بیوگرافی و عکسهای جدید مصطفی راد بازیگر

0

بیوگرافی و عکسهای جدید مصطفی راد بازیگر

مصطفی راد ,بازیگر در سال ۱۳۴۰ در محله دوراهی قپان متولد شد، برای آشنایی با “مصطفی راد و همسرش” با بیوگرافی و مصاحبه و زندگینامه شخصی و هنری و فیلم شناسی و آیدی اینستاگرام و اخبار جدید درباره “بازیگر نقش جاسم در سریال سه در چهار” از فعالیت های هنری وی در مجله حرف تازه همراه باشید

بیوگرافی و عکسهای جدید مصطفی راد بازیگر

بیوگرافی مصطفی راد

مصطفی راد، بازیگر سینما و تلویزیون، در سال ۱۳۴۰ در محله دوراهی قپان متولد شد و آثاری نظیر سریال‌های تلویزیونی سه در چهار در نقش جاسم ، سریال موج و صخره و فیلم سینمایی سوغات فرنگ و سریال آسپرین فعالیت داشته است.

سوابق مصطفی راد بازیگر سریال سه در چهار

ورود به سینما

آقای راد بازیگری را بطور حرفه ای از جوانی و نوجوانی با تئاتر شروع کرد و بعد از چندین سال خاک صحنه خوردن و تجارب متعدد در سال ۱۳۷۱ برای اولین بار در فیلم شکوه بازگشت به کارگردانی سیروس مقدم بازی کرده و وارد سینما شده و در کنار بزرگانی چون جمشید مشایخی، افسانه بایگان، داریوش مؤدبیان و سیروس ابراهیم‌زاده تجربه کسب کرد.

همسر مصطفی راد کیست؟

همسر مصطفی راد کیست؟

آقای راد سالها پیش ازدواج کرده و دارای دو دختر به نام های دنیا و دینا می باشد که در سن نوجوانی و جوانی هستند

بازیگر نقش جاسم در سریال سه در چهار

او در سال ۱۳۸۷ در سریال سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی در نقش جاسم ظاهر شد که بازی درخشانش بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.
راد در این مجموعه تلویزیونی در کنار بازیگرانی نظیر محمد کاسبی، علی صادقی، مهران رجبی و نادیا دلدار گلچین و شهره لرستانی حضور داشت

اینستاگرام مصطفی راد

آیئی پیج اینستاگرام وی mostafa_.rad است که جدیدترین تصاویر و عکسهای خود را در این پیج به اشتراک گذاشته است

زندگینامه کامل هنری و شخصی مصطفی راد

مصاحبه مصطفی راد

بچه محله دو راهی قپان

کودکی من در محله خیابان قزوین و دوراهی قپان گذشت. اصالتاً بچه تهرانم. مادرم اهل «اوین درکه» و پدرم بچه «سنگلج» تهران بود. محله ما مذهبی بود و خانواده من هم از این موضوع مستثنی نبودند و به شدت مخالف سینما و تلویزیون بودند.

مخالفت شدید پدر با بازیگری

پدرم که سال ۱۳۴۸ فوت کرد، بچه بودم. پدر به شدت مخالف سینما بودو برادرم یک فیلم بازی کرد که خوب به خاطر دارم که پدرم گفت یا می‌روی دنبال کار «مطربی!» یا پا به خانه من می‌گذاری. برادرم دیگر دنبال هنرپیشگی نرفت و این حرفه را رها کرد.

دوران کودکی

در دوران کودکی و اوایل ۱۰، ۱۲ سالگی در گوشه حیاط خانه‌مان با چادر مادرم و یک جعبه موز، سن درست می‌کردم و خیمه‌شب‌بازی راه می‌انداختم. از هر ۷، ۸ نفر بچه‌های محل که آنجا جمع می‌شدند، نفری یکی دو ریال می‌گرفتم تا برایشان خیمه‌شب‌بازی اجرا کنم و با پولش سینما میرفتم

علاقه به سینما از کودکی

سینمای محله‌مان آن دوره سینما لیدو، تیسفون و کیهان بود. من به شدت عاشق سینما بودم. با پسر همسایه‌مان فیلم‌های متعددی را دیده‌ایم.

کتک خوردن سر سینما رفتن

در سینما سیگار می‌کشیدند و علاوه بر آن ساندویچ‌هایی بود با کالباس «مارتادلا» که اگر آن را می‌خوردید، قطعاً همه متوجه می‌شدند ساندویچ خورده‌اید چون بوی خاصی می‌داد، هر بار که به سینما می‌رفتیم رسوا می‌شدیم. وقتی از سینما برمی‌گشتم با احتمال ۹۰‌درصد می‌دانستم که باید کتک بخورم. آن هم توسط برادر بزرگم. چون بوی سینما می‌دادم، باید تنبیه می‌شدم، ولی دوست داشتم و سینما به آن تنبیه‌اش می‌ارزید.

دوران نوجوانی و جوانی

دوران راهنمایی و دبیرستان ،با دوستانم یواشکی به تئاترهای لاله‌زار می‌رفتیم. تا اینکه بعد از انقلاب توانستم علنی بگویم که می‌خواهم به دنبال تئاتر بروم

دوران سربازی

در دوران سربازی و دبیرستان تئاتر بازی می‌کردم. بعد از سربازی همچنان در “دوراهی قپان” زندگی می‌کردیم.

شروع فعالیت هنری بعد از انقلاب

بعد از انقلاب تئاترهای لاله‌زار بسته شد. تئاتری را با شهروز رامتین، مرحوم عباس حکمت‌آرا، مرحوم علی تقوایی(کمدین) اجرا کردیم. من بیشتر تئاترهای آزاد کار می‌کردم. آن موقع تئاترهای آزاد هم بسته بود و من بالای چهارراه ولی‌عصر(عج) روبه‌روی هتلی به نام هتل «بُستان»، در زیرزمینی که وجود داشت، در تئاتری که دوستان و استادانم راه‌انداخته بودند، به‌عنوان شاگرد تمرین و بازی می‌کردم.

سختی های بازیگر شدن

رفتن به ولی عصر و برگشتن به «دوراهی قپان» برایم دشوار بود. خیلی هم پول نداشتم که کرایه ماشین بدهم. به همین دلیل روز در مسیر رفت، همه راه را تقریباً پیاده می‌رفتم تا شب بتوانم کرایه تاکسی بدهم. از پل امامزاده تا «دوراهی قپان»، عده‌ای ولگرد بودند که بعضی شب‌ها سر راهم قرار می‌گرفتند که از دستشان در می‌رفتم.

ارتباط با بچه‌های محل های قدیم

اگر در طول سال نرسم به محله‌مان بروم در عاشورا و تاسوعا حتماً به دوراهی قپان خواهم رفت. معمولاً کسانی هم که از محله ما رفته‌اند، در این دو روز خاص دوباره به محل بازمی‌گردند. در یک کلام باید بگویم به عشق بچه‌محل‌های قدیمی است که زنده‌ام و کار می‌کنم و نفس می‌کشم.

فیلم شناسی

زیر نظر(۱۳۹۷
آسپرین (۱۳۹۵)
موج و صخره (۱۳۹۰)
سه در چهار (۱۳۸۷)
یک مرد، یک شهر (۱۳۸۶)
سوغات فرنگ (۱۳۸۵)
هتل پیاده رو (۱۳۷۸)
فیلم شکوه بازگشت (۱۳۷۱)

عکسهای مصطفی راد

اینستاگرام مصطفی راد

عکس مادر مصطفی راد که به رحمت خدا رفته است

mostafa-rad-instagram

بازیگر نقش جاسم در سریال سه در چهار کیست؟

بیوگرفی شخصی جاسم در سریال سه در چهار

بازیگر نقش جاسم در سریال سه در چهار الان کجاست

فیلم های مصطفی راد

اخبار جدید و عکسهای جدید مصطفی راد

نظرات