زمان پخش و تکرار سریال نوروز رنگی از شبکه تماشا ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

زمان پخش سریال نوروز رنگی : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال نوروز رنگی برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال نوروز رنگی

این مجموعه به کارگردانی علیرضا مسعودی و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان محصول سال ۱۳۹۹ در ژانر طنز،خانوادگی و درام است. این مجموعه برای بار اول در نوروز ۱۴۰۱ از شبکه پنج تهران پخش شد و مخاطبان زیادی داشت به طوری که ۹۴ درصد مردم آن را پسندیده اند.حالا قرار شده این مجموعه جذاب از ۱۹ دی ۱۴۰۱ هرشب از شبکه تماشا پخش می شود. ناگفته نماند جایگزین سریال پلاک ۱۳ می شود.

از جمله هنرمندان این مجموعه می توان به رابعه اسکویی،جواد خواجوی،هادی عامل هاشمی،یوسف تیموری،شهرام قائدی،پریسا مقتدی،شاهو رستمی،سیمین بهفر،الهه جعفری،سیاوش مفیدی،علیرضا مسعودی و…

در خلاصه سریال آمده داستان یک خانوادهٔ فقیر نشین مشهدی در نوروز سال ۱۳۶۷ را روایت می‌کند. پدر خانواده که صاحب ۵ پسر و دو دختر است از یک نفر طلب دارد و کسی که می‌خواهد به او پول بدهد، به جای آن یک تلویزیون رنگی می‌دهد تا وقتی که پول جور شود و اگر نشد تلویزیون را بفروشند. بعد از مدتی پدر همراه با بقیه خانواده به مسافرت می‌روند و به جواد اخطار می‌دهد که حق ندارد به تلویزیون دست بزند. همزمان با آمدن دایی وی‌جی و دوستان او آنها با دیدن یکی از فیلم‌های بروس‌لی جو گیر می‌شوند و تلویزیون را اتفاقی می‌شکانند حالا آنها …

زمان پخش سریال نوروز رنگی از شبکه تماشا

ساعت تکرار و زمان پخش سریال نوروز رنگی از شبکه تماشا

این سریال ۲۰ قسمتی هرشب از ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰ و تکرار آن روز بعد ساعت ۲ بامداد،۸ صبح و ۱۴ از شبکه تماشا پخش خواهد شد.

از دیگر هنرمندان می توان به سینا رازقی،محمد اسلامی،ماهان عبدی،سجاد حسین‌پور،سیما خالقی،الهه یگان‌پور،حدیثه زارعی،حمیدرضا حافظ شجری،پویا ریحانی،علی انوریان یزدی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات