اسامی بازیگران سریال هندی آزمون زندگی با نقش + خلاصه داستان و بیوگرافی

0

سریال هندی آزمون زندگی به کارگردانی موزامیل دزای محصول سال ۲۰۲۳ کشور هند در ژانر عاشقانه درام می باشد و در آن بازیگران هندی زیادی به ایفای نقش پرداختند. این سریال تلویزیونی یکی از سریالهای جدید هندی در ۲۰۲۳ بوده که از شبکه ام بی سی پرشیا پخش میشود. دوبله سریال آزمون زندگی به زبان فارسی در برخی سایت های فیلم موجود است. این مجموعه تلویزیونی به زبان هندی بوده و مناسب برای گروه سنی ۱۷ سال می باشد.

بازیگران سریال هندی آزمون زندگی

اسامی بازیگران سریال آزمون زندگی عبارتند از :

  • اریکا جنیفر فرناندز (Erica Jennifer Fernandes) بازیگر نقش پررنا باسو
  • پارت لاگهاته (Parth Laghate)
  • حنا خان (Hina Khan)
  • کاران سینگ گرور (Karan Singh Grover)
  • آمنه شریف (Aamna Sharif)
  • کاران پاتل (Karan Patel)
  • سوبهاوی چوکسی (Shubhaavi Choksey) در نقش موهینی باسو
  • اودای تیککار (Uday Tikekar) در نقش مولوی باسو
  • و…

بازیگران سریال هندی آزمون زندگی

درباره سریال آزمون زندگی

سریال آزمون زندگی (Kasautii Zindagii Kay) یکی از جدیدترین سریال های هندی به کارگردانی موزامیل دزای است که از شبکه ام بی سی پرشیا پخش میشود و در آن بازیگرانی چون اریکا جنیفر فرناندز، پارت لاگهاته، حنا خان، کاران سینگ گرور، آمنه شریف، کاران پاتل، رسوبهاوی چوکسی، باسواودای تیککار و … به هنرمندی پرداختند.

آزمون زندگی یک سریال سرگرم کننده است و براساس داستانی از آنیل ناگپال نویسنده مشهور ساخته شد و نخستین بار در سال ۲۰۱۸ بر روی آنتن شبکه استار پلاس Star Plus رفت.

بیوگرافی بازیگران سریال هندی آزمون زندگی

داستان سریال هندی آزمون زندگی

داستان سریال درباره یک دختر و پسر به نام آنوراگ و پرنار با دو جفت روح متصل بهم است که راهی زندگی زمینی متفاوتی می‌شوند تا اینکه یکدیگر را در دانشگاه ملاقات می‌کنند. آنوراگ و پرنار کم‌کم با یکدیگر آشنا شده و عاشق هم می‌شوند اما شعله‌های حسادت بدخواهان مانع راه این دو دلباخته می‌شود.

ببینید: بیوگرافی پونیت راجکومار بازیگر هندی و همسر و فرزندانش + عکس ها و علت اصلی فوت

تعداد قسمت ها

این مجموعه تلویزیونی در دو فصل ساخته شده و تعداد قسمت های سریال آزمون زندگی هندی ۴۶۸ قسمت میباشد و چیزی حدود ۲ سال زمان برد تا به قسمت آخر برسد.

بیوگرافی بازیگران سریال آزمون زندگی

بیوگرافی اریکا فرناندز بازیگر نقش پررنا

اریکا جنیفر فرناندز (Erica Jennifer Fernandes) متولد ۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۲ در هند بازیگر و مدل اهل هند است که در سینما و تلویزیون هند فعالیت می‌کند.

او کار خود را با کاراکتر دکتر سونتاکشی بوسه در سریال هندی این عشق را چه بنامم شروع کرد و با این نقش شناخته شد. اریکا در چند فیلم از جمله به خاطر تو و گالیپاتام ایفای نقش داشت. این بازیگر تاکنون در یک برنامه اینترنتی به عنوان مجری و در چندین موزیک ویدیو حضور داشته است.

داستان سریال هندی آزمون زندگی

پارت سامتان بازیگر نقش آنوراگ

پارت لاگهاته (Parth Laghate) متولد ۲۰ اسفند ۱۳۶۹ است که با نقش‌های سیدارت سریال گمراه: پایان بی‌گناهی و پریتوی سریال بهترین دوستان تا ابد در این کشور مطرح شد. پارت سامتان بازیگر نقش اصلی سریال هندی آزمون زندگی است.

بیوگرافی پارت سامتان در نقش آنوراگ باسو در سریال آزمون زندگی

بیوگرافی حنا خان در نقش کومولیکا

حنا خان (Hina Khan) بازیگر اهل هند متولد ۲ اکتبر ۱۹۸۷ (۱۰ مهر ۱۳۶۶) است که در سینما و تلویزیون هند حضور پیدا می‌کند. شروع بازیگری حنا خان با سریال محبوب اسم این رابطه چیست؟ و نقش آکشارا بود که با همان نقش نیز معروف شد. او در چند فیلم سینمایی و سریال دیگر نیز تاکنون نقش داشته و رئالیتی شو Fear Factor: Khatron Ke Khiladi 8 و Bigg Boss 11 نیز از جمله برنامه‌هایی بودند که در آن دیده شد.

اسامی بازیگران سریال هندی آزمون زندگی با نقش + خلاصه داستان و بیوگرافی و دانلود

کاران سینگ گرور در نقش ریشبا

کاران سینگ گرور (Karan Singh Grover) مدل و بازیگر هندی متولد ۲۳ فوریه ۱۹۸۲ (۴ اسفند ۱۳۶۰) است. او با بازی در نقش دکتر آرمان مالک با سریال دیل میل گایه (Dill Mill Gayye) معروف شد و سپس در سریال قبول می‌کنم (Qubool Hai) ایفای نقش داشت. او در فیلم‌هایی همچون تنها (Alone) و داستان نفرت ۳ (Hate Story 3) بالیوود نقش آفرینی داشت. کاران سینگ گرور از بازیگران کلیدی سریال Kasautii Zindagii Kay است.

عکس بازیگران سریال هندی آزمون زندگی

کاران پاتل

کاران پاتل (Karan Patel) بازیگر و مجری تلویزیونی هندی متولد ۲ آذر ۱۳۶۲ است. او پیش از حضور در سریال ازمون زندگی، در سوپ اپرای به ایفای نقش اصلی پرداخته بود. کاران همچنین در رئالیتی‌ شوهایی مانند Nach Baliye 3 و Fear Factor: Khatron Ke Khiladi 10 نیز حضور داشته است.

داستان سریال هندی آزمون زندگی

ساعت و روزهای پخش سریال آزمون زندگی

آزمون زندگی از شنبه تا چهارشنبه در ساعت ۲۲ از شبکه MBC Persia (ام بی سی پرشیا) پخش میشود و تکرار آن نیز روز بعد ساعات ۰۶:۴۵ صبح و ۱۶ می باشد.

نظرات