زمان پخش و تکرار سریال چهار چرخ از شبکه تماشا ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

سریال چهار چرخ از شبکه تماشا : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال چهار چرخ برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال چهار چرخ

این سریال به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه کنندگی محمدرضا شجاعی همچنین نویسندگی محمد رضا فاضلی محصول سال ۱۳۹۰ در ژانر خانوادگی،طنز و اجتماعی است. این مجموعه برای بار اول از شبکه سه سیما پخش شد و طرفداران زیادی داشت و مردم استقبال زیادی از آن کردند در کل اين سريال تقريبا ۸۰ درصد رضايت‌مندي مردم را به همراه داشت و اين آمار براي چنين كاري خوب است. حالا قرار است این سریال برای چندمین بار از ۱۴ دی ۱۴۰۱ از شبکعه تماشا پخش شود و جایگزین سریال فروشگاه می شود.

از جمله هنرمندان این مجموعه می توان به حمید لولایی،مریم امیرجلالی،بهنوش بختیاری، مرحوم محسن قاضی‌مرادی،اصغر سمسارزاده،مجید یاسر و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده مردی به نام ذبیح که علاقه عجیبی به داشتن ماشین دارد و در این راه همه تلاشش را به کار می‌گیرد تا پولی جمع کند تا به مدد آن بتواند ماشینی خریداری کند و به این وسیله در زندگیش تحولی ایجاد کند. او به این آرزو عمری را چای‌فروش لب خط بوده‌است. ذبیح سرانجام موفق می‌شود پس از مدت‌ها پول ماشینش را جمع‌آوری کند اما هم‌زمان در روز خواستگاری دخترهایش پول‌ها به سرقت می‌رود و این آغاز ماجراهای آقاذبیح ما و دیگران است…،

زمان پخش سریال چهار چرخ از شبکه تماشا

ساعت تکرار و زمان پخش سریال چهار چرخ از شبکه تماشا

این مجموعه تلوزیونی ۱۵ قسمتی هرشب از ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱ و تکرار آن ساعت ۳ بامداد،۹ صبح و ۱۵ روز بعد از شبکه تماشا پخش می شود.

از دیگر هنرمندان این سریال می توان به خشایار راد،فلامک جنیدی،رضا توکلی،شهین تسلیمی،مصطفی طاری،شهرام قائدی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات