اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال فورجی با نقش + زمان پخش و خلاصه داستان

0

سریال فورجی (۴G)، مینی سریال ایرانی به کارگردانی مصطفی آزاد در ژانر طنز اجتماعی و کمدی است که در سال ۱۴۰۲ تولید شد. مینی سریال فورجی مصطفی آزاد روزهای شنبه تا دوشنبه در کانال یوتیوب مصطفی آزاد و روزهای سه شنبه تا پنجشنبه در پیج اینستاگرام وی منتشر میشود. این مجموعه نمایشی به نویسندگی مشترک مصطفی آزاد و آرمین ترابی در ۸ قسمت ساخته شده است. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال فورجی با نقش + زمان پخش و خلاصه داستان

اسامی بازیگران سریال فورجی مصطفی آزاد

اسامی بازیگران سریال فورجی عبارتند از: مصطفی آزاد و آرمین ترابی و ..

بازیگران سریال فورجی از دوستان و بازیگران یا سابقه تئاتر می باشند که برخی از آنها از هنرمندان تئاتر مشهد و سبزوار برای ایفای نقش در این سریال دعوت شدند.

بیوگرافی بازیگران سریال فورجی دانلود و عکس و خلاصه داستان

خلاصه داستان سریال فورجی

داستان این سریال درباره اینترنت و شبکه های موبایل ۴G با نگاه طنز است که با مشکلاتی مواجه شدند و در گیرودار این چالش ماجراهای جالبی رخ میدهد. بازیگران با لهجه مشهدی به جذابیت این سریال اضافه کرده است.

سریال فورجی

زمان پخش

پخش اختصاصی مجموعه نمایشی فورجی از کانال یوتیوب و پیج اینستاگرام مصطفی آزاد منتشر میشود.

مصطفی آزاد کمدین و بازیگر اینستاگرامی است که سازنده کلیپ های طنز در اینستاگرام و یوتیوب بوده که تاکنون ویدئوهای زیادی در قالب کلیپ طنر ساخته و در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. او یکی از چهره های معروف در فضای مجازی است که اخیرا طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده و سابقه همکاری با بازیگران مطرح تئاتر و تلویزیون را در کارنامه هنری خود دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال فورجی

  • مصطفی آزاد
  • آرمین ترابی
  • ….

او از چند ماه قبل پیش تولید مینی سریال‌فورجی را آغاز کرده و در نهایت در خرداد ماه ۱۴۰۲ از طریق پیج اینستاگرام وی و یوتیوب پخش شد. تیزر این سریال را در زیر ببینید:

مصطفی آزاد

مصطفی آزاد در طول فعالیت های هنری خود تاکنون مینی سریال دوراهی، مینی سریال دلکو و چندین کلیپ طنز را ساخته است که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.

نظرات