دانلود کامل سریال قهوه ترک قسمت ۳ سوم (قسمت ۳) نیم بهاء +‌فیلم

0

دانلود کامل سریال قهوه ترک قسمت ۳ سوم (قسمت ۳) نیم بهاء +‌فیلم

قسمت سوم ۳ سریال قهوه ترک به کارگردانی علیرضا امینی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده در این مطلب دانلود و تماشا کنید. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر پلیسی و معمایی است و می‌توان گفت سریال قهوه ترک قسمت ۳ یکی از پر بیننده ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است.

سریال قهوه ترک قسمت ۳

برای تماشا و دانلود قسمت ۳ سریال قهوه ترک دانلود قسمت ۳ با لینک مستقیم کلیک کنید>

« دانلود قسمت ۳ سریال قهوه ترک »

درباره سریال قهوه ترک

سریال قهوه ترک قسمت سوم ۳ به کارگردانی علیرضا امینی در این مطلب دانلود و تماشا کنید. سریال ایرانی قهوه ترک در ژانر پلیسی – جنایی به تهیه‌کنندگی محمد شایسته و کارگردانی علیرضا امینی ساخته شده است. آقای علیرضا امینی چند سال قبل سریال «تعطیلات رویایی» را برای پخش در نوروز ۱۳۹۷ تلویزیون ساخت.

روایت سریال قهوه ترک

سریال قهوه ترک قسمت سوم ۳ ماجرایی پلیسی و معمایی دارد؛ تو از حال دل من دیگه با خبری، بی من میخوای غمتو به کجا ببری، بسته شده چمدون سفر…

سریال قهوه ترک هر هفته روزی های چهارشنبه ساعت ۸ صبح بطور اختصاصی از نمایش خانگی منتشر شد و باید با خرید قانونی بتوانید قسمت جدید را تماشا کنید.

حواشی

این سریال تازه‌ترین محصولات اختصاصی پلتفرم فیلم‌نت به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته می باشد. فیلمنامه این اثر توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش در آمده است.

فیلمنامه این مجموعه توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش درآمده است. نغمه ثمینی پیشتر همراه با حسن فتحی نگارش سریال «شهرزاد» را عهده‌دار بود و رضایی‌راد هم که بیشتر در حوزه نمایشنامه‌نویسی فعالیت دارد، در فیلمی به کارگردانی سیروس حسن پور با نام «چوپان دروغگو» با ثمینی همکاری داشته است.

نظرات