاری ووشوکار و رزمی کار حرفه ای MMA اهل ایران است. او در حال حاضر در مسابقات mma فعالیت می کند. علی هیبتی رزمی کار رشته MMA ایران برادر بزرگتر محمد هیبتی است که در اردیبهشت ۱۴۰۳ مادام العمر از فعالیت های ورزشی محروم شد. ادامه بیوگرافی محمد هیبتی کیست همزاه با عکس و مسابقات وی از مجله حرف تازه می خوانید:

بیوگرافی محمد هیبتی قهرمان mma کیست و همسر و سوابق + عکس جدید و افتخارات

بیوگرافی محمد هیبتی

محمد هیبتی گوجانی متولد ۱۳۷۵ در چهار محال و بختیاری ووشوکار و رزمی کار حرفه ای در MMA اهل ایران است.

محمد هیبتی (muhammad heybat) از ورزشکاران حرفه‌ای رشته های رزمی و ووشو بوده که در حال حاضر در مسابقات mma فعالیت می کند. او ورزش حرفه ای را زیر نظر برادر بزرگترش علی هیبتی آغاز کرد. زمانی که برادرش از ایران مهاجرت کرد برای ادامه ورزش ووشو به نظر حبیب بهمنی امده و ساندا را تحت نظر او آغاز کرد.

محمد هیبتی اهل کجاست

محمد هیبتی اهل گوجان چهارمحال بختیاری است و درباره زندگینامه شخصی و فعالیت های حرفه ایش می گوید: ۲۹ سال سن دارم و از ۱۰ سالگی ورزش را شروع کردم، تحصیلاتم دیپلم است و ووشو را در ابتدا زیر نظر برادر بزرگ خودم آغاز کردم اما زمانی که برادرم از ایران رفت برای ادامه ورزش ووشو پیش حبیب بهمنی رفتم و ساندا را تحت نظر وی شروع کردم، بعدازآن وارد تیم ملی ووشو شدم در حال حاضر هم شاگرد حبیب بهمنی هستم.

سوابق

در بیوگرافی محمد هیبتی آمده: از ورزشکاران حرفه‌ای رشته های رزمی و ووشو بوده که در حال حاضر در مسابقات mma فعالیت می کند. او ورزش حرفه ای را زیر نظر برادر بزرگترش علی هیبتی آغاز کرد. زمانی که برادرش از ایران مهاجرت کرد برای ادامه ورزش ووشو به نظر حبیب بهمنی امده و ساندا را تحت نظر او آغاز کرد.

محمد هیبتی کیست

محمد هیبتی سالها در تیم ملی ووشو فعالیت داشته است و در مسابقات جهانی حضور پیدا کرده است یک سال در تیم دانشگاه آزاد بوده و دو سال برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی به تیم پاس رفته است.

بیوگرافی محمد هیبتی رزمی کار ایرانی mma + سوابق مبارزه و عکس جدید

زمانیکه ۱۰ سال سن داشته وارد رشته رزمی ووشو شده است و تحصیلات خود در مقطع دیپلم رها کرد و به سراغ وردزش و علایق خود رفت برادرش به عنوان مربی ووشو را به او تعلیم داد اما بعد از مدتی برادرش از ایران رفت و او مجبور شد برای ادامه فعالیت ووشو و کسب مهارت بیشتر زیر نظر حبیب بهمنی قرار بگیرد و در سبک ساندا به فعالیت بپردازد.

او در مسابقات جهانی حضور پیدا کرده است یک سال در تیم دانشگاه آزاد بوده و دو سال برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی به تیم پاس رفته است.

بیوگرافی محمد هیبتی رزمی کار ایرانی mma + سوابق مبارزه و عکس جدید
فیلم مبارزه محمد هیبتی

محمد هیبتی درباره حضور در مسابقات mma می گوید که برخلاف اینکه برخی‌ها می‌گویند که این مسابقات غیر مجاز است اما اینگونه نبوده و اسپانسری که روی مسابقات سرمایه گذاری می کند در نهایت پول برد و باخت و ورزشکار را واریز میکند در این مسابقات شرکت بندی صورت گرفته و در همه مسابقات اینگونه اتفاقات وجود دارد و پشت پرده هایی که ورزشکاران از آن بی خبر هستند.

بیوگرافی محمد هیبتی رزمی کار ایرانی mma + سوابق مبارزه و عکس جدید

او درباره مشگلات مالی شرکت در مسابقات پر خرج و هزینه ام ام ای می گوید: اگر به همه رشته‌های ورزشی مثل فوتبال توجه می‌کردند مشکلات ورزشکاران هم کمتر می‌شد که مجبور نباشند به این قبیل مسابقات بروند، من همه عمر و جوانی خود را بر سر این رشته ورزشی گذاشتم ولی آن‌قدری پول دریافت نمی‌کنم که بتوانم زندگی خودم را تأمین کنم، اگر به ورزشکارانی مثل من پول مناسبی پرداخت می‌شد هیچ زمان به سراغ این قبیل مسابقات نمی‌رفتیم؛ اخیراً چند نفر از ووشوکاران خوب کشوری به دلیل حضور در مسابقات غیرمجاز حذف شدند.

شنیدم می‌خواهند کسانی که در این مسابقات حضور داشتند را از حضور در تیم‌های ایرانی محروم کنند اما خودم هنوز دقیق این موضوع را نمی‌دانم، ترجیح دادم از تیم ووشو چهارمحال و بختیاری بروم به همین دلیل در حال حاضر به تهران آمدم تا بتوانم اینجا تمرین کنم.

بیوگرافی محمد هیبتی رزمی کار ایرانی mma + سوابق مبارزه و عکس جدید

شما می‌بینید ورزشکاری مثل امیر علی‌اکبری چقدر شهرت پیدا کرده و رسانه‌ها همه به‌دنبال وی هستند حال فرض کنید من هم به اندازه این ورزشکار بزرگ شوم.

ورزش برای سلامتی انسان است ولی زمانی که دیگر نتوانی ورزش کنی چه می‌شود وقتی همه فرصت‌های احتمالی برای داشتن یک شغل مناسب با یک حقوق را هم به خاطر حضور در ورزش و تیم‌های ملی و استانی از دست داده‌ای؛ در این شرایط چه تضمینی برای آینده یک ورزشکار وجود دارد؟

من عضو تیم ملی بودم و آخرین سالی که در این تیم عضویت داشتم برای انتخابی مسابقات جهانی بود که در رقابت با محسن صیفی بازی را واگذار کردم؛ یک سال در تیم دانشگاه آزاد بودم و دو سال به‌عنوان خدمت سربازی در تیم پاس بازی کردم و دوباره به تیم دانشگاه آزاد بازگشتم.
پیج اینستاگرام

muhammadheybati

حمله شوخال چرچایف روس به محمد هیبتی

فیلم منتشر شده از عاقبت توهین ورزشکار روس به ایرانی ها در قفس MMA به یکی از پربیننده ترین ویدیوهای ورزشی در اینستاگرام تبدیل شد. در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، علی هیبتی رزمی کار ایرانی توهین ورزشکار چچن روسیه به ایران را بدون جواب نمی گذارد.

فیلم منتشر شده از مبارزه نابرابر و حمله وحشیانه شوخال چرچایف روس به محمد هیبتی و تهدید مبارز ایرانی به قتل بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این فیلم که به یکی از پربیننده ترین ویدیوهای ورزشی در شبکه های اجتماعی تبدیل شده، شوخال چرچایف مبارز هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) با نام مستعار «برز» محمد هیبتی مبارز ایرانی را مورد ضرب و شتم قرار داده و با اسلحه او را تهدید به قتل می کند.

شوخال چرچایف (برز) روس پس از این حمله وحشیانه به محمد هیبتی مبارز ایرانی به دو سال زندان محکوم می شود. درگیری هنگام ضبط پادکست یکی از تبلیغات مبارزه در ۲۱ آگوست در خوابگاهی در مسکو اتفاق افتاد. این ویدیو نشان می دهد که چگونه چرچایف با ضربه ای ناگهانی به سر محمد هیبتی او را ناک اوت می کند، اسلحه را بیرون می آورد و او قربانی دستور می دهد زانو بزند.

علی هیبتی کیست؟

خبر محرومیت مادام العمر علی هیبتی رزمی کار رشته MMA ایران در ساعات گذشته بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است. در ادامه زوایای پنهان این محرومیت را با هم بررسی می‌کنیم.
علی هیبتی ورزشکار ۲۸ ساله ایرانی است که در شهر گوجان استان چهارمحال بختیاری متولد شده است. هیبتی ورزش حرفه‌ای را از ۱۰ سالگی با رشته ووشو شروع کرد و در سبک ساندا چند عنوان قهرمانی را در کشور به دست آورد. هیبتی در لیگ برای تیم‌های دانشگاه آزاد و پاس هم مبارزه کرده بود و در چند نوبت هم به مسابقات بین المللی اعزام شده بود. بعد از مدتی این ورزشکار در مصاحبه‌ای اعلام کرد بخاطر شرایط مالی و امرار معاش تصمیم گرفته از رشته ورزشی ووشو کنار برود و در رشته MMA مبارزه کند.

ماجرای محرومیت مادام العمر هیبتی

هیبتی که برای انجام مبارزه‌ای در روسیه حاضر شده بود، برای بیرون رفتن زنی که زمان شروع مسابقه را اعلام می‌کرد حرکت غیورزشی انجامم داد که همین اتفاق برای او حاشیه ساز شد. هیبتی با پایان مسابقه و خروج از رنگ مورد حمله گروهی روس‌ها قرار گرفت و توسط تماشاگران روس به قصد کشت ضرب و شتم شد. هیبتی در ادامه عذرخواهی هم کرد، ولی کمیته بررسی تخلفات، او را برای همیشه از مسابقات محروم کرد

نظرات