اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم عاشقانه ای برای سرباز وظیفه رحمت +‌داستان و نقش ها

0

فیلم عاشقانه ای برای سرباز وظیفه رحمت (۱۳۸۹) : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم عاشقانه ای برای سرباز وظیفه رحمت عبارتند از: آتیلا پسیانی، احمد مهرانفر (رحمت)، بهروز قادری (امیر)، مانا گل محمدی (ریحانه)، حسین سلیمانی، نیره فراهانی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های فیلم عاشقانه‌ ای برای سرباز وظیفه رحمت همراه با اسامی عوامل و دانلود کامل… در ادامه مطلب میخوانید.

 

فیلم عاشقانه‌ ای برای سرباز وظیفه رحمت

فیلم عاشقانه ای برای سرباز وظیفه رحمت فیلم ایرانی به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی مهدی عابدین محصول سال ۱۳۸۹ در ژانر خانوادگی، عاشقانه است. این فیلم برای بار اول در سال ۱۳۸۹ در سینماها اکران شد و مورد توجه و استقبال همگان قرار گرفت و پس از آن بارها از تلویزیون پخش شده است. این فیلم در سال ۱۳۸۹ به اکران در آمد و با کسب امتیاز خوب از سوی مخاطبان و ثبت ۲ نامزدی توانست در رده فیلم و آثار برتر طبقه بندی شود.

اسامی بازیگران فیلم عاشقانه ای برای سرباز وظیفه رحمت

در فیلم عاشقانه‌ ای برای سرباز وظیفه رحمت بازیگرذان مطرح و برجسته سینما و تلویزیون ایران چون: آتیلا پسیانی، احمد مهرانفر (رحمت)، بهروز قادری (امیر)، مانا گل محمدی، حسین سلیمانی، نیره فراهانی و … به هنرمندی پرداخته اند

 

خلاصه فیلم عاشقانه‌ ای برای سرباز وظیفه رحمت

بیوگرافی بازیگران فیلم عاشقانه‌ ای برای سرباز وظیفه رحمت

خلاصه داستان

این فیلم داستان پسری را روایت می کند که برای رسیدن به عشقش، شرط پدر دختر را مبنی بر رفتن سربازی قبول کرده، اما در این میان با حادثه ای ناگوار، مسیر زندگی وی دچار چالش بزرگی می شود…

آتیلا پسیانی

زاده ١٠ اردیبهشت ۱۳۳۶ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و فرزند جمیله شیخی است. او همسر فاطمه نقوی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. او دارای دختری به نام ستاره پسیانی و پسری به نام خسرو است که هردو بازیگر اند. او آثاری همچون محله برو بیا،ممنوعه،سیمرغ،رانت خوار کوچک،بیداری،رستگاران،مادرانه،آرام می گیریم،مریضه،با خانمان،مسافران،نیمه پنهان،مجرد ها،پل چوبی،جاده قدیم و…. اشاره کرد.

بازیگران فیلم عاشقانه‌ ای برای سرباز وظیفه رحمت

احمد مهران فر

متولد ۱۰ خرداد ۱۳۵۴ بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی برای اولین بار در فیلم نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ در سینما ظاهر شد و پس از آن در فیلم‌های اقلیما،حقیقت گمشده، دربارهٔ الی…، کلبه و آتش‌بس و… ظاهر شد او افزون بر بازیگری به نویسندگی هم مشغول بوده و برای تئاتر نمایش‌نامه نوشته‌است. وی به همراه امیرحسین قاسمی نویسندگی سریال سال‌های دور از خانه را هم برعهده داشته‌است.

عوامل فیلم عاشقانه‌ ای برای سرباز وظیفه رحمت

احمد مهرانفر بازیگر اصلی نقش رحمت در فیلم عاشقانه‌ ای برای سرباز وظیفه رحمت

دیگر عوامل

فیلمنامه‌نویس: پوریا آذربایجانی،تصویربرداری: هادی شلالوند،صدابردار: روح اله جعفر یگلو،طراح صحنه و لباس: امیرحسین قدسی،تدوینگر: بهزاد مصلح.

نظرات