بازیگر نقش ناهید در سریال آتش در گلستان کیست + بیوگرافی و عکس های واقعی

0

بازیگر نقش ناهید در سریال آتش در گلستان کیست + بیوگرافی اعظم کبودیان بازیگر نقش ناهید در سریال آتش در گلستان همراه با عکس های واقعی شخصی بدون گریم و سوابق هنری و زندگی شخصی او در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه مشاهده نمایید و با این بازیگر آشنا شوید

بازیگر نقش ناهید در سریال آتش در گلستان کیست + بیوگرافی و عکس های واقعی شخصی

بازیگر نقش ناهید در سریال آتش در گلستان کیست + بیوگرافی و عکس های واقعی

اعظم کبودیان از بازیگران تئاتر و سینما و تلویزیون ایرانی است که با بازی در مرگ عوضی به شهرت رسید، بتازگی در جدیدترین کار هنری در سریال آتش در گلستان در قاب تلویزیون حضور دارد. با زندگی شخصی و هنری ایشان در ادامه آشنا شوید.

اعظم کبودیان بازیگر نقش ناهید دهه ۵۰ اهل ایران و فارغ التحصیل رشته بازیگری می باشد. درباره زندگی شخصی و هنری این بازیگر اطلاعاتی در دست نیست.

بیوگرافی اعظم کبودیان بازیگر نقش ناهید در سریال آتش در گلستان

سوابق بازیگری

کبودیان بازیگری را از تئاتر در دهه ۸۰ آغاز کرده و در طول فعالیت هنری خود در فیلم ها و سریال هایی چون یوسف پیامبر ، صبحانه برای دو نفر و فیلم تلویزیونی مرگ عوضی به کارگردانی غلامرضا رمضانی در کنار بازیگرانی چون برزو ارجمند و فلامک جنیدی و بهاره مشیری و امیرحسین مدرس و در سریال ۸۷ متر به کارگردانی کیانوش عیاری در کنار سوسن تسلیمی و … به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید : بازیگر نقش عروج در سریال آتش در گلستان کیست + بیوگرافی و عکس های شخصی

اسم واقعی بازیگر نقش ناهید در سریال آتش در گلستان

اعظم کبودیان در سریال آتش در گلستان در نقش ناهید به کارگردانی پرویز شیخ طادی در کنار بازیگرانی چون مرجان قمری و پانته‌آ سیروس، مرجان قمری، مهران نائل، فریدون محرابی، ولی فروتن، آرزو تاج نیا، داریوش فائزی، مهری آل آقا و ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی بازیگر نقش ناهید در سریال آتش در گلستان

بیوگرافی بازیگر نقش ناهید در سریال آتش در گلستان

گفتنی است که سریال احساسی حماسی آتش در گلستان از شبکه پنج سیما شد. این سریال روایتگر قصه‌ای زنانه و در عین حال حماسی در خطه غرب کشور است که در سال ۱۳۵۸ اتفاق می‌افتد و مرضیه حدیدچی معروف به طاهره دباغ در شکل‌گیری این قصه احساسی حماسی نقش موثری دارد.

عکس شخصی اعظم کبودیان بازیگر نقش ناهید در آتش در گلستان

طاهره دباغ که به او لقب مادربزرگ انقلاب را داده‌اند، چریک مسلح و زندانی سیاسی در زمان حکومت پهلوی بود که در دوران تبعید امام خمینی (ره) در پاریس محافظ شخصی خانواده ایشان بود.

نظرات