اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال بچه زرنگ ۲ با نقش +عکس بازیگران و داستان

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال بچه زرنگ ۲ با نقش +عکس بازیگران و داستان

مستند بچه زرنگ ۲ : بازیگران سریال بچه زرنگ ۲ عبارتند از : مرتضی شریف، سامان خطایی، احمد صمیمی ، حدیث حاذقی و … به هنرمندی پرداختند. در هر قسمت بازیگران جدیدی وارد داستان میشوند و هر قسمت درباره زندگی ۸ شهید مدافع حرم می باشد همراه داستان و عکس ها و زمان پخش و عوامل فصل دوم بچه زرنگ را در مجله حرف تازه مشاهده نمایید

مستند بچه زرنگ ۲

مجموعه مستند داستانی «بچه زرنگ ۲» در ماه رمضان ۱۴۰۲ از شبکه ۲ پخش میشود و بر اساس داستان ۸ مدافع حرم مشهد ساخته شد که به شیوه ای متفاوت به مناطق عملیاتی سوریه و عراق اعزام شدند و به درجه رفیع شهادت نائیل شدند

اسامی و بیوگرافی بازیگران مستند سریال بچه زرنگ با نقش +عکس بازیگران و داستان

فصل دوم بچه زرنگ در ادامه فصل اول به روایت زندگی پنج شهید مدافع حرم فاطمیون و پنج شهید مدافع حرم مشهدی خواهد پرداخت.

اسامی بازیگران مستند سریال بچه زرنگ

سریال بچه زرنگ ۱۴۰۲ : سریال بچه زرنگ ۲ به کارگردانی مشترک به کارگردانی مشترک محمدمهدی خالقی، داوود مرادیان، جواد علیزاده، حسین امانی و به نویسندگی عباس هادیان تولید شده است و از ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ در ماه رمضان قرار است از شبکه دو سیما پخش شود.

در فصل دوم بچه زرنگ، زندگی شهیدان مدافع حرم علیرضا توسلی (ابوحامد – فرمانده لشکر فاطمیون)، سیدحکیم، رضا اسماعیلی، محمدرضا خاوری و شیخ محمد رضایی از شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون و شهیدان مصطفی صدرزاده، جواد محمدی، محمد اسدی، محمد وطنی و جواد جهانی از شهدای مدافع حرم مشهدی روایت می‌شود.

بچه زرنگ ۲ به همت گروه فیلم و سریال شبکه دو با مشارکت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی طی ۱۰ قسمت، از جمعه ۲۵ فروردین همزمان با بیست و سومین روز ماه مبارک رمضان، مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

بازیگران سریال بچه زرنگ

این مجموعه به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با محوریت پرداختن به زندگی شهدای مدافع حرم مشهد، به زندگی شهیدان حسن قاسمی دانا، مصطفی و مجتبی بختی، علی اکبر زوار، مرتضی عطایی، حسین محرابی، مصطفی عارفی ، محمد جاودانی و محمدرضا سنجرانی می‌پردازد که با روشی متفاوت به مناطق عملیاتی سوریه و عراق اعزام و در نهایت به شهادت رسیدند.

مستند داستانی «بچه زرنگ» از سریال های جدید شبکه دو سیما در ژانر مستند درام (داکیودرام) با موضوع زندگینامه مدافعان حرم و مبارزات و شهادت و خانواده آنها است که به تصویر کشیده است. این مجموعه مستند به کارگردانی مشترک محمدمهدی خالقی، داوود مرادیان، جواد علیزاده، حسین امانی و به نویسندگی عباس هادیان تولید شده است. شما می توانید در ساعت ۲۱:۱۵ این مستند زیبا را تماشا کنید.

بیوگرافی بازیگران مجموعه بچه زرنگ

خلاصه داستان مستند بچه زرنگ

مجموعه مستند داستانی «بچه زرنگ» با محوریت داستان ۸ تن از مدافعان حرم شهر مشهد که با روشی متفاوت به مناطق عملیاتی سوریه و عراق اعزام و در نهایت به شهادت رسیدند تولید شده و در هر قسمت سراغ زندگی یکی از این شهدا می‌رود.

چندسالی است که تلویزیون مستندها و ویژه برنامه های بسیاری با موضوع شهدای مدافع حرم در شبکه های مختلف تولید و پخش می کند. اما این بار در مجموعه مستند داستانی «بچه زرنگ» از زاویه دیگری به این موضوع نگاه کرده و به آن پرداخته است. این مجموعه با محوریت شهدای مدافع حرم مشهد به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در شبکه دو سیما تولید شده است و محوریت داستان این مجموعه درباره ۸ تن از مدافعان حرم شهر مشهد است که با روشی متفاوت به مناطق عملیاتی سوریه و عراق اعزام و در نهایت به شهادت رسیدند.

اسامی و بیوگرافی بازیگران مستند سریال بچه زرنگ با نقش +عکس بازیگران و داستان

این برنامه در قسمت اول که شنبه ۱۰ دی از شبکه دو سیما پخش شد، سراغ ماجرای زندگی شهید مدافع حرم مصطفی عارفی رفت و در قسمت دوم به سراغ زندگی مرتضی عطایی خواهد رفت.

سامان خطایی در نقش شهید عارفی بازی کرده است.

داستان مجموعه بچه زرنگ

اسامی عوامل

عوامل این مجموعه عبارتند از: کارگردانان: محمد مهدی خالقی، داوود مرادیان،جواد علیزاده،حسین امانی، مجری طرح و تهیه کننده: ابوالفضل حاجتمند، نویسنده: عباس هادیان، مشاور کارگردان: هادی حاجتمند، مدیر تولید:محمد حسین غفرانی، مدیر برنامه ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: فرشاد کلباسی، طراح صحنه و لباس : علی سنگینی، طراح چهره پردازی: شهرام توانایی، طراحی و ترکیب صدا: محمد حسین ابراهیمی، موسیقی: مسعود سخاوت‌دوست، مدیر صدابرداری: محسن طیبی، مدیرفیلمبرداری: ابراهیم رجبیان، تدوین: علی گورانی.

اسامی و بیوگرافی بازیگران مستند سریال بچه زرنگ با نقش +عکس بازیگران و داستان

 محمدمهدی خالقی کارگردان

محمدمهدی خالقی کارگردان و مستندساز مشهدی در این‌باره گفت: سریال «بچه زرنگ» مجموعه‌ای درباره شهدای مدافع حرم مشهدی است که به سفارش شبکه ۲ سیما و با تهیه کنندگی «ابوالفضل حاجتمند» و با حضور چند کارگردان ساخته شده است.

نظرات