دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۳۰ سی ام قسمت ۳۰ (قسمت آخر) با پخش انلاین

0

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۳۰ سی ام قسمت ۳۰ (قسمت آخر) با پخش انلاین

قسمت ۳۰ سریال شهباز (سریال قسمت ۳۰ قسمت آخر) با پخش تلوبیون و شبکه یک را در ادامه ببینید که امشب چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ بعد از اذان مغرب از شبکه ۱ پخش شد، سریالی معمایی و پیچیده تا کنون مورد توجه بینندگان و مخاطبان تلویزیون قرار گرفته است.

دانلود کامل سریال شهباز قسمت 30 سی ام قسمت ۳۰ با پخش انلاین

دانلود کامل قسمت آخر سریال شهباز

قسمت آخر سریال شهباز قسمت ۳۰ (قسمت ۳۰) شبکه یک سیما حوالی ساعت ۲۲:۱۶ پخش میشود که میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار آن را در تلوبیون و آپارات و شبکه دو با سکانس های جنجالی ببینید:

اگر قسمت های پخش شده قبلی سریال شهباز را تماشا نکردید می توانید از بخش دانلود همه قسمت های سریال شهباز در پایین صفحه کمک بگیرید

داستان قسمت سی

قسمت ۳۰ سریال تلویزیونی شهباز که قسمت آخر آن نیز بود چهارشنبه ۱۷ اسفند پخش شد و داستان تا اینجای فیلم به تعقیب ارغوان ختم شد و اینکگه ارغوان به نجوا بمب وصل کمرده و او را در ماشین در نزدیکی فوردگاه رها کرده است. از طرف دیگر علیرضا به دنبال الین است که نجوا را پیدا کند و از مرگ او را نجات دهد. او هنوز عاشق نجوا است و این عشق او را عصبی کرده است. فرزاد هم توانستن سیمین را نجات دهد و به ایران بازگرداند، اما فرار ارغوان گروه شهباز را به هم ریخته و آنها سعی دارند ت اتفالق ناگاوری در فرئدگاه نیفتاده او را دستگیر کنند در ادامه … سریال هیجانی و جذاب شهباز را هر شب به جز پنجشنبه و جمعه در ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما تماشا کنید. این مجموعه یکی از جدیدترین فیلم های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شبکه سوم سیما است که این شب ها ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک و ساعت ۲۳ از شبکه تهران پخش میشود و آمار نشان می دهد که بازدید بالایی داشته و بسیار مورد مور توجه بینندگان قرار گرفته است.

قسمت پایانی سریال شهباز پخش شد و پرونده یک سریال دیگر نیز بسته شد، تهیه کننده این اثر می گوید: موضوع اول جذابیت بوده که بسیار مهم است یعنی آن چه که مردم ببینند، بپسندند که البته این موضوع جذاب باید حاوی یک پیام روشن باشد تا رسانه ملی بر اساس رسالت خود، پیامی که منتقل می کند حتما برای مخاطبان مناسب و سازنده باشد.
این سریال به کارگردانی حمیدرضا لوافی و نویسندگی مینا خدیوی در ۳۰ قسمت با بازی علیرضا آرا و میلاد میرزایی است و در آن بازیگران شناخته شده ای به ایفای نقش پرداختند. آرش مجیدی، رضا داوودنژاد، علیرضا آرا، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، سیروس همتی، فاطیما بهارمست، غزال نظر و پاوان افسر در این مجموعه نقش آفرینی می کنند

نظرات