فیلم کامل / درگیری و نزاع دست جمعی اراذل و اوباش در آستارا و جزئیات دستگیری

0

فیلمی از درگیری اراذل و اوباش در آستارا  و اردبیل و دستگیری در شبکه های مجازی و کانال ها در حال انتشار است که نشان می دهد چند نفر به یک خودرو پژو حمله کرده و در حال له کردن هستند و باعث رعب و وحشت شدند که در ادامه فیلم کامل و جدید درگیری در آستارا را ببینید.

فیلم کامل / درگیری و نزاع دست جمعی اراذل و اوباش در آستارا و جزئیات دستگیری

فیلم درگیری اراذل و اوباش در آستارا

روز گذشته کلیپی از درگیری و له کردن یک خودرو پژو با پلاک اردبیل در فضای مجازی منتشر شد که در فیلم زیر میبینید:

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به وقوع درگیری اراذل و اوباش در شهرستان آستارا گفت: ۷ نفر اراذل و اوباش این درگیری در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند.

سرهنگ حسین حسن‌پور شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از دریافت گزارش شهروندان شهرستان آستارا مبنی بر درگیری اراذل و اوباش در این شهرستان بلافاصله ماموران نیروی انتظامی در محل وقوع حادثه حاضر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله بعد از اینکه در محل حاضر شدند نسبت به‌ بررسی ابعاد مختلف این درگیری اقدام کردند گفت: پس از انجام اقدامات کارشناسی و بعد از دریافت اطلاعات لازم پلیس تمامی عوامل این درگیری را شناسایی کرد و نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام نمود.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: علت وقوع درگیری میان این اراذل و اوباش مسائل خانوادگی و ناموسی بوده است و ۷ نفر اراذل و اوباش این درگیری در دو عملیات جداگانه شناسایی شده و در مدت کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

دستگیری عاملان درگیری در آستارا

در کلیپی که در فضای مجازی منتشر شده چند نفر در آستارا با شکستن شیشه های خودرو و ضریه زدن به بدنه این خودرو موجب ترس اهالی شدند.

در این رابطه جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به وقوع درگیری اراذل و اوباش در شهرستان آستارا گفت: ۷ نفر اراذل و اوباش این درگیری در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله بعد از اینکه در محل حاضر شدند نسبت به‌ بررسی ابعاد مختلف این درگیری اقدام کردند گفت: پس از انجام اقدامات کارشناسی و بعد از دریافت اطلاعات لازم پلیس تمامی عوامل این درگیری را شناسایی کرد و نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام کرد.

به نظر می رسد عده ای اندک با دامن زدن به این نوع برخوردهای زشت درصدد اختلاف پراکنی بین اهالی دو شهر هستند بنابراین همشهریان عزیز به شایعات و روایت های مختلف در خصوص این کلیپ منتشرشده در فضای مجازی توجه نکنید.

بی شک خواست همه اهالی قانونمدار برخورد جدی با این قانون گریزان و هنجارشکنان توسط مراجع ذیصلاح است.

نظرات