فیلم کامل لحظه قهرمانی بهروز تابانی در آرنولد کلاسیک برزیل ۲۰۲۳ و واکنش ها را ببینید

0

فیلم کامل لحظه قهرمانی بهروز تابانی در آرنولد کلاسیک برزیل ۲۰۲۳ و واکنش ها را ببینید در ویدئوی قهرمانی بهروز تابانی بدنساز ایرانی در مسابقات دسته آزاد آرنولد کلاسیک ۲۰۲۳ در برزیل که برای نخستین بار عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

قهرمانی بهروز تابانی در آرنولد کلاسیک برزیل ۲۰۲۳

فیلم کامل لحظه قهرمانی بهروز تابانی در آرنولد کلاسیک برزیل ۲۰۲۳ و واکنش ها را ببینید

فیلم منتشر شده از قهرمانی بهروز تابانی در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۳ در برزیل که برای نخستین بار عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد با واکنش های زیادی همراه بوده و برخی کاربران بر این عقیده اند که بهروز تابانی می تواند جا پای هادی چوپان بگذارد و موفقیت های جهانی بیشتری کسب کند. این ورزشکار سرابی پیش از این با کمترین امکانات خیلی زود موفق شد عنوان های قهرمانی ایران و سپس جهان را نیز کسب کند. تابانی در مسابقات جهانی اسپانیا ضمن کسب مقام قهرمانی وزن ۱۰۰ کیلوگرم عنوان با ارزش قهرمان قهرمانان را نیز به دست آورده است. حالا در فروردین ماه ۱۴۰۲ توانست به مقام نخست مسابقات آرنولد‌ کلاسیک برزیل ۲۰۲۳ دست یابد
تابانی که از سال ۲۰۲۱ به صورت حرفه ای در مسابقات جهانی و بین المللی حضور دارد، در این رقابت‌ها با بدنسازانی از برزیل، مونته نگرو و جمهوری چک رقابت داشت و موفق شد ۲ سال پی در پی در مسابقات حرفه‌ای قهرمان شود و مجوز حضور در مستر المپیا را کسب کند.

قهرمانی بهروز تابانی در آرنولد کلاسیک برزیل ۲۰۲۳

سوابق

بهروز‌تابانی با این قهرمانی مجوز حضور در مستر المپیا ۲۰۳ را کسب کرد باید منتظر ماند و دید چه نتیجه ای خواهد گرفت. لازم به ذکر است مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳ از ۱۱ تا ۱۴ آبان در اورلاندو، فلوریدا برگزار خواهد شد.

او که از سال ۲۰۲۱ به صورت حرفه ای در مسابقات جهانی و بین المللی حضور دارد، در این رقابت‌ها با بدنسازانی از برزیل، مونته نگرو و جمهوری چک رقابت داشت و موفق شد ۲ سال پی در پی در مسابقات حرفه‌ای قهرمان شود و مجوز حضور در مستر المپیا را کسب کند.

گفتنی است، مسابقات بدنسازی و پرورش اندام حرفه ای آرنولد کلاسیک سال ۲۰۲۳ از شنبه ۲۶ فروردین به میزبانی سائوپائولو برزیل در حال برگزاری است که در این رقابت ها در دسته آزاد این ورزشکار ایرانی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

نظرات