زمان پخش و تکرار سریال شب دهم از شبکه تماشا ۱۴۰۲ + روزها و ساعت پخش

0

سریال شب دهم از شبکه تماشا : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال شب دهم برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال شب دهم

این سریال به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی عرفان سعیدی محصول ۱۳۸۰ در زانر تاریخی،عاشقانه و خانوادگی است. این مجموعه برای بار اول به مناسبت ماه محرم در نوروز سال ۱۳۸۱ از شبکهٔ یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.حالا قرار است از ۲۵ تیر ۱۴۰۲ از شبکه تماشا مجدد پخش شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به حسین یاری،کتایون ریاحی،رؤیا تیموریان،ثریا قاسمی،پرویز پورحسینی،محمود پاک‌نیت،اکرم محمدی،پرویز فلاحی‌پور،شهین علیزاده،مظفر مقدم،حسین خانی‌بیک،ابراهیم‌آبادی،فرشید صمدی‌پور و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده جوان شروری به نام حیدر خوش مرام عاشق یکی از شاهزاده‌ های قجری می‌ شود. حیدر خوش مرام که از لوطی‌ های طهران قدیم هست می‌ خواهد با این شاهزاده ازدواج کند اما شاهزاده نمی‌ پذیرد. اما با اصرارهای حیدر خوش مرام مواجه می‌ شود و وقتی که می‌بیند این شخص دست بردار نیست، شرط می‌ گذارد که اگر بتوانی ۱۰ شب تعزیه در زمان حکومت نظامی رضاخان برگزار کنی با تو ازدواج خواهم کرد.دلیل این شرط شاهزاده بعدها مشخص می‌ شود که به دلیل خاطراتی است که از این مراسم در دوران کودکی خود داشته است، حیدر به اتفاق دوست خوب خود، یاور و بقیه نوچ ه‌هایش این مراسم را برگزار می‌ کنند تا اینکه در شب دهم و پایانی اتفاقات تلخی رخ می‌ دهد و عاشق به معشوقش نمی‌ رسد…

سریال شب دهم از شبکه تماشا

ساعت تکرار و زمان پخش سریال شب دهم از شبکه تماشا

این سریال ۱۴ قسمتی از شنبه هرشب از ۲۵ تیر ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۸ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۲ شب، ۶ صبح و ۱۲ ظهر از شبکه تماشا پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات