اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ونزدی + خلاصه داستان و عکس بازیگران

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ونزدی + خلاصه داستان و عکس بازیگران

سریال ونزدی (Wednesday) : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این سریال با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های سریال ونزدی با نقش همراه با اسامی عوامل با بازی جنا اورتگا، موسی مصطفی، کاترین زیتا جونز،کریستین ریسی، گوندولین تریسی و زندگی شخصی و خصوصی بازیگران سریال ونزدی… در ادامه مطلب میخوانید.

اینروزها شاهد پخش سریال ونزدی در پلتفرم نتفلیکس هستیم و حالا این سریال بعد از پخش چند قسمت به پربیننده ترین سریال نتفلیکس تبدیل شده است و از طریق نتفلیکس در ۸۳ کشور رتبه اول میزان بینندگان را کسب کرد.

بازیگران سریال ونزدی

 

سریال ونزدی یک مجموعهٔ تلویزیونی در نفتفلیکس و استریم آمریکایی در ژانر کمدی ترسناک و ماوراء طبیعی است که نخستین سری آن به کارگردانی مشترک آلفرد گاف مایلز میل در سال ۲۰۲۱ تولید و در ۸ قسمت در از ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ پخش گردید. این مجموعه به ونزدی آدامز می‌پردازد که مشغول حل معمایی هیولایی در مدرسه‌اش است.

فیلم‌برداری این سریال در ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۱ در بخارست، رومانی آغاز شد و در ۳۰ مارس ۲۰۲۲ به پایان رسید و الهام گرفته از شخصیت چارلز آدامز می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال ونزدی

بیوگرافی بازیگران سریال ونزدی

بازیگران سریال ونزدی در رده های سنی مختلف هستند و بازیگران مطرح و مشهوری زیادی در آن به ایفای نقش پرداختند. از همه مهمتر درخشش جنا اورتگا در نقش اصلی بیشترین بازخورد را داشته و مخاطبان جذب هنرنمایی حیرت انگیز خود در این سریال کرده است

در سریال ونزدی، جنا اورتگا برای نقش اصلی را بازی می کند، لوئیس گازمن به عنوان ستاره مهمان در نقش گومز آدامز، کاترین زیتا جونز در نقش مورتیشا آدامز، تورا برچ، ریکی لیندهوم، جیمی مک‌شین، هانتر دوهان، جورجی فارمر، موسی مصطفی، اما مایرز، نائومی جی اوگاوا، جوی ساندی و پرسی هاینس وایت، گوئندولین کریستی ، ویکتور دوروبانتو، آیزاک اوردونز، جورج بورسیا، تامی ارل جنکینز، ایمان مارسون، ویلیام هیوستون، لویاندا اوناتی لوئیس-نیاوو، الیور واتسون، کالوم راس و جانا نقش‌ آفرینی کرده اند.

موضوع و خلاصه داستان سریال ونزدی

موضوع و خلاصه داستان سریال ونزدی

ونزدی آدامز پس از ریختن پیرانیاهای زنده به استخر مدرسه برای تلافی از تیم واترپلو پسران که برادرش پاگزلی را اذیت می‌کنند، از مدرسه اخراج می‌شود. این باعث می‌شود که والدینش، گومز و مورتیشیا آدامز، او را در دبیرستان خود، آکادمی نِوِرمور در شهر جریکو، ورمانت ثبت نام کنند، که یک مدرسه خصوصی برای طردشدگان هیولایی است. شخصیت سرد و بی عاطفهٔ ونزدی و طبیعت سرکش او برقراری ارتباط با همکلاسی‌هایش را برای او دشوار می‌کند و باعث می‌شود که او با مدیر مدرسه درگیر شود. با این حال، او متوجه می‌شود که توانایی‌های روانی مادرش را به ارث برده‌است که به او اجازه می‌دهد یک معمای قتل محلی را حل کند

اسامی و نقش بازیگران سریال ونزدی

اسامی و نقش بازیگران سریال ونزدی

جنا اورتگا در نقش ونزدی آدامز
کارینا ورادی در نقش ونزدی جوان
گوئندولین کریستی در نقش لاریسا ویمز
اُلیور ویکهام در نقش لاریسا ویمز جوان
ریکی لیندهوم در نقش دکتر والری کینبات، درمانگر ونزدی
جیمی مک شین در نقش دونووان گالپی
بن ویلسون در نقش دونوان گالپین جوان
هانتر دوهان در نقش تایلر گالپین
پرسی هاینس وایت در نقش اگزویر تورپ
اما مایرز در نقش انید سینکلر
جوی ساندی در نقش بیانکا بارکلی
جورجی فارمر در نقش آژاکس پتروپولوس
نائومی جی اوگاوا در نقش یوکو تاناکا، یک خون‌آشام و دانشجو در آکادمی نِوِرمور
کریستینا ریچی در نقش مرلین تورنهیل
موسی مصطفی در نقش یوجین اوتینگر

ویکتور دوروبانتو در نقش چیز
لویاندا اوناتی لوئیس-نیاوو در نقش ریچی سانتیاگو، معاون کلانتر گالپین
تامی ارل جنکینز در نقش نوبل واکر، شهردار و کلانتر سابق جریکو
اسماعیل کِسو در نقش نوبل واکر جوان
ایمان مارسون در نقش لوکاس واکر، پسر نجیب واکر، که گروهش اغلب با ونزدی مخالفت می‌کنند

ایزاک اردونز در نقش پاگزلی آدامز، برادر کوچکتر ونزدی
کاترین زیتا جونز در نقش مورتیشیا آدامز، (مادر ونزدی)
گوئن جونز در نقش مورتیشا آدامز جوان
لوئیس گازمن در نقش گومز آدامز، (پدر ونزدی)
لوسیوس هویوس در نقش گومز آدامز جوان
جورج بورسیا در نقش لورچ، پیشخدمت خانواده آدامز
ویلیام هیوستون در نقش جوزف کراکستون
کالوم راس در نقش روآن لاسلو، دانشجوی نِوِرمور
فرد ارمیسن در نقش عمو فستر، عموی ونزدی و برادر گومز

افتخارات

این مجموعه نامزد دریافت جوایز گلدن گلوب در رشتهٔ بهترین مجموعهٔ تلویزیونی و بهترین بازیگر زن برای اورتگا شد. این سریال در ژانویه ۲۰۲۳ برای فصل دوم تمدید شد.

جنا اورتگا

جنا اورتگا

ونزدی یک دختر نوجوان و یکی از اعضای خانواده آدامز است. او به خاطر حس شوخ طبعی و سرگرمی های بیمارگونه اش که قبلاً شامل جهنم کردن زندگی برادر کوچکترش بود، شهرت دارد. در این سریال، ما شاهد انتقال او به یک مدرسه شبانه روزی و تلاش برای دستگیری یک قاتل مرموز هستیم که مانند هیولاست و اقدام به کشتن اهالی شهر کرده است.

هانتر دوهان

داستان سریال ونزدی

هانتر دوهان که با نام تایلر در سریال ونزدی نقش آفرینی کرده است. هانتر دوهان ۲۸ ساله در ۱۹ ژانویه ۱۹۹۴ در شهر فورت اسمیت، آرکانزاس، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمده است. دوهان از طرف پدری خود اصالت استرالیایی و از سمت مادر خود اصالت آمریکای جنوبی دارد. قد هانتر دوهان ۱۸۰ سانتی متر و وزنش ۶۲ کیلوگرم است. از علایق او میتوان به ژیمناستیک اشاره کرد.

اما مایرز

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ونزدی + خلاصه داستان و عکس بازیگران

انید دختری است که در سریال ونزدی مجبور می شود با ونزدی در یک اتاق زندگی کند، موضوعی که به دلیل شخصیت های متضاد آنها برای او دشوار بود. او از جزئیات روشن، رنگارنگ و شاد لذت می برد که برخلاف آن چیزی است که شما از بازیگر نقش ونزدی در این سریال مشاهده می‌کنید.

همچنین مایرز در فیلم هیجان انگیز «دختر در زیرزمین» و فیلم جشن کریسمس رمانس آل دنته بازی کرده است.

جوی ساندی (بیانکا)

اسامی بازیگران سریال ونزدی

عوامل

سازنده: آلفرد گاف،مایلز میلار

سازنده موسیقی متن دنی الفمن

آهنگسازان دنی الفمن کریس بیکن

تهیه‌کننده کارمن پپلیا
فیلم‌برداری دیوید لانزنبرگ استفان پرسون

تدوین‌گران جی پریکیدنی آنا یاوری پل دی

توزیع‌کننده سرویس استریم نتفلیکس

و…

نظرات