جدیدترین انواع مدل های ست نوزادی دخترانه ویژه تابستان ۱۴۰۱

0

مدل ست لباس نوزادی دخترانه ۱۴۰۱ : همانقدری که پوشیدن و ست کردن لباس ها برای بزرگتر ها مهم است نباید فراموش کرد که فرشته های کوچکمان نیز نیاز به آراستگی و زیبایی دارند. انواع مختلفی از لباس، کفش کودک و ست وسایل کودک با یکدیگر وجود دارد، امروز می خواهیم مدل های جدیدی از انواع ست نوزادی دخترانه تابستانه ۱۴۰۱ را برای شما معرفی کنیم، همراه با ما باشید.

ست نوزاد دخترانه تابستانی 1401

مدل های ست لباس نوزادی دخترانه ویژه تابستان ۱۴۰۱ مجلسی و اسپرت

در تابستان برای نوزاد از لباس های سبک و پارچه های استفاده کنید، که راه هوا به درون آنها باز باشد ؛ پارچه های سبک مانند،نخی ،که باعث میشود که بدن نوزادتان خنک نگه داشته شود.از پارچه های سنگین مثل:ابریشمی یا پشمی اجتناب کنید، آستین های کوتاه معمولا انتخاب خوبی برای تابستان نوزاد هستند. در صورت امکان موقع خواب لباس خواب نوزاد را تنش کنید زیرا لباس خواب نوزاد طوری طراحی شده است که به راحتی بر تن نوزاد مینشیند و مواد آن گرما زا جذب نمیکند.

ست نوزاد

در انتخاب لباس دقت کنید که لباس هایی بدون دکمه های اضافی تهیه کنید، لباس هایی که دارای اکسسوری های جور واجور بوده ویا در آنها دکمه های طولانی و ریز وجود دارد به هیچ عنوان مناسب نبوده، لباسی انتخاب کنید که تعویض آن در تن نوزاد شما او را کلافه نکند. همچنین از لباس های که دارای یقه بلند و یا سایر قسمت های است که بدن یا صورت نوزاد را در هنگام خوابیدن میپوشاند،اجتناب کنید چرا که یقه ممکن است جلوی نفس گیری راحت آن را بگیرد و خطر ناک است.

ست نوزاد دخترانه

مدل جدید و شیک لباس نوزادی مجلسی برای دختربچه ها ۲۰۲۲

دمای بدن یک نوزاد،به طور عمده از طریق سر او تنظیم میشود.بسیاری از مردم دوست دارند که لباس نوزاد دارای یک کلاه باشد،اما استفاده از آن در تابستان نوزاد را بیش از حد گرم میکند. کارشناسان توصیه میکنند درون گهواره نوزاد پتو نگذارید ،چرا که خطر خفگی را زیاد میکند.با این حال از یک کیسه خواب، که خیلی سبکتر است،با خیال راحت استفاده کنید. و خطر آن را کاهش دهید با این حال اگر کودکتان داغ به نظر میرسد و یا نق زد، حتما او را از کیسه خواب در بیاورید.

جدیدترین انواع مدل های ست نوزادی دخترانه تابستانی ۱۴۰۱

ست لباس زنانه

ست نوزاد بهاره

لباس دخترانه

لباس دخترانه فانتزی

لباس بچگانه

قیمت ست نوزاد

لباس فانتزی نوزاد

لباس پسرانه

با ما همراه باشید

نظرات