معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم طلا

0

فیلم “طلا”، فیلمی به نویسندگی و کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته و رامبد جوان است. این فیلم در ژانر درام-اجتماعی در سال ۹۷ ساخته و محصول ایران است. بعد از اکران آنلاین فیلم خروج، حالا قرار شد که این فیلم هم برای اولین بار به صورت مجازی و آنلاین اکران شود. ”طلا” فیلمی متفاوت و خاص است که در آن چندین بازیگر نام آشنا ایرانی هنرنمایی می کنند. این فیلم در بخش بهترین فیلمنامه و بهترین صدابردار در سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر کاندید شده بود. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم طلا

 

خلاصه داستان

این فیلم درباره معضلات جوانان امروز ساخته شده است. داستان چند جوان جاه طلب است که قصد راه‌اندازی رستورانی را دارند که موانع بسیاری بر سر راه انان انباشته می شود و در این میان پدر یکی از آن‌ها فوت کرده و مبلغ قابل توجهی پول نیز مفقود می‌شود.

خلاصه داستان فیلم طلا

راهی برای پول دارشدن، خسته از نگاه تحقیر آمیز دور و بری ها، احساس تباهی از کارکردن برای دیگران؛ این ها دلایلی است که این سه نفر را به هم وصل کرده تا یک کار و کاسبی راه بیندازند…

 

اسامی بازیگران فیلم طلا

اسامی بازیگران فیلم طلا

معمولا پرویز شهبازی از نابازیگران یا بازیگرانی که معروف و ستاره نیستند استفاده می‌کند یا نهایتا فیلم‌هایش یک ستاره مطرح دارند، “طلا” اما یکی از پرستاره‌ترین فیلم‌های جشنواره فجر ۹۸ بود.

هدی زین العابدین در فیلم طلا

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: پرویز شهبازی، تهیه کننده: رامبد جوان، محمد شایسته، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمان فر، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح گریم: عباس عباسی، طراح لباس: سارا سمیعی، صدابردار: منصور شهبازی،منشی صحنه: لادن رحمتی، عکاس: محمد بدرلو، دستیار اول کارگردان: حمید خضوعی، دستیاران: نیلوفر کوخانی، مجید آذرنگ، برنامه‌ریز: اشکان سپهر، دستیار برنامهریز: علیرضا شایسته، جلوههای ویژه کامپیوتری: جواد مطوری، مشاور رسانهای: آریان امیرخان، دستیار صحنه: رشید حسینی، دستیاران: بهنام قدیری، ابراهیم ناصری، محمدرضا بیدگل، دستیاران صدا: سیروان محمودی، جواد الماسی، مجریان گریم: هلیا رشقی، میثم قرگزلو، دستیاران لباس: ماهرخ سلیمانی پور، مهسا سلیمانی پور، دستیار اول فیلمبردار: آرش رمضانی، مجری نور: اکبر دهقان، استدی کم: عاطف امیری، دستیاران: مصطفی صادقی، مهدی براتی، رضا تناور، ایمان رمضانی، امیرعلی آذرهوش، امیرحسن کتب زاده، مسئول دوربین: مهرداد کاظمی، محمد کاظمی.

نظرات