اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم اینان (ایرانی) با نقش ها +عکس ها و داستان

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم اینان (ایرانی) با نقش ها +عکس ها و داستان

فیلم اینان : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم اینان با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های فیلم سینمایی اینان (ایرانی) همراه با اسامی عوامل با بازی علی برادری، الهه جعفری، صبا سهیلی سپیده آرمان و… در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم ایرانی اینان

فیلم اینان به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه‌کنندگی علی برادری محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، عاشقانه و اجتماعی است که پروانه نمایش آن به تازگی صادر شده .

فیلمبرداری این فیلم سینمایی مدتی در شهر مشهد وجود داشت و علی برادری و الهه جعفری اولین بازیگرانی بودند که مقابل دوربین رفتند. ادامه این فیلم در روستای واریان فیلمبرداری شد.

خلاصه داستان فیلم اینان

خلاصه داستان فیلم اینان

عماد یک جوان سی ساله را روایت می‌کند که برادرش نیازمند اهدای عضو است. عماد برای یافتن عضو پیوندی راهی مشهد می‌شود اما این سفر طولانی و غیرمنتظره تجربیات و آشنایی با افرادی را در پی دارد که باورهای قبلی‌اش را به چالش می‌کشد و عشقی زمینی او را به درکی تازه از زندگی می‌‌رساند.

بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی اینان

الهه جعفری ، علی برادری ، صبا سهیلی ، سپیده آرمان ، مرتضی قرغانی و جمعی از جمعی از بازیگران سینما و تئاتر خراسان از جمله احمد ریحانه، علیرضا ضیاء چمنی، برات ربانی، شاپور ترکمن سرابی، علیرضا سنایی، محمد جعفرزاده، بهنام ربانی، زهره مرادی، الهه پژوهی، صدیقه چک، کبری شمس، محمود کریمی، محسن کریمی، کیمیا فراهانی، سیده فاطمه وفایی، سیاوش رویین تن، آرنیکا رویین تن، غلامرضا پورموسی و علی عسگرزاده در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

صبا سهیلی

صبا سهیلی در سال ۱۳۶۸ در خانواده هنرمند به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی در رشته میکروبیولوژی است.
پدر او سعید سهیلی کارگردان معروف سینما وتلویزیون و مادر او مهناز منتظمی است.
ساعد و سینا برادران صبا سهیلی هستند که هر دو در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارند. ساعد در آثار متعددی چون لاتاری، گشت ارشاد، اتاق تاریک، شهرک و… درخشیده است و سینا سهیلی (مهراد) نیز در آثاری چون شادروان، ژن خوک، آقازاده و پدر ایفای نقش نموده است.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم اینان با نقش ها +عکس ها و داستان

الهه جعفری

الهه جعفری متولد ۱۳۷۰ در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. او فعالیت در سینما را در ۲۰ سالگی و با فیلم سینمایی «گشت ارشاد» به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سهیلی در سال ۱۳۹۰ آغاز کرد. او در این فیلم به عنوان بازیگر بدلکار حضور داشت. وی در سال ۱۳۹۴ با سریال ترسناک «احضار» برای اولین بار بازی در شبکه نمایش خانگی را تجربه کرد و اولین تجربه بازیگری حرفه ایش رار قم زد. او نقش «گیسو» را در این سریال بازی کرد.

بازیگران فیلم اینان

علی برادری

علی برادری متولد ۱۹ خرداد ۱۳۶۳ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فعالیت اش را از سال ۱۳۸۱ وقتی ۱۸ ساله بود بعنوان جاشین تولید و بازیگری در فیلم «خاموش دریا» شروع کرد. او سال ۹۸ نیز در مجموعه پربیننده «بوی باران» در نقش قاتل بازی کرد و به شهرت رسید. علی برادری در سال ۱۴۰۰ علاوه بر بازی بعنوان تهیه کننده در فیلم «اینان» حضور داشت، این اولین تجربه تهیه کنندگی وی به شمار می رود.

زمان پخش سریال اینان

دیگر عوامل

کارگردان: رهبر قنبری، فیلمبردار: داوود رحمانی، صدابردار: محسن طیبی، طراح چهره‌پردازی: محمد قلی‌نژاد، طراح صحنه و لباس: میثم نویریان، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: امیر رحمت حیدری، بازیگردان: عباس عمرانی، منشی صحنه: مهتاب رضوی، عکاس: علی سیدی، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، مدیر تولید: سعید سرابی، مجری طرح: ناصر روئین تن، پشتیبانی تولید: علیرضا خسروی، تهیه‌کننده: علی برادری.

نظرات