خلاصه داستان ، اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم دسته دختران + تصاویر

0

“دسته دختران”, نام فیلم سینمایی ایرانی,محصول سال ۱۳۹۹ به کارگردانی منیر قیدی, و با بازی بازیگران سرشناسی چون لیلا حاتمی و فرشته حسینی و نیکی کریمی و تعدادی بازیگر جدید که در روزهای آتی به جمع دیگر بازیگران فیلم اضافه میشوند بزودی اکران میشود در ادامه به معرفی کامل (فیلم دسته دختران) و عکس پشت صحنه و زمان اکران و اسامی و بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان و تصاویر جدید این فیلم میپردازیم

فیلم دسته دختران: خلاصه داستان ، اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم دسته دختران + تصاویر

اسامی بازیگران فیلم دسته دختران

به گزارش مجله حرف تازه به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فیلم دسته دختران فیلم جدید منیر قیدی که با نام موقت دسته دختران در مرحله تحقیق و نگارش است، به تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری و توسط بنیاد سینمایی فارابی به عنوان یکی از محصولات سینمایی دفاع مقدس بنیاد در سال جاری ساخته خواهد شد.

پیش‌تولید این فیلم سینمایی به کارگردانی منیر قیدی و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری از ماه قبل آغاز شده و اکنون آخرین روزهای پیش تولید را سپری می‌کند. تاکنون حضور لیلا حاتمی و نیکی کریمی و فرشته حسینی در این پروژه قطعی شده است و این سه بازیگر نقش‌های اصلی را ایفا خواهند کرد.

نیکی کریمی

اسامی بازیگران فیلم دسته دختران

خلاصه داستان فیلم دسته دختران

دسته دختران روایتی از حماسه مقاومت ۳۴ روزه شهر خرمشهر در دوران دفاع مقدس است و دومین فیلم منیر قیدی پس از فیلم ویلایی‌ها در مقام کارگردان است.حضور دختران و زنان در رقم خوردن حماسه خرمشهر، برای اولین بار در سینمای ایران به تصویر کشیده می‌شود.

دسته دختران محصول بنیاد سینمایی فارابی است و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، حضور دختران و زنان در رقم خوردن حماسه خرمشهر، برای اولین بار در سینمای ایران به تصویر کشیده می‌شود.

منیر قیدی کارگردان

منیر قیدی کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سابقه کار در زمینه دستیار کارگردان و منشی صحنه را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است

او تاکنون دو اثر را کارگردانی کرده است؛ فیلم ویلایی‌ها (۱۳۹۵) و تله فیلم حتی اگر شب باشد (۱۳۹۲)؛ همچنین در مجموعه تلویزیونی این خانه دور است به نویسندگی بیژن بیرنگ و کارگردانی مسعود رسام و بیژن بیرنگ است که در سال ۱۳۷۰ تولید و در سال ۱۳۷۴ از شبکه ۲ سیما پخش گردید، به ایفای نقش پرداخته است.

فرشته حسینی در دسته دختران

خلاصه داستان فیلم دسته دختران

فرشته حسینی متولد سال ۱۳۷۶ شمسی در ایران، بازیگر سینما ایران و افغانستان است
وی از پدر و مادری مهاجر، اهل افغانستان در تهران متولد شد و از دانش آموختگان اصغر محبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.
وی به مدت ده سال در دوره های آموزشی بازیگری اساتیدی چون «اصغر محبی»، «آقای رحمانیان» و «خانم نصیرپور» آموزش بازیگری دیده است.

او به تازگی در سال ۱۴۰۰ خبر از ازدواجش با نوید محمدزاده را داد

لیلا حاتمی در دسته دختران

لیلا حاتمی و نیکی کریمی و فرشته حسینی در دسته دختران

 

لیلا حاتمی متولد ۹ مهر ماه سال ۱۳۵۱ در تهران است. وی دختر علی حاتمی، کارگردان سرشناس سینمای ایران، و مادرش زری خوشکام، هنرپیشه سینما، بود.

او در در سال ۱۳۷۷ ازدواج کرده و متاهل است . همسر وی علی مصفا هنرپیشه و کارگردان و تهیه‌کننده ایرانی است.

دیگر عوامل

محصول بنیاد سینمایی فارابی

کارگردان: منیر قیدی
تهیه کننده: محمدرضا منصوری

نظرات