دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۶ سی و ششم قسمت ۳۶ با پخش انلاین

0

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۶ سی و ششم قسمت ۳۶ با پخش انلاین

قسمت سی و ششم سریال گیلدخت قسمت ۳۶ (قسمت ۳۶ سریال گیل دخت) از شبکه یک سیما حوالی ساعت ۲۲:۱۶ پخش شد و شما میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار آن را در تلوبیون و آپارات و شبکه یک با سکانس های جنجالی ببینید:

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۶ سی و ششم قسمت 36 با پخش انلاین

قسمت ۳۶ سریال گیلدخت

در این صفحه لینک های تماشای تکرار و بازپخش قسمت ۳۶ سریال گیل دخت و دانلود پخش آنلاین و تماشای قسمت ۳۶ سریال گیلدخت که امشب پخش شد یکی از سریال های تلویزیونی جذاب عاشقانه و تاریخی بوده که اینروزها محبوب مخاطبان شده و از تماشای آن لذت می برند. اگر قسمت های پخش شده سریال گیل‌دخت را تماشا نکردید می توانید از بخش دانلود همه قسمت های سریال گیلدخت در پایین صفحه کمک بگیرید.

قسمت ۳۶ سریال گیلدخت پخش شد و در این قسمت شاهد بودیم که گلناربا اسماعیل بر سر مزار مادرش دیدار کرد، و او به گردنبندی را به یادگار داد. گلناز بی تاب از دست دادن مادرش است، دلش به عشق اسماعیل و عشق پدرش تقی خان گرم است، از طرف دیگر صفی خان می خواهد از زیر زبان فیروزه بکشد که گلنار کیست و دختر تقی خان کجاست که در قسمت یعدی خواهید دید….

با لینک دانلود و پخش انلاین سریال گیل دخت قسمت ۳۶ با پخش مستقیم از (تلوبیون) و شبکه یک را در ادامه این صفحه دریافت کنید. قسمت ۳۶ سریال گیل‌دخت جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه سراسری یک پخش شد:

برای دانلود با کیفیت های فول اچ دی، اچ دی ۱۰۸۰p] [720p] [480p]] از لینک دانلود مستقیم تلوبیون استفاده کنید

مجموعه تاریخی با محتوا و موضوع عاشقانه گیل‌دخت که به تازگی از شبکه یک سیما پخش پنج شنبه ها و جمعه ها ساعت ۲۲:۱۵ پخش میشود و بسیار پر مخاطب بوده و در حاحل حاضر یکی از پر بیننده ترین و محبوب ترین سریال های تلویزیونی بوده است. داستان عاشقانه های اسماعیل و گلنار پس از پخش ۳۴ قسمت از این سریال به حاهای احساسی و زیبا رسیده و توانسته مخاطب را با خود همراه کند. اما با این حال هنوز سرنوشت این دو عاشق مشخص نیست و معلوم نیست در آینده چه سرنوشتی منتظرشان است.

ساعت بازپخش

پخش این سریال از ۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۱ پنج‌ شنبه‌ ها و جمعه‌ ها از شبکه یک سیما و شبکه آی‌ فیلم آغاز شده و تا اواخر بهار سال ۱۴۰۲ روی آنتن خواهد بود. سریال گیلدخت در گرم دره تهران و استان گیلان فیلمبرداری شده است که لوکیشن های آن را با توجه به اطلاعات تیتراژ پایانی این سریال می توان تشخیص داد. این سریال جدید در مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌ مرزی سازمان صدا و سیما تولید شده‌ است

نظرات