خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال یه تیکه زمین

1

سریال “یه تیکه زمین″، سریال ایرانی به نویسندگی و کارگردانی مهدی کرم پور و تهیه کنندگی محمدعلی اسلامی است. این سریال در ژانر درام-اجتماعی در سال ۹۱ ساخته و برای اولین بار در همان سال از شبکه دوم سیما منتشر شد. این سریال که با حواشی بسیاری رو به رو بود، حالا قرار است بار دیگر این سریال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “یه تیکه زمین” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در مرداد ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال یه تیکه زمین

 

خلاصه داستان

سریال “یه تیکه زمین” روایتگر مردی به نام “حاج حیدر” است او که از آن نانواهای قدیمی تهران است که هنوز نانش را روی ترازو می‌کشد و دست مشتری می‌دهد.

داستان سریال یه تیکه زمین

او نزد مردم احترام دارد و بزرگ محل است. وی در روستایی نزدیک تهران که زادگاهش است یک تکه زمین دارد و روستاییان فروش محصولات سالانه را به او و خانواده اش سپرده اند. نظم این زندگی از روزی به هم می‌خورد که او نانوایی التفات (آتیلا پسیانی) را به دلیل تخلف می‌بندد…

 

اسامی بازیگران سریال یه تیکه زمین

اسامی بازیگران سریال یه تیکه زمین

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: مهدی کرم پور، تهیه کننده: محمدعلی اسلامی، نویسنده: سیدعلی اکبر محلوجیان، موسیقی متن: علیرضا کهن‌دیری، آهنگ پایان: محمد اصفهانی، تدوین: میثم مولایی.

 

زمان پخش این سریال

سریال “ یه تیکه زمین” قرار است از پنجشنبه (مصادف با ۳۰ مرداد) راس ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش شود.

1 دیدگاه در “خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال یه تیکه زمین

  1. خانه هوشمند آلفا گفت:

    اهنگ تیتراژش رو دوس دارم

نظرات