بازیگر نقش غول شامی در مختارنامه + عکس شخصی پهلوان شامی در مختار

0

بازیگر نقش غول شامی در مختارنامه + عکس شخصی پهلوان شامی در مختار با بازی آیدین ختایی را به همراه چهره واقعی و پیج اینستاگرام و سوابق و فیلم و سریال های نقش غول شامیان را با جدیدترین عکس ها در مجله حرف تازه میخوانید

بازیگر نقش غول شامی در مختارنامه + عکس شخصی پهلوان شامی در مختار

بازیگر نقش غول شامی در مختارنامه کیست

آیدین خطایی (ختایی) بازیگر نقش غول شامی در مختارنامه که در قسمت دهم سریال مختارنامه دیده اید که مختار به میدان نبرد می‌رود و غول شامی نیز برای مبارزه به میدان می‌آید که مختار به صورت حیرت انگیزی وی را به هلاکت می‌رساند.

عکس شخصی پهلوان شامی در مختار

گریم و چهره این کاراکتر بسیار زمان بر  سخت بوده و ساعت ها این بازیگر زیر دست گریمور حرفه ای و کاربلد آقای اسکندری نشسته تا بتواند در این نقش ظاهر شود

آقای عبدالله اسکندری نیز مدتی پیش در اینستاگرام خود عکسی از گریم آیدین ختایی، در نقش پهلوان شامی در سریال مختارنامه را به اشتراک گذاشت.

بعد از جناب اسکندری گریمور بازیگران سریال مختارنامه، آقای ختایی نیز به بهانه محرم هنر گریم استاد اسکندری و گریم ۵ ساعته در نقش غول شامی در سریال مختار نامه در رویارویی با مختار ثقفی از یاران امام حسین ع را به اشتراک گذاشت.

 

 

بازیگر نقش غول شامی در مختارنامه + عکس شخصی پهلوان شامی در مختار

پیج اینستاگرام آیدین ختایی

aidin.khataei

آیدین خطایی اصل در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۶۳ در در خیابان آزادی تهران به دنیا آمده و ورزشکار و مربی پرورش اندام و بازیگر ایران است.
ایشان پدر و مادرش را از دست داده و تنها یک خواهر دارد که به توصیه او وارد حرفه ورزشی بدنسازی و پرورش اندام شده و حالا یکی از ورزرشکارزان حرفه بدنسازی و پروروش اندام است و در عرصه بازیگری نیز فعالیت دارد. از جدیدترین آثار بازیگری او سریال از یاها رفته و فیلم سینمایی خوب بد جلف ۲ در کنار پژمان جمشیدی و سام درخشانی و … حضور داشته است.

اسم واقعی پهلوان شامی در مختار

آیدین ختایی در خوب بد جلف ۲

آیدین ختایی در خوب بد جلف 2

بیوگرافی آیدین ختایی بازیگر نقش غول شامی در مختارنامه

نظرات