معرفی هایپر ۷۲۴ هایپر مارکت اینترنتی در مشهد

6

هایپر ۷۲۴ که دقیقا چند ماه قبل از آغاز کرونا کار خود را شروع کرد، اکنون یک فروشگاه بزرگ اینترنتی است. در این مقاله به معرفی آن می پردازیم.

  هایپر 724

هایپر ۷۲۴ یک فروشگاه اینترنتی در مشهد است که انواع و اقسام مختلف لوازم خانگی و مواد غذایی را عرضه می کند.

شاید با خود بگویید هایر مارکت یعنی چه..

هایپر مارکت چیست؟

هایپر 724

هایپرمارکت(Hypermarket) در واقع، یک بنگاه خرده ‌فروشی کالاهای مصرفی مختلف می‌ باشند که می تواند تمام  نیاز های مشتریان را برآورده کند و محصولات گسترده ای را مانند انواع مواد غذایی و کالاهای مصرفی خانگی و…ارائه می دهند. از معروف ترین هایپرمارکت‌ ها می توان به شرکت‌ های کارفور، وال‌ مارت، تارگت، تسکو، کاستکو، سیرز، کروگر، مترو آگ، آلدی و لیدل اشاره کرد و هم چنین از جمله هایپر مارکت های موجود در ایران، می توان شرکت های نجم خاورمیانه، های سان و هایپرمارکت پدیده، هایپرمارکت پرسون مشهد، هایپرمارکت پروما و هایپرمارکت افق کوروش را نام برد.

فروشگاه اینترنتی چیست؟

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در سال ۱۹۹۱ آقای برنزلی استاد دانشگاه ام آی تی مفهوم تجارت الکترونیک را پایه گذاری کرد و در سال ۱۹۹۴ پس از ارائه مفاهیم بانکداری آنلاین خرید اینترنتی متولد شد.

فروشگاه اینترنتی، وب سایتی است که تعداد زیادی از انواع کالا و خدمات را در ویترین خود برای مشتریان عرضه می کند. مشتریان برای استفاده از خدمات یا کالا ها می توانند به فروشگاه سفارش بدهند و هزینه خدمات یا کالا را یا به صورت آنلاین و یا به صورت پرداخت در محل و درب منزل، پرداخت نمایند. در فروشگاه اینترنتی، سیستمی به نام سبد خرید وجود دارد که مشتریان می توانند سفارشات خود را درسبد قرار داده تا فروشگاه این سفارشات را دریافت نماید. یکی از مهم ترین مزایای فروشگاه های اینترنتی، در دسترس بودن آن هاست که با توجه به این مزیت، خریدار در هر مکان و موقعیتی فقط با دسترسی به اینترنت می تواند خرید خود را انجام دهد. این روش هم برای مشتری و هم برای فروشنده سودمند است.

در فروشگاه های اینترنتی، محصولات در دسته بندی‌های مشخص قرار گرفته اند و مشتریان می توانند دسته بندی مشخصی را انتخاب کنند و یا محصول مورد نظر خود را جستجو نمایند. مشتریان هم چنین این امکان را دارند که اطلاعات مرتبط به آن محصول و نظرات کاربران پس از استفاده از آن محصول را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند و پس از بررسی های لازم، اقدام  به خرید کنند. از خدمات فیزیکی در این فروشگاه های اینترنتی می توان به خرید کتاب، نیاز های زندگی روزمره، موبایل و… و از خدمات مجازی آن ها می توان به فروش فیلم، موسیقی، محصولات فرهنگی و…  اشاره نمود.

از جمله فروشگاه های اینترنتی مطرح در دوران کنونی می توان به سایت های آمازون(Amazon)، علی بابا(Alibaba)، و ایی بی(e-Bay)  اشاره کرد.

مزیت‌های فروشگاه اینترنتی

همان طور که می دانید، استفاده از فروشگاه های اینترنتی دارای یکسری مزایا می باشد. خرید و فروش اینترنتی می‌تواند برای هر کسی جذاب باشد. حال مزیت های فروشگاه اینترنتی را بررسی می کنیم:

  • ترافیک و هم چنین آلودگی هوا کاهش می یابد
  • آلودگی‌های صوتی کاهش می یابد
  • ثبت سفارش در چند دقیقه و با چند کلیک ساده انجام می شود
  • بازگشت وجه را تضمین می کند
  • به توضیحات کامل محصول مورد نظر دسترسی خواهید داشت
  • تمامی مراجعات حضوری به فروشگاه ‌ها از بین می رود و مانع از شلوغی می شود
  • محصول مورد نظر خود را در هر مکانی که هستید می توانید دریافت کنید
  • می توانید بعد از ثبت سفارش و یا بعد از دریافت محصول مبلغ را پرداخت کنید
  • حمل و ارسال کالا بر عهده فروشگاه اینترنتی مورد نظر است

اگر قصد خرید از فروشگاه های اینترنتی را دارید، باید یکسری نکات امنیتی را رعایت کنید :

هایپر 724

برخوردار بودن از نماد اعتماد الکترونیکی یا همان اینماد

اگر یک سایت فروشگاهی دارای نماد اعتماد الکترونیکی از طرف دولت باشد، شما به راحتی می‌توانید به این سایت و فروشگاه اینترنتی اعتماد کنید و از آن خرید کنید.

برخوردار بودن از امکان پرداخت در محل

اگر یک فروشگاه اینترنتی از امکانات پرداخت درب منزل یا محل برخوردار باشد، به این معنی است که آن سایت با شرکت پست همکاری می‌کند و اگر سایتی با اداره پست همکاری کند، یعنی به این نوع فروشگاه می‌توان اعتماد کرد.

تبلیغات زیاد نشان از اعتماد است

فروشگاه‌هایی که به صورت مداوم در رادیو و تلویزیون و اینترنت تبلیغ می‌کنند، امکان کلاهبرداری در آن ها وجود ندارد زیرا که اگر کلاه برداری اتفاق بیوفتد، موقعیت آن سایت از بین می رود و این نشان می‌دهد که به راحتی می‌ توان به این نوع فروشگاه ‌ها اعتماد کرد.

راه‌های ارتباط برقرار کردن با یک فروشگاه اینترنتی

لازم است بدانید که به طور معمول هنگامی که سایت‌ها و فروشگاه‌ ها از سه روش ارتباطی مثل ایمیل، تلفن ثابت و تلفن همراه برای مشتریان و مخاطبین خود فراهم کنند، به خودی خود قابل اعتماد هستند و شما به راحتی می توانید از آن ها خرید کنید.

چه اقلام کالایی در هایپر ۷۲۴ یافت می شود؟؟

هایپر 724

در هایپر ۷۲۴ انواع میوه در مشهد را عرضه می کند همچنین هایپر ۷۲۴ مکانی برای خرید دمنوش در مشهد هم هست.

انواع دمنوش ها

دمنوش‌ها از گل‌ها یا ریشه‌های گیاهان تهیه می‌شوند که به علت طعم عالی و خواص دارویی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. دمنوش ها انواع مختلفی دارند و همین موضوع باعث می شود تا افراد دمنوش‌ مورد علاقه خود را انتخاب کنند. دمنوش ها به درمان سرما خوردگی کمک می کنند و استرس را کاهش می دهد.

دمنوش گل گاو زبان

گل گاو زبان، یکی از گیاهان دارویی بسیار با خاصیت و مهم است که یکی از نوشیدنی‌های محبوب به شمار می‌آید. از گیاه گل گاو زبان، برای بیماری‌های جوش، کبودی، سرفه، تب، سردرد، زخم‌های چرکی، قرمزی، گزش مار، زخم می‌توان استفاده کرد. خواص دارویی گل گاو زبان شامل مواردی همچون ادرارآور، نرم‌کننده، تسکین‌دهنده و تعریق است. آرامش‌ بخش بودن این دمنوش به وسیله کنترل فشار خون، از مزیت‌های نوشیدن دمنوش گل گاو زبان است.

دمنوش بهار نارنج + چای ترش

بهارنارنج برای درمان مشکلات پوستی مانند: عفونت‌های قارچی پوست، خارش و زخم بستر مفید است. به دلیل آن که اکثر پمادهای ضد التهاب(کالاندولا) ترکیبی از بهارنارنج دارند، این گیاه برای التهابات پوستی بسیار تأثیر گذار خواهد بود. دمنوش بهارنارنج، یکی از نوشیدنی‌های مهم و محبوب اکثریت مردم است که برای رهایی از تنش‌های روحی و اضطراب، نوشیدن آن را مناسب می‌دانند.

دمنوش چای سبز

ترکیب گیاهان مختلف دمنوش چای سبز و به واسطه آنتی اکسیدان چای سبز و تاثیرگذاری روی سوخت و ساز بدن و زیره و گل محمدی عطری دلنشین را به همراه دارد. دمنوش چای سبز، عالی‌ترین گزینه در بین دمنوش‌ها است.

دمنوش بابونه

دمنوش بابونه، معمولاً به دلیل اثرات آرام‌بخشی که دارد، به عنوان کمک خواب و تسکین اضطراب مصرف می‌شود. نوشیدن چای بابونه دو بار در روز می‌تواند به کسانی که از بی‌خوابی رنج می‌برند کمک کند و باعث کاهش زمان خوابیدن و خوابیدن می‌شود. چای بابونه علاوه بر اثرات آرامبخش، التهاب را نیز درمان می‌کند.

از کانال اینستاگرام هایپر ۷۲۴ حتما دیدن کنید.

6 دیدگاه در “معرفی هایپر ۷۲۴ هایپر مارکت اینترنتی در مشهد

  1. رویا گفت:

    سلام این فروشگاه تمامی چیزای که یه مشتری نیاز داره دراختیار قرار میده سپاسگزارم

  2. رسا گفت:

    سلام مطالب برای فروشگاه اینترنتی واقعا مفید بود توصیه میکنم پیگیراین سایت باشید.

  3. عارف گفت:

    سلام خدمات باارزش ومفید ارائه شده توصیه میکنم رهگذری رد نشید سپاس

  4. دانیال گفت:

    سلام همون خدماتی که خواسته بودم ارائه داده بودین دست مریزاد ایول دارین باتشکر

  5. رویا گفت:

    واقعا باید خسته نباشید گفت من که خیلی رازی هستم واستفاده عالی بردم

  6. سعید اسحاق زاده گفت:

    این فروشگاه یک فروشگاه موفق و کار درست است چون در اسرع وقت و خیلی سریع خرید ها را تحویل میدهد

نظرات