بیوگرافی پونیت راجکومار بازیگر هندی و همسر و فرزندانش + عکس ها و علت اصلی فوت

0

پونیت راجکومار, بازیگر سرشناس هندی متولد ۱۹۷۵ بود که در سن ۴۶ سالگی ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ درگذشت. در ادامه بیوگرافی پونیت راجکومار بازیگر هندی و همسرش همراه با عکس ها و فیلم شناسی و پیج اینستاگرام و علت دقیق فوت و درگذشت وی را در مجله حرف تازه دریافت کنید

بیوگرافی پونیت راجکومار بازیگر هندی و همسر و فرزندانش + عکس ها و علت اصلی فوت

بیوگرافی پونیت راجکومار

پونیت راجکومار بازیگر سینمای هند (Puneeth Rajkumar) متولد ۱۷ مارس ۱۹۷۵ در هند بود. او  بازیگر هندی است. او پسر راجکومار بازیگر مشهور بود

علت فوت و درگذشت پونیت راجکومار

علت فوت و درگذشت وی اعلام نشده و این بازیگر بطور ناگهانی فوت کرده است

ازدواج و همسرش

پونیت سال ها پیش ازدواج کرده بود و دارای دو فرزند بود

عکس همسر و فرزندان پونیت راجکومار بازیگر هندی

سوابق هنری

پونیت از کودکی وارد سینمای هند شد و بازیگری را با راهنمایی و هدایت پدرش راجکومار آغاز رد. از شاخص ترین آثار و فیلم های او میتوان فیلم های «رانا ویکراما»، «شاهزاده»، «قدرت» و «پاراماتما» اشاره کرد.

پونیت جایزه ملی سینمای هندوستان را در شاخه بهترین کودک بازیگر دریافت کرد و یکی از ستاره های سینمای بالیود بود. او در فیلم آنا باند و به خاطر تو و هزارتو بسیار خوش درخشید و در بین بایزیگران هندی از معروفیت خاصی برخوردار بود . او را ستاره سینمای کانارا زبان جنوب هندوستان می دانند.

علت فوت و درگذشت پونیت راجکومار بازیگر هندی

او در ۲۹ فیلم سینمای جلوی دوربین رفته بود و از چهره‌های محبوب تلویزیون نیز محسوب می‌شد. «رانا ویکراما»، «شاهزاده»، «قدرت» و «پاراماتما» برخی از فیلم‌های کارنامه این بازیگر است.

مرگ ناگهانی این بازیگر جامعه سینمای هندوستان را به شوک فرو برده است. چهره‌های سرشناس بسیاری از جمله نارندرا مودی نخست‌وزیر هندوستان درگذشت او را تسلیت گفته‌اند.

همچنین ببینید: بیوگرافی دیلیپ کومار بازیگر هندی و همسرش سایرا بانو با علت فوت + خانواده و فیلم شناسی

فیلم‌شناسی

برخی از فیلم‌هایی که پونیت در آنها به ایفای نقش پرداخته است عبارتند از:

آنا باند
رانا ویکراما
شاهزاده
به خاطر تو
پسر آنجانی
جکی
محل ملاقات
قدرت
هزارتو
پاراماتما

نظرات