بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال زیرخاکی ۴ (فصل چهارم) +‌عکس و داستان

0

سریال زیرخاکی ۴ (فصل چهارم) به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری‌نیا و با موضوع اجتماعی و کمدی و طنز تولید شده و قرار بر این است از شبکه یک پخش شود. در این سریال بازیگرانی چون پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی پور، رایان سرلک، بهراد خرازی، منصور نصیری، خسرو احمدی، اصغر نقی زاده، مریم موسویان، مهری آل آقا، محمد حاجی زاده، محمدرضا فرزام، هیوا حقیقی، سحر آغاسی، فیلیپ ساپرکین، محمد اشکانفر، رضا شیخ انصاری، مسعود اسماعیلی، محمدرضا عقدایی در آن ایفای نقش کردند. در ادامه به معرفی بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی ۴ فصل چهارم همراه با بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال زیرخاکی ۴ و بیوگرافی نقش هایشان در سریال زیر خاکی ۴ فصل چهارم با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال و زمان پخش از شبکه یک در نوروز ۱۴۰۳ می پردازیم

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال زیرخاکی 4 (فصل چهارم) +‌عکس و داستان

بیوگرافی همه بازیگران سریال زیرخاکی ۴ (فصل چهارم) با عکس جدید

سریال زیرخاکی ۴ محصول کشور ایران بوده و در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال برای اولین بار در نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. فصل چهارم سریال زیر خاکی روایتگر زندگی “فریبرز باغ بیشه” است که تلاش می کند گره های زندگی اش را باز کند و وارد حواشی و ماجراهای عجیبی می شود. در خلاصه داستان سریال، توضیحی آمده است: در فصل چهارم که از ابتدای آذر ماه در تهران ، کرج ، جزیره خارک ، شهرک های غزالی و دفاع مقدس ضبط شده مخاطبان شاهد ادامه ماجراجویی های «فریبرز باغ بیشه» هستند که در پیوند با ماجراهای قبلی اما در فضاهایی جدید رخ می دهد.

بیوگرافی همه بازیگران سریال زیرخاکی 4 (فصل چهارم) با عکس جدید

اسامی بازیگران فصل چهارم زیرخاکی ۴

بازیگران سریال زیرخاکی ۴ عبارتند از:

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی پور، رایان سرلک، بهراد خرازی، منصور نصیری، خسرو احمدی، اصغر نقی زاده، مریم موسویان، مهری آل آقا، محمد حاجی زاده، محمدرضا فرزام، هیوا حقیقی، سحر آغاسی، فیلیپ ساپرکین، محمد اشکانفر، رضا شیخ انصاری، مسعود اسماعیلی، محمدرضا عقدایی، با حضور کوروش سلیمانی، محمد شیری و هومن برق نورد که از بازیگران فصل چهارم زیر خاکی ۴ می باشند.

اسامی بازیگران فصل چهارم زیرخاکی 4

معرفی کلی سریال زیر خاکی ۴

زیرخاکی یکی از مجموعه‌های پرمخاطب تلویزیون در چند سال گذشته بوده که تاکنون ۳ فصل آن از شبکه یک پخش شده و حالا در نوروز ۱۴۰۳ فصا چهارم آن در ساعت ۲۲ در حال پخش است. سریال زیر خاکی به دلیل محتوای شاد و طنز مورد استقبال قرار گرفته است. این سریال ضمن حفظ جذابیت و روایت وقایع مرتبط با انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در قالب کمدی، توانسته یک اثر کمدی پرمخاطب را به نمایش بگذارد.

خلاصه داستان سریال زیرخاکی ۴

خلاصه داستان سریال زیرخاکی 4

داستان زیرخاکی ۴ ادامه زندگی فریبرز باغ بیشه و همسرش است که اتفاقات جالبی برایشان می افتد. این مجموعه تلویزیونی کمدی-تاریخی که مربوط به دهه‌های ۱۳۵۰ و ۱۳۶۰ است، داستان مردی را به تصویر می‌کشد که به دنبال زیرخاکی می‌گردد. او در طی داستان درگیر مسائلی همچون؛ دستگیری به جرم پخش اعلامیه ضد شاه، کمک به برادرش در تعمیر موشک ارتش و… می‌شود. جالب است که در همهٔ این موارد او از ماجراهایی که پیرامون تحولات ایران رخ می‌دهد بی‌خبر و بی اطلاع و مشغول به کار خودش است.

زمان پخش و تکرار از شبکه یک

مجموعه «زیرخاکی»، فصل چهارم این سریال از سه‌شنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ همزمان با اول ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ روی آنتن می‌رود.

گفتنی است فصل اول این مجموعه به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا در ماه رمضان سال ۱۳۹۹ روی آنتن رفت. فصل دوم «زیرخاکی» خرداد ماه سال ۱۴۰۰ پخش شد و در نهایت سومین فصل از این مجموعه، در نوروز سال ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال زیرخاکی 4 (فصل چهارم) +‌عکس و داستان

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی (زادهٔ ۲۰ شهریور ۱۳۵۶) بازیگر ایرانی و بازیکن سابق فوتبال است. او در طول فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس، پاس تهران، فولاد خوزستان، استیل آذین و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد. جمشیدی از پول‌سازترین و فعال‌ترین بازیگران سینمای ایران در سال‌های اخیر است.

ژاله صامتی

ژاله صامتی (زادهٔ ۱۴ فروردین ۱۳۵۱) بازیگر ایرانی است. او در رشتهٔ تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌تحصیل شد و فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۲ و با بازی در دت یعنی دختر آغاز کرد. او برای نقش‌آفرینی در آخرین بار کی سحر را دیدی؟ (۱۳۹۴)، درخونگاه (۱۳۹۷)، و سرهنگ ثریا (۱۴۰۱) نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنوارۀ فیلم فجر بوده‌است. همچنین برای درخونگاه و مجموعهٔ تلویزیونی زیرخاکی برندهٔ جایزهٔ حافظ شد.

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال زیرخاکی 4 (فصل چهارم) +‌عکس و داستان

عوامل تولید کننده

دیگر عوامل اصلی این سریال عبارتند از فیلمنامه و مدیر هنری: جلیل سامان، سرپرست گروه کارگردانی: رضا شریفی، مدیر فیلمبرداری: رضا شیبانی، طراح گریم: عباس عباسی، مدیر صدابرداری: جواد مقدس، طراحی و ترکیب صدا: محمد کشفی، موسیقی: آرش بادپا، طراح لباس: مهرناز اکبری، طراح صحنه: بهنام جعفری طادی، تدوین: علی سامان، جانشین تولید: مهدی نصرالهی، مدیر برنامه ریزی: میثم نجفی، جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان، جلوه‌های ویژه بصری: علیرضا اکبری، شهرزاد اکبری، منشی صحنه: ساناز هرندی، آزاده جهانبخش، فیلمبردار: کیوان ارجمند عین الهی، دستیار فیلمنامه: نسترن شفاف، مدیر تدارکات: محمود کوچکی، عکاس: فاطمه راجزی، تیتراژ: محراب مشهدبان، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان.

سریال زیرخاکی ۴ چند قسمت است؟

زیر خاکی ۴ در ۱۳ قسمت تولید شده است.

نظرات