اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم آن دیگری + خلاصه داستان و نقد

0

“آن دیگری ″، فیلم ایرانی به کارگردانی امیر توکلی و به تهیه کنندگی فرشید فاتحی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۸ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم آن دیگری  که به تازگی ساختش به پایان رسیده است، قرار است به صورت آنلاین اکران شود. در ادامه مطلب به معرفی فیلم آن دیگری  و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم آن دیگری + خلاصه داستان و نقد

 

خلاصه داستان

فیلم “آن دیگری” روایتگر داستان یک استاد دانشگاه جوان از خانواده ای در قشر ضعیف است که درگیر مشکلات خانوادگی مختلفیست. از جمله برادرش که درگیر یک بیماری خاص است و برای گذراندن امورات زندگی مجبور به مسافرکشی هم هست و….

خلاصه داستان فیلم آن دیگری

توکلی درباره این فیلم که با موضوع “ترنسکشوال” ساخته شده است، گفته:” این اثر سینمایی فضای متفاوتی دارد و اگر بخواهم درباره شخصیت اصلی داستان توضیح دهم در یک جمله باید بگویم اجبار به زندگی کردن در کالبد دیگری شاید عذاب آورترین شکل زندگی باشد و شخصیت این فیلم بین رفتن و ماندن خانواده و آزادی، یکی را باید انتخاب کند.”

 

اسامی بازیگران فیلم آن دیگری به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم آن دیگری به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردانی امیر توکلی و به تهیه کنندگی فرشید فاتحیمدیر فیلمبرداری: مهدی افشار، دستیار اول کارگردان سجاد نوبهاری مدیر برنامه ریزی: مژگان طباطبایی، منشی صحنه: یاسمین پدری، مدیر صدابرداری: سیروس عابدینی، طراح صحنه و لباس: منصور بستانی و هدی منصور فلاح، طراح گریم: مرسده میلانی، دستیار تهیه کننده: فائزه مهر علیزاده، مدیر تولید: بهروز پناهی، طراح بدلکاری: محمدرضا جنگی، آهنگساز: وحید مهراد، عکاس: حمیدرضا بازاری، ناربه حاتم زاده، فیلمبردار پشت صحنه: حمیدرضا بازاری.

نظرات