خلاصه داستان ، اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پاورچین + زمان پخش

0

“پاورچین″، سریال ایرانی به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی حمید و مجید آقاگلیان است. این سریال محصول سال ۱۳۸۱ و در ژانر درام و کمدی ساخته شده است. سریال پاورچین که اولین بار در شهریور ۸۱ از شبکه سوم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر در ایام ماه رمضان ۱۴۰۰ بر روی آنتن صدا وسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان ، اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پاورچین + زمان پخش

 

خلاصه داستان

سریال “پاورچین” روایتگر ماجراهای فردی به نام “فرهاد” است که از اهالی محلی به نام “برره” است، او به تهران مهاجرت کرده و با همسرش “مهتاب” زندگی خوب و آرامی دارد.

خلاصه داستان سریال پاورچین

در پی قبول‌شدن “شادی” سحر ولدبیگی – خواهر فرهاد – در دانشگاه در رشتهٔ “کتاب‌گذاری”، پدرش او را نیز به تهران می‌فرستند تا در کنار “فرهاد” و “مهتاب” زندگی کند.

سریال پاورچین

در همین حال فرهاد برای “داوود” نیز که یک پایین برره‌ای است و به تهران آمده، در اداره‌ی محل کار خود شغلی دست و پا می‌کند و این سرآغاز ماجرایی است که با یک طنز شیرین به تصویر کشیده می‌شود…

 

اسامی بازیگران سریال پاورچین به همراه نقش

اسامی بازیگران سریال پاورچین

 

دیگر عوامل

کارگردان: مهران مدیری، تهیه کننده، حمید و مجید آقاگلیان، طراح نور: منوچهر شمسایی، تصویر: جهانبخش مهربخش – منوچهر مظفری، صدا: محمد حاتم نژاد – حمید گرمابدری، مدیر فنی: مهتا ملک زاده، طراح گریم: حمید مهین دوست، موسیقی: بهرام طالقانی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: پوپک مظفری، تدوین: جواد اصلانی، مدیر تولید: حسن شکوهی، مجری طرح: محسن چگینی.

 

نظرات