زمان پخش و تکرار سریال سه در چهار از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

1

سریال سه در چهار : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال سه در چهار برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال سه در چهار

این سریال به کارگردانی مجید صالحی و تهیه کنندگی حسن روستایی محصول سال ۱۳۸۶ در ژانر خانوادگی،کمدی و اجتماعی است. فیلم‌نامه‌ این مجموعه خاطر انگیز نیز توسط علیرضا مسعودی به نگارش درآمده است. این مجموعه برای اولین بار در تاریخ ۱۳۸۷ از شبکه یک سیما پخش شد و با استقبال بسیار خوبی همراه شد تا جایی که چندین بار از شبکه های گوناگون بازپخش شده اما هنوز مردم به تماشای آن می نشینند. به همین جهت آی فیلم تصمیم به پخش دوباره این مجموعه گرفته و قرار است از ۱۱ مهر ۱۴۰۱ پخش شود نا گفته نماند این مجموعه جایگزین سریال مخمصه می شود.

همچنین این مجموعه در سال ۱۳۹۲ در صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی به زبان ترکی دوبله شد و در نوروز ۱۳۹۳ با دوبله ترکی از این مرکز پخش شد.

در این مجموعه جذاب بازیگران مطرحی چون محمد کاسبی، مهران رجبی، علی صادقی، شهره لرستانی، مجید صالحی و شهرام قائدی ، مصطفی راد و… ایفای نقش کرده‌اند.

داستان این مجموعه مربوط به دو باجناغ و خانواده‌هایشان است که برای تأمین هزینه زندگی، تصمیم می‌گیرند یک شرکت خدماتی تأسیس کنند و این مسئله آن‌ها را درگیر ماجراهایی تازه و بامزه می‌کند و…

زمان پخش سریال سه در چهار از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال سه در چهار

این مجموعه ۲۷ قسمتی از دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۱۹ پخش و ساغت ۳ بامداد و ۱۱ ظهر روز بعد روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.

از دیگر بازیگران آن می توان به نادیا دلدار گلچین،مریم سلطانی،سولماز آقمقانی،مجید یاسر،اشکان اشتیاق،آناهیتا افشار،مجید صالحی،علیرضا مسعودی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

1 دیدگاه در “زمان پخش و تکرار سریال سه در چهار از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

  1. Fateme گفت:

    چرا چند روزه پخش نمیشه

نظرات