موفق ترین سرمایه گذاری با خرید ملک تهراندشت

0

مزایای خرید ویلا در تهراندشت؟

گر شما نیز مانند بسیاری از افراد دیگر قصد خرید ویلا در تهران دشت را دارید، بهتر است بدانید که برای خرید ویلا در تهران دشت یا هر نقطه دیگری از کشور باید از یک سری شرایط آگاه باشید. مهم ترین سوالی که در هنگام خرید ملک باید به آن توجه کنید، انتخاب بهترین منطقه برای خرید است. اما چرا تهراندشت را برای خرید ویلا یا ملک توصیه می کنیم؟

 تهراندشت

اول اینکه یکی از دلایل اصلی این است که ارزش املاک ویلایی در این منطقه به حدی است که می توانید خرید ویلا را به عنوان یک سرمایه گذاری سودآور در نظر بگیرید. بهتر است بدانید تهراندشت منطقه ای است که اخیرا مورد توجه قرار گرفته است. ویلاسازان و خریداران ویلا. و همین امر باعث شده است که قیمت املاک ویلایی واقع در این منطقه نسبت به سایر مناطق ویلایی مانند کردان، چهارباغ و … مناسب باشد. از طرفی با توجه به تمایل روزافزون مردم به خرید ویلا در این منطقه و افزایش تعداد پروژه های ویلاسازی در این منطقه اخیرا، ارزش املاک ویلایی و زمین در این منطقه رو به افزایش است. بنابراین می توان گفت که خرید ویلا در منطقه تهراندشت با توجه به روند اقتصادی و از نظر مالی خریداران می تواند تصمیمی عاقلانه و انتخابی مناسب و ارزشمند باشد.

از طرفی اقامت در ویلاهای واقع در این منطقه زیبا و خوش آب و هوا می تواند بهترین فرصت برای دور شدن از فضای شلوغ و متلاطم مراکز شهرها باشد. همچنین تهران دشت دارای آب و هوای ایده آل برای استراحت و آرامش است. لذت تو رویایی تر است

چشم انداز زیبای تهران دشت یکی از ویژگی های مهمی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد. پس با اقامت در تهران دشت روحیه شاداب تری خواهید داشت و می توانید مدتی از آرامش و زیبایی این منطقه لذت ببرید.

تهراندشت در ۱۰ کیلومتری غرب کرج و از توابع شهرستان ساوجبلگ استان البرز و در جنوب منطقه کردان واقع شده و شامل ۱۷ روستا می باشد. که شرایط آب و هوایی بسیار خوبی دارد. وجود شرایط اقلیمی مساعد و منابع آبی متعدد باعث شده تا ویلاهای زیادی در این منطقه ساخته شود.

اگر به عکس های تهراندشت دقت کنید متوجه می شوید که این منطقه از نظر طبیعت چقدر زیبا و دست نخورده است. بیشتر اوقات افرادی که تصمیم می گیرند از هیاهوی شهر دور باشند مدتی را در این منطقه توریستی زندگی می کنند. به همین منظور برای شناخت بهتر تهران دشت و شرایط آن، حتما تا پایان این مطلب که توسط کارشناسان املاک ویلا مهدوی تقدیم شما می شود، همراه ما باشید.

تهراندشت کرج کجاست؟ و تاریخچه آن

اکنون که می دانید تهراندشت کرج در کجا واقع شده است، بهتر است با تاریخچه آن آشنا شوید. از آنجایی که چندین روستا در این منطقه دیده خواهند شد، هر کدام داستان خاص خود را خواهند داشت.

درست است که اخیراً ویلاهای لوکس زیادی در این منطقه ساخته شده است، اما زندگی در تهران دشت به سال‌های دور برمی‌گردد. در برخی نقاط آثاری از تپه های باستانی به چشم می خورد. این مورد ثابت می کند که سکونت در آنجا به سال ها قبل برمی گردد.

تهراندشت کرج کجاست؟ و آب و هوای این منطقه چگونه است؟

بدون شک آب و هوا عامل بسیار مهمی در انتخاب محل سکونت است که باید به آن توجه کنید. بدون شک مهمترین مزیت تهران دشت آب و هوای بی نظیر آن است که حس بی نظیری را در شما ایجاد خواهد کرد. دمای هوا در طول سال معتدل است و این منطقه را بسیار محبوب کرده است.

در فصل بهار و تابستان خنکی مطبوعی در این قسمت وجود خواهد داشت و به همین دلیل مورد پسند دوستداران ویلا قرار گرفته است. علاوه بر این، زمستان در این منطقه معتدل است، بنابراین سرمای شدیدی در این منطقه وجود ندارد.

لازم به ذکر است که سطح آب زیرزمینی در این منطقه بالا است که آبیاری باغ ها را بسیار تسهیل می کند. وجود آب فراوان در کنار خاک حاصلخیز باعث شکل گیری پوشش گیاهی منحصر به فردی شده است که روح همه را جلا می دهد. با توجه به ویژگی های مثبتی که از نظر اقلیمی در این منطقه به چشم می خورد، قطعا اقامت در این منطقه می تواند وضعیت روحی افراد را بهبود بخشد و آنها را از نگرانی هایی که در این منطقه وجود دارد رها کند.

تهرانـدشت کرج کجاست ؟ و فاصله تهران تا تهراندشت چقدر است؟

در حال حاضر تعداد زیادی از افراد به دنبال خرید ویلا در تهراندشت هستند به همین دلیل باید فاصله تهران را در نظر بگیرند. بهتر است بدانید که این قسمت دقیقا روبروی شهرکردان قرار دارد، بنابراین از نظر مسافت شبیه کردان است.

اگر می خواهید از میدان آزادی به سمت تهراندشت حرکت کنید، حدود ۷۰ کیلومتر پیش رو دارید و باید با احتیاط پیش بروید. خوشبختانه وجود جاده باستانی تهراندشت دسترسی به این منطقه را آسان کرده است. در سایت املاک ویلا مهدوی با توجه به بودجه خود ویلا در تهراندشت را با قیمت مناسب خریداری کنید. بیشتر مسیر در بزرگراه ادامه دارد تا اینکه در نهایت باید بدون توجه به ترافیک از طریق جاده اختصاصی وارد این قسمت شوید. تا تهران حدود یک ساعت راه است.به منطقه می رسید.

با این حال، اغلب اوقات، ترافیک مشکل ساز می شود، به همین دلیل است. این زمان به ۱٫۵ ساعت افزایش می یابد. تمامی محاسبات بر اساس مبدا میدان آزادی ذکر خواهد شد و قطعا سایر مناطق تهران برای این امر به زمان بیشتری نیاز دارند.

زمان رسیدن از تهران به تهران دشت بسته به روزهای هفته تقریباً ۱ تا ۲ ساعت است.

فاصله تهران تا تهراندشت تقریباً هفتاد کیلومتر است که از بزرگراه تهران کرج یا بزرگراه همت جدید قابل دسترسی است.

تهراندشت کرج کجاست؟ و چگونه می توان به آنجا رسید؟

نزدیکی تهران دشت به اتوبان کرج – قزوین یکی از بهترین مزیت های آن است زیرا دسترسی به منطقه را بسیار آسان کرده است. ساکنان کرج می توانند از بزرگراه عبور کرده و به سمت قزوین حرکت کنند. پس از عبور از سهیلیه و گلسار در بزرگراه به ابتدای جاده تهراندشت می رسید که باید از اتوبان وارد آن شوید.

از آنجایی که چندین دهکده در این بخش دیده می شود، شما به هر کدام از آنها که بخواهید منتقل خواهید شد. ساکنان تهران ابتدا از طریق اتوبان خود را به کرج برسانند و مسیر مذکور را با دقت دنبال کنند. از دیگر مزیت های این منطقه مجاورت با شهر جدید هشتگرد است.

تهراندشت کرج کجاست؟ و معایب آن

تهراندشت مانند هر منطقه دیگری دارای مزایا و معایب خاص خود است که هر کدام در نوع خود دارای اهمیت هستند. ویژگی هایی مانند:

آب و هوای مناسب داشته باشید

نزدیک به تهران و کرج

قیمت مناسب باعث افزایش درخواست ها برای خرید ویلا در این منطقه شده است.

با این حال، برای تصمیم گیری صحیح، باید معایب آن را بدانید زیرا بسیار مهم است. چون بهتر است با مزایا و معایب آن آشنا شوید، حتما با ما همراه باشید.

تهراندشت کرج کجاست؟ و تهراندشت چه مشکلاتی دارد؟

با وجود مزایای فراوانی که در این زمینه وجود دارد، نباید از معایب موجود نیز غافل شد. یکی از مشکلاتی که ممکن است در این منطقه با آن مواجه شود، بی کیفیتی راه های منتهی به تهراندشت است و مشکل بعدی این منطقه کمبود امکانات رفاهی در برخی از روستاهای تهراندشت است.

یکی دیگر از مشکلاتی که برخی مطرح می کنند وجود معادن شن و ماسه در ورودی منطقه تهراندشت است که در برخی ساعات شبانه روز باعث ترافیک و ترافیک سنگین می شود.

علاوه بر این؛ قبل از خرید ویلا باید همسایگان خود را به خوبی بشناسید زیرا مزاحمت برای همسایه ها مشکلات زیادی برای شما ایجاد می کند و ساختار برخی ویلاها به گونه ای است که حریم خصوصی به درستی رعایت نمی شود. به همین دلیل برای داشتن بهترین انتخاب ویلا در این منطقه توریستی باید تمامی این عوامل را به دقت در نظر گرفت.

تهراندشت کرج کجاست؟ و امکانات رفاهی و جاده های آن

در دسترس بودن تجهیزات مناسب اغلب یک نگرانی مهم برای صاحبان ویلا است که به دنبال پاسخ مناسب هستند. بنابراین منطقه تهراندشت نیز باید از نظر رفاهی مورد بررسی قرار گیرد.

یکی از روستاهای مهم این بخش سرخاب است. در سال های اخیر با توجه به حجم بالای ویلاسازی در سرخاب می توان دید که امکانات رفاهی در این منطقه نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته است.

همه می توانند در روستاهای واقع در این منطقه غذا بخرند. البته از این منطقه به اندازه یک شهر نمی توان انتظار داشت، اما مطمئناً نیازهای اولیه شما به خوبی برآورده خواهد شد. همچنین برای صرفه جویی در هزینه ها بهتر است قبل از رسیدن به منطقه کرج خریدهای بسیار بزرگ انجام دهید.

معاملات مطمئن خرید و فروش ویلا با بهترین املاک تهراندشت

تهراندشت

یکی از مهم ترین ویژگی های خرید ویلا در محدوده تهراندشت این است که اکثر این املاک دارای سند پایان کار و پروانه ساختمانی هستند. بنابراین در هنگام خرید و فروش ملک در این منطقه هیچ نگرانی نخواهید داشت و می توانید با خیال راحت تصمیم به انتخاب این منطقه برای خرید ویلا بگیرید. همچنین املاک ویلایی ساخته شده در این منطقه زیبا دارای کامل ترین امکانات تفریحی و دارای انشعابات کامل ساختاری می باشد. به همین دلیل زمانی که در ویلای خود در این منطقه اقامت می کنید از نظر آب و برق و گاز مشکلی نخواهید داشت.

قیمت مناسب املاک ویلایی در تهراندشـت:

یکی از مهمترین مزیت های خرید ملک در تهراندشت قیمت بسیار مناسب و ارزان این ویلاها می باشد. توجه داشته باشید که تهراندشت یکی از شهرک هایی است که اخیرا مورد توجه ویلاسازان و خریداران ویلا قرار گرفته و اخیراً ساخت ویلا در این منطقه رونق گرفته است، قیمت خرید و فروش ویلا در آنجا نسبت به سایرین بیشتر است. . مناطق ویلایی فاموس مناسب تر است و می توانید با پرداخت هزینه های مناسب صاحب یک ویلا بسیار زیبا در تهراندشت شوید.

زیباترین ویلاهای تهراندشت

شناخت انواع ویلا یکی از اطلاعاتی است که به شما در خرید ویلا کمک می کند. اگر انواع املاک ویلایی را بشناسید و ویژگی های هر کدام را به طور کامل درک کنید، در انتخاب و خرید ویلای مورد نظر خود بهتر عمل خواهید کرد. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز مشاوره املاک اطلاعات لازم را در مورد انواع ملک ویلایی دریافت کنید ویلای معتبر دریافت کنید.

مرکز مشاوره ویلا مهدوی با داشتن سابقه طولانی در زمینه مشاوره انجام معاملات و خرید و فروش املاک ویلایی در مناطق ویلایی معروف تهران دشت، چهارباغ، کردان و … کلیه اطلاعات مربوط به املاک مختلف ویلایی و مشخصات هر یک از این املاک در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت تا بتوانید خرید و سرمایه گذاری خوبی داشته باشید.

اسماعیل آباد تهراندشـت کجاست؟

تهراندشت

اسماعیل آباد یکی از روستاهای تهراندشت و از اراضی دهستان سعید آباد محسوب می شود و از مناطق خوب تهراندشت محسوب خواهد شد. برای آمدن به اسماعیل آباد به سمت راست به جاده سرخاب – سعید آباد بپیچید و وارد خیابان سعید آباد تهران شوید. پس از طی مسافتی تقریبا ۱ کیلومتری وارد جاده اسماعیل آباد خواهید شد.

اسماعیل آباد کجاست و چقدر با تهران فاصله دارد؟

از تهران (میدان آزادی) تا روستای اسماعیل آباد یک مسیر ۱٫۵ ساعته و طول ۸۲ کیلومتری می باشد که از طریق اتوبان تهران – قزوین (کرج) به جاده تهراندشت و بعد از آن به اسماعیل آباد خواهید رسید.

اسماعیل آباد کجاست و هزینه خرید ویلا اسماعیل آباد چه قدر است ؟

اسماعیل آباد اگرچه روستایی به حساب می آید اما امکانات این منطقه دست کمی از شهرستان نخواهد داشت و حتی ممکن است از برخی شهرها برتری داشته باشد. دارای کلانتری (کلانتری ۱۲ سعیدآباد)، فروشگاه های زنجیره ای و … می باشد.

بسیاری از سایت‌های فعال در حوزه املاک برای معرفی اسماعیل آباد محتوا تولید کرده‌اند و چون تولید محتوای خود را به دست افراد نادانی که اطلاعاتی از منطقه ندارند، می‌سپارند، به اشتباه اطلاعاتی درباره اسماعیل آباد شورکلا ارائه می‌کنند. که در منطقه ماهدشت قرار دارد. به عنوان مثال تپه تاریخی اسماعیل آباد مربوط به شور قلعه است که در نزدیکی ماهدشت قرار دارد و روستایی است خشک که آب آن نیز شور است و با اسماعیل آباد تهران دشت متفاوت است، زمان خرید واقعی فرا رسیده است. املاک توجه داشته باشید که قیمت این دو روستا قابل مقایسه نیست.

مناطق دیدنی روستای اسماعیل آباد تهراندشت کجا می باشد؟

روستای اسماعیل‌ آباد به دلیل داشتن آب و خاک حاصلخیز، باغ‌های میوه زیادی را در خود جای خواهد داد. خوشبختانه این باغ‌های زیبا، قسمتی از مناطق دیدنی روستا به حساب خواهد آمد که اشخاص زیادی را به سمت خود جذب می‌نمایند. همچنین در این روستا، اثر تاریخی موشلان تپه قرار گرفته است که قدمت آن به ۵۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح می‌رسد.از همین رو یکی از قدیمی‌ترین تپه‌های باستانی در ایران به حساب خواهد آمد.

موشلان تپه در تاریخ ۵ دی ۱۳۵۶ به عنوان یکی از آثار ملی ایران ثبت گشت در حالی که برای خرید ویلا به روستای اسماعیل‌آباد تهراندشت سفر کردید، بهتر است که از این تپه تاریخی هم بازدید نمائید. نکته مهم این می باشد که اسماعیل‌ آباد نظیر بافت روستایی قدیمی و کلاسیک خود را حفظ نماید. از همین رو اگر عاشق روستاهای با بافت تاریخی می باشید، این مورد گزینه مناسبی برای شما می باشد.

امکانات رفاهی روستای اسماعیل‌آباد تهراندشت چیست؟

روستای اسماعیل‌آباد نسبت به سایر مناطق تهراندشت نظیر روستای آران و روستای سرخاب وسعت نخواهد داشت. از آنجایی که فقط ۶۲ خانوار در این روستا زندگی خواهند کرد، نمی‌توان از نظر امکانات رفاهی انتظار زیادی از این منطقه خوش آب و هوا داشت با این حال بعضی از امکانات موجود در روستا را برای شما عزیزان معرفی می نمائیم.

فروشگاه مواد غذایی

مسجد

نانوایی

برق، آب و گاز

مدرسه ابتدایی

مشاورین املاک

باغ ویلا

سوپر مارکت

همانگونه که ملاحظه کرده اید نمی‌توان از نظر امکانات حساب زیادی بر روی روستای اسماعیل‌ آباد باز کنید. خوشبختانه روستای سعیدآباد در نزدیکی این روستا قرار دارد که می‌توانید بسیاری از نیازهای خود را در سعید‌آباد برطرف نمائید. همچنین می‌توانید برای دریافت امکانات بیشتر به روستای سرخاب مراجعه کنید./۲۴۰۴۴۴

نظرات