زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال گیلدخت از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

سریال گیلدخت از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال گیلدخت برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال گیلدخت

این سریال به کارگردانی مجید اسماعیلی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی مجید آسودگان است نگارش فیلمنامه این مجموعه پنج سال زمان برده است همچنین از سال ۱۳۹۸ در سکوت خبری تا آبان‌ماه ۱۴۰۰ در گیلان و تهران تصویر‌برداری شده این مجموعه در ژانر عاشقانه،خانوادگی و تاریخی است. این سریال همچنین در مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی سازمان صدا و سیما تولید شده‌ است. حالا قرار شده از ۲۶ آبان ۱۴۰۱ این مجموعه از شبکه آی فیلم پخش شود.

از جمله بازیگران این سریال جذاب می توان به سعید راد،محمود پاک نیت،میترا رفیع،رضا اکبر پور،سعید چنگیزیان،رامتین خداپناهی،شقایق فراهانی،ثریا قاسمی،پریوش نظریه،یاسمن معاوی،صالح میرزاآقایی و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده داستان درباره آدم هایی است که در دربار مظفرالدین شاه حضور دارند و قصد دارند مظفرالدین شاه را ترور کنند و جایش را بگیرند. علاوه بر این داستانی عاشقانه را در بستر تاریخ روایت خواهد کرد همچنین حکایت گلنار و اسماعیل که در میان هیاهو و مهلکه قجری تارو پود دلشون با مهر و محبت هم بافته می شود قصه و غصه عاشق و معشوقیه که اگه صد دلیل برای رفتن داشته باشند یه بهونه برای موندن پیدا می کنن و …

زمان پخش سریال گیلدخت از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال گیلدخت از شبکه آی فیلم

این مجموعه ۶۰ قسمتی هر هفته پنج شنبه و جمعه ساعن ۲۱ و تکرار آن روز بعد ساعت ۵ صبح و ۱۳ روز بعد به جای نوار زرد ۲ از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از جمله هنرمندانی که در این مجموعه هنرنمایی کردند می توان به حبیب دهقان نسب،فخرالدین صدیق شریف،فریبا متخصص،رویا جاویدنیا،حمید ابراهیمی،محمد فیلی،نفیسه روشن،مجید سعیدی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن این سریال شما عزیزان نهایت لذت را ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات