اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مروارید سرخ با نقش + داستان کامل و تصاویر

1

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال مروارید سرخ و بیوگرافی نقش های لیلا، رویا، علی، مجید، رسول، فرشته و بازی سینا ولی الله … در سریال مروارید سرخ با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید. “سریال مروارید سرخ”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی مسعود رسام و تهیه کنندگی مسعود و مهران رسام با بازی زنده یاد پوپک گلدره و سینا ولی الله است. این سریال محصول سال ۸۳ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. این سریال که برای اولین بار در سال ۸۴ از شبکه تهران سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن آی فیلم آذر ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران این سریال (بیوگرافی و عکس) و داستان و بیوگرافی بازیگران نقش ها با عکس جدید می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مروارید سرخ با نقش + داستان کامل و تصاویر

 

بیوگرافی تمامی بازیگران سریال مروارید سرخ به همراه نقش هایشان

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال مروارید سرخ و بیوگرافی نقش های لیلا، رویا، علی، مجید، رسول، فرشته و… در این سریال با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید.

خلاصه داستان

سریال “مروارید سرخ” روایتگر ماجرای زندگی يک زوج جوان است كه در منطقه ای خوش آب و هوا زندگی می كند و به كار كشاورزی مشغول اند. مرد درصدد ايجاد يک حوضچه برای پرورش ماهی است. اما چون پول لازم برای ايجاد اين حوضچه را در اختيار ندارد، برای گرفتن وام و تسهيلاتی تلاش می كند.

خلاصه داستان سریال مروارید سرخ

اما گرفتن وام نيازمند يک مهندس كشاورزی براي درخواست از بانک است. اين مرد از دوست قديمی خود می خواهد تا به كمک او بيايد. ورود اين مهندش كشاورزی به همراه دو تن از دوستانش به محل كار اين مرد، وقايعی را به وجود می آورد.

سریال «مروارید سرخ» محصول سال ۱۳۸۳ به کارگردانی و نویسندگی مسعود رسام می‌باشد که در سال ۱۳۸۴ از شبکه تهران پخش می شد که سینا ولی الله مجری رسانه های فارسی زبان در آن بازی کرده بود

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مروارید سرخ به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مروارید سرخ به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: مسعود رسام، تهیه کننده: مسعود و مهران رسام، مجری طرح: مهران رسام، مدیر تولید: ناصر ریحان صفت، مدیر تدارکات: حمیدرضا حجابی زاده، منشی صحنه: پرنیان کاظمی پور و نغمه بهادری، گریم: مرضیه عبدالهی – محمد پیرایش و امیر تاجیک، نورپرداز: جمال شمس، طراح صحنه و لباس: مسعود رسام، مدیر صدابرداری: مسعود دادگری، تدوین: سیامک مهماندوست و بابک رضاخانی، موسیقی: آریا عظیمی نژاد، مدیر تصویربرداری: سهیل نوروزی.

سینا ولی الله در سریال مراورید سرخ

سینا ولی اله مجری رسانه های فارسی زبان در این سریال بازی کرده بود که حالا سکانسی از آن بعد از سال ها در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.

1 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مروارید سرخ با نقش + داستان کامل و تصاویر

  1. اجتمانو گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

نظرات