۱۰ سریالی که در سال ۲۰۲۳ باید تماشا کنید!

1

با شروع سال جدید میلادی، زمزمه‌ها راجب فیلم‌ها و سریال هایی که قرار است در این سال در دسترس کاربران قرار بگیرند آغاز شده، آثاری از ژانر‌های مختلف با روایاتی متفاوت که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. در این بخش به معرفی کوتاه ۱۰ سریال برتر که در سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شوند خواهیم پرداخت. سریال‌هایی با ستارگانی بزرگ و داستان‌هایی جذاب که احتمالا شما را به یاد آثاری مشابه و مرتبط خواهند انداخت.

  1. کانتیننتال – The Continental

داستان این سریال کوتاه که تنها سه قسمت دارد در سال ۱۹۷۵ اتفاق می‌افتد و به بررسی هتل بدنام کانتیننتال می‌پردازد، پناهگاه امن و افسانه‌ای جهان جان ویک که در آن هیچ قتلی اتفاق نمی‌افتد. مل گیبسون در نقش کورمک، شخصیت جدید و مرموز این فراچایز ایفای نقش می‌کند، اما ما بسیار مشتاقیم تا هنرنمایی بازیگران جوان این سریال از جمله کالین وودل (در نقش وینستون اسکات) و آیومید آدگون (در نقش شارون) را ببینیم که می‌جنگند تا نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازند.

  1. شوالیه‌های گاتهام – Gotham Knights

   سریال های 2023

پس از مرگ بتمن، پسر خوانده بروس وین با فرزندان دشمنان پدرش متحد می‌شود تا از اتهام قتلی که به آنها وارد کرده اند فرار کنند، فراریانی با کلی تناقض و تضاد با یکدیگر که به ناجیان گاتهام تبدیل می‌شوند. طرفدارن بتمن اصولا به هر چیزی که به بتمن مربوط باشد علاقه دارند و «شوالیه‌های گاتهام» در سال ۲۰۲۳ آماده است تا از این هواردان خشن استقبال کند. بازیگران جوان این سریال توسط اسکار مورگان و ناویا زیرایلی رهبری می‌شوند و میشا کالینز نیز در نقش هاروی دنت (مرد دو چهره) حضور دارد.

  1. اِکو – Echo

سریال های 2023

آلاکوا کاکس قرار است بازی درخشانش در مینی سریال «هاکای» را اینبار در نقش اِکوی مرگبار تکرار کند. این سریال بازگشت این ضدقهرمان به خانه را روایت می‌کند، مایا لوپز باید با گذشته‌اش رو به رو شود و دوباره با ریشه‌ی بومی آمریکایی‌اش ارتباط برقرار کند و اگر امیدی به پیشرفت و اصلاح داشته باشد، معنا و مفهوم خانواده و جامعه را درک کرده و بپذیرد. علی‌رغم اجراهای مشابه با سریال هاکای، حضور کاکس بازهم مورد توجه قرار گرفته و طرفداران مشتاق دیدن بازگشت او هستند. در این بین عجیب نیست که چارلی کاکس و وینسنت دونوفریو در نقش دردویل و کینگ پین باز گردند.

  1. آیرون هارت – Ironheart

بعد از فیلم «پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» حال دومینیک تورن با یک مجموعه شش قسمتی بازگشته تا ماجراهایی جدید را به عنوان جانشین معنوی تونی استارک روایت کند. بازیگران بسیاری از تازه واردان به دنیای سینمایی مارول از جمله آلدن ارنرایک، آنتونی راموس، لیریک راس و ساشا بارون کوهن هستند که ممکن است نقش شرور و مورد علاقه طرفداران یعنی مفیستو را بازی کنند.

  1. اربابان آسمان – Masters of the Air

این سریال محصول مشترک شرکت‌های فیلم‌سازی امبلین انترتینمنت و پلی‌تون بوده که قبل از این در ساخت مینی سریال های «دسته‌ی برادران» و «اقیانوس آرام» نیز همکاری داشته‌اند. داستان سریال که بر اساس واقعیت نوشته شده زندگی یک اسکادران بمب افکن آمریکایی در جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند. آستین باتلر و بری کیوگان به عنوان بازیگران اصلی سریال ایفای نقش می‌کنند.

  1. آهسوکا – Ahsoka

سریال های 2023

روزاریو داوسون پس از حضور در سریال‌های «ماندالوریان» و «کتاب بوبا فت» حال باید در نقش یک جدای به نام آهسوکا تانو در این مینی سریال شش قسمتی به ایفای نقش بپردازد. اگر چه هنوز جزئیات زیادی از داستان این سریال فاش نشده اما اضافه شدن چندین بازیگر اصلی از انیمیشن سریالی «جنگ ستارگان: شورشیان» به بازیگران و به علاوه هایدن کریستینسن که دوباره در نقش آناکین اسکای‌واکر (دارث ویدر) بازی می‌کند، طرفداران را برای دیدن این سریال هیجان زده کرده.

  1. عشق و مرگ – Love and Death

«عشق و مرگ» نام یک مینی سریال است که جنایتی واقعی از قتل یک زن خانه‌دار تگزاسی را بازگو می‌کند. الیزابت اولسن در مرکز این درام ایفای نقش میکنند. گفته می‌شود نویسنده این سریال (دیوید ای. کلی) فیلمنامه را بر اساس کتاب غیرداستانی Evidence of Love (نویشته جان بلوم) نوشته است.

  1. زوال خاندان آشر –  The Fall of the House of Usher

در خلاصه داستان آمده است راوی ناشناس در روزی کسل‌کننده، تاریک و بی‌صدا به خانه‌‌ای مرموز می‌شود، خانه‌ی قدیمی رودریک آشر.

بروس گرین‌وود و مری مک‌دانل در این مینی سریال مایک فلانگان که بر اساس داستان کوتاهی از ادگار آلن پو ساخته شده در نقش آشرها بازی می‌کنند. ما مشتاقیم ببینیم که این سریال چگونه می‌خواهد داستان مرموز، دلهره آور و جنون آمیزش را به ما ارائه دهد. در این سریال تعداد زیادی از همکاران وفادار فلانگان از جمله هنری توماس، کارلو گوگینو، راهول کوهلی، سامانتا اسلویان و کیت سیگل حضور دارند. مارک همیل نیز در نقشی که هنوز فاش نشده به این سریال می‌پیوندد.

  1. تهاجم مخفی – Secret Invasion

سریال های 2023

نیک فیوری با بازی ساموئل ال. جکسون پس از سه سال غیبت حالا در سریال تهاجم مخفی دوباره به زمین بازگشته است، جایی که موجوداتی بیگانه که برای طرفداران مارول با نام اسکرول‌ها شناخته می‌شوند به سیاره نفوذ کرده‌اند. فیوری و تالوس (با بازی بن مندلسون) تلاش می‌کنند تا جلوی این اسکرول ها را بگیرند. در کنار این دو حضور امیلیلا کلارک (در نقشی نامعلوم) و دان چیدل (در نقش رودی) نوید یک سریال جذاب و دیدنی را به طرفداران می‌دهد.

  1. آخرین بازمانده از ما – The Last of Us

سریال های 2023

«آخرین بازمانده از ما» بر اساس بازی ویدیویی بسیار محبوب و مشهوری با همین نام ساخته شده. جوئل (با بازی پدرو پاسکال) یک قاچاقچی با گذشته‌ای غم بار است که وظیفه دارد الی (با بازی بلا رمزی) را در دنیای پس از آخر الزمان و آمریکایی مملو از زامبی همراهی کند. این سریال توسط کریگ مازین، تهیه کننده مینی سریال چرنویل و نیل دراکمن، نویسنده و کارگردان بازی اصلی نوشته و ساخته شده است. طرفدارن سری بازی‌های The Last of Us خوشحال خواهند شد اگر بدانند که تروی بیکر و اشلی جانسون، صداپیشگان جوئل و الی در این مجموعه نیز حضور خواهند داشت.

1 دیدگاه در “۱۰ سریالی که در سال ۲۰۲۳ باید تماشا کنید!

  1. ممل گفت:

    اخرین بازمانده از ما خیلی سریال ردیفیه..

نظرات