خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال شوخی کردم + زمان پخش

0

سریال “شوخی کردم”، سریال کمدی-اجتماعی ایرانی به کارگردانی مهران مدیری است. این سریال در ۲۴ قسمت ۸۰ دقیقه ای ساخته و بیش از ۶۷ چهره مطرح طنزپرداز ایرانی در آن حضور پیدا کرده اند، این سریال در سال ۹۲ برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی پخش و با استقبال گسترده ای رو به رو شد. حالا  رسانه ملی تصمیم گرفته است که بار دیگر این سریال را پخش و اینگونه به استقبال نوروز ۹۹ رود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “شوخی کردم” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در ایام نوروز را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال شوخی کردم + زمان پخش

 

خلاصه داستان

در مجموعه شوخی کردم، کلیپ‌های طنز در محیط‌ ها و قالب‌های خاصی اجرا می‌شود. این مجموعه از آیتم های متفاوتی نظیر اتاق عمل، اخبار، متهم و بازپرس و .. . تشکیل شده است که در هر قسمت یک موضوع توسط این آیتم ها به طنز بیان می شود.

خلاصه داستان

همچنین سریال شوخی کردم از آیتم های متفاوتی نظیر خلاقیت (دروغ)، زندگی زناشویی (ازدواج)، خشونت و سلامت و … . تشکیل شده است که در هر قسمت یک موضوع توسط این آیتم ها به طنز بیان می شود.

 

اسامی بازیگران سریال شوخی کردم (به ترتیب حروف الفبا)

لیست اسامی بازیگران

 

دیگر عوامل

نویسندگان: خشایار الوند، امیرمهدی ژوله، حمید برزگر، الهه زارع نژاد، امیر وفایی، محمد صفاجویی و مسعود مرعشی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: پوپک مظفری، ساخت مستند و کلیپ موسیقی؛ فرهاد مدیری، صدا برداری، صدا گذاری و میکس: محمود خرسند، نور: جمال شمس ،تصویر: مسعود مظفری و جمال شمس، طراح گریم:مهرداد شکرابی، طراح صحنه و لباس: مهران مدیری، تدوین: امیر ادیب پور، موسیقی: فرهاد مدیری، مدیر روابط عمومی: وفا ملک زاده، تیتراژ: امید ادیب پور، منشی صحنه:زبهناز تاجیک، طراح دکور: علیرضا مفاخری، سرپرست اجرا: مرتضی مفاخری، مدیر تولید: علی لک پوریان، مدیر تدارکات: محمود رضا جهانشیر، تهیه کننده و کارگردان: مهران مدیری.

زمان پخش

 

زمان پخش سریال شوخی کردم

این سریال قرار است در ایام نوروز به روی آنتن رسانه ملی رود. هنوز از ساعت دقیق پخش آن اطلاع رسانی نشده است.

 

نظرات