اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سوران با نقش + داستان کامل و تصاویر

1

اسامی بازیگران سریال سوران

● مهدی نصرتی در نقش سوران
● حسام محمودی در نقش رستگار
● علیرضا جعفری
● توماج دانش‌ بهزادی
● مریم کاظمی
● مصطفی کولیوندی
● محمدرضا صولتی
● گلنوش قهرمانی
● احمد صدفی
● هلن نقی‏ لو
● روزبه رئوفی
● احمد جعفری
● علی اکبر اصانلو
● ارشیا عبدالهی
● آرش نیازی
● مدیا ذاکری
● حمید محرابی
● علیرضا حنفی
● شاهو شاهمرادی
● سیمین بهفر
● آسو پاشاپور

سریال سوران یکی از سریالهای جدید تلویزیونی بوده که توسط سروش محمدزاده کارگردانی و توسط مجتبی فرآورده تهیه کنندگی شده است و از شبکه یک پخش میشود سریال سوران را میتوان به عنوان یکی از سریالهای سیاسی و جنگی عنوان کرد چرا که داستان آن برمی‌گردد به سال ۵۰ اتفاقاتی که در آن دوراندر کردستان رخ داده است.

سریال سوران

این مجموعه به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. فیلمبرداری این مجموعه به تازگی به پایان رسیده و ناگفته نماند این سریال آخرین نقش آفرینی مرحوم حسام محمودی نیز هست. این سریال پس از سریال کاتب اعظم که اقتباسی از کتاب اعترافات کاتب کشته شده بود، دومین اثر اقتباسی مرکز سریال سوره محسوب می‌شود.

سروش محمدزاده در کارنامه خود سریال همبازی و نوار زرد را در کارنامه دارد و حالا با سریال سوران گام جدیدی در تلویزیون و ساخت سریال برداشته است.

خلاصه داستان

سریال سوران درباره موضوع شجاعت مردم کردستان و جوانمردی و سرسختی و شجاعت آنها می باشد که در دهه ۵۰ برای مبارزه با تروریست ها تلاش زیادی کردند مبارزه با کسانی که میخواستند بر طبل جدایی کردستان از ایران بکوبند اما مردم کردستان مقابل آن‌ها ایستادند و مبارزات سرسختی با آنها داشتند.این سریال که اقتباسی از کتاب «عصرهای کریسکان» نوشته کیانوش گلزارراغب است، قصه عشق، مبارزه و میهن‌دوستی مردم کردستان را روایت می‌کند….

خلاصه سریال سوران

سریال سوران چند قسمت است

سریال سوران دارای ۱۸ قسمت بوده که نگارش فیلمنامه آن را عباس ریاحی بر عهده دارد گفته می شود که سریال سوراناغتباسی از کتاب عصرهای کریسکان به نویسندگی کیانوش گلزار می باشد که درباره عشق مبارزه و میهن دوستی کردستان نوشته شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال سوران

حسام محمودی

او متولد ۱ فروردین ۱۳۶۵ است و در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲از دنیا رفت. بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران بود.وی در سال ۱۳۹۳ با سریال گاهی به پشت سر نگاه کن وارد قاب تلویزیون شد و با مجموعه لحظه گرگ و میش به شهرت رسید. او در آثاری چون حق سکوت،سد معبر،عطرآلود،غریب،سایه بان،دلدار،نوار زرد۲ و… بازی کرده.

بازیگران سریال سوران

آخرین عکس زنده یاد حسام محمودی در سریال سوران

مریم کاظمی

زادهٔ ۱۳۴۴ در تهران کارگردان، نویسنده و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.از جمله فعالیت‌های هنری مریم کاظمی می‌توان به موارد اشاره نمود: عضویت در هیئت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر، عضویت در هیئت مدیره انجمن کارگردانان خانه تئاتر، نماینده انجمن بازیگران در شورای داوری خانه تئاتر، عضویت در انجمن بازیگران سینمای ایران، تدریس در دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران، دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان. از جمله آثار این هنرمند می توان به جامه دران،بزرگ،خیلی بزرگ،هم سایه،از سرنوشت،زندگی و… اشاره کرد.

زمان پخش سریال سوران

بیوگرافی علیرضا جعفری

علیرضا جعفری متولد ۱۳۷۲ در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش می باشد، او برادر زاده امیر جعفری بازیگر نام آشنای ایران می باشد، وی بازیگری را از دوران کودکی بطور شانسی شروع کرد او در هنرستان صدا و سیما درس خوانده است

امیر جعفری در آن زمان برادر کوچک‌ تر خود یعنی عموی کوچک من که آن موقع هم سن و سال الان من بود را برای نقشی در یک نمایش معرفی کرد و برای اینکه من در خانه تنها نمانم به همراه عموی کوچکم رفتم که آنجا به او گفتند سن شما به نقش نمی‌خورد

همراه ما باشید

1 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سوران با نقش + داستان کامل و تصاویر

  1. شیردل گفت:

    باسلام وخداقوت به همه عوامل سریال سوران …کارگردان جوان آفای محمدزاده …

نظرات