راهنما و لینک سامانه جستجوی شغل وزارت کار و تعاون – shoghl.mcls.gov.ir

0

راهنما و لینک سامانه جستجوی شغل وزارت تعاون – shoghl.mcls.gov.ir

سامانه جستجوی شغل وزارت تعاون به نشانی اینترنتی shoghl.mcls.gov.ir از امروز فعال شد و متقاضیان مشاغل مختلف می توانند می‌توانند اطلاعات خود را در سامانه جست‌وجوی شغل ثبت کنند تا کار مورد نظر خود را پیدا کنند.

سامانه جستجوی شغل وزارت کار و تعاون - shoghl.mcls.gov.ir

سامانه جست و جوی شغل برای ارتباط بین کارجویان و کارفرمایان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد.
سامانه جست و جوی شغل که با هدف اتباط بین کارجویان و کارفرمایان، کاهش هزینه‌های جست‌وجوی شغل و ایجاد پویایی در بازار کار آغاز به کار کرده است امروز با حضور وزیر کار رونمایی شد.

سامانه جست‌وجوی شغل https://shoghl.mcls.gov.ir محلی است که کارفرمایان برای درخواست نیروی کار مورد نیاز خود به سامانه مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام می‌کنند.

ورود به سامانه جستجوی شغل shoghl.mcls.gov.ir

مجله اینترنتی حرف تازه‌: سامانه جستجوی شغل وزارت تعاون به نشانی اینترنتی shoghl.mcls.gov.ir از امروز فعال شد و متقاضیان مشاغل مختلف می توانند می‌توانند اطلاعات خود را در سامانه جست‌وجوی شغل ثبت کنند تا کار مورد نظر خود را پیدا کنند.

در همین رابطه معاون اشتغال وزارت کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: سامانه جست‌وجوی شغل برای ثبت نام بر بستر فضای مجازی در راستای پل ارتباطی بین کارجویان و کارفرمایان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه، اجتماعی راه اندازی شد.

shoghl.mcls.gov.ir

🔹سامانه جست‌وجوی شغل https://shoghl.mcls.gov.ir محلی است که کارفرمایان برای درخواست نیروی کار مورد نیاز خود به سامانه مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام می‌کنند.

🔹همچنین کسانی که کارجو هستند نیز با مراجعه به سامانه، می‌توانند اطلاعات خود را ثبت تا کار مورد نظر خود را پیدا کنند.

سامانه جستجوی شغل چیست

سامانه جستجوی شغل shoghl.mcls.gov.ir، با هدف کاهش هزینه های جستجوی شغل، بهبود و انسجام در عملکرد کاریابی ها و در نهایت افزایش اشتغال، راه اندازی شده است. ورود به سایت مذکور، از بخش ورود کارفرمایان و ورود کارجویان، انجام گرفته و ثبت نام در سامانه نیز از طریق بخش ثبت نام کارفرمایان و ثبت نام کارجویان، امکان پذیر می باشد.

سوالات متداول

چگونه در سامانه جستجوی شغل ثبت نام کنیم؟

با وارد نمودن آدرس shoghl.mcls.gov.ir و اننتخاب گزینه ثبت نام کارجو و درج اطلاعات هویتی مبادرت به اخذ نام کاربری و کلمه عبور شده و سپس از گزینه ورود به پنل کاربران وارد سامانه می شویم.

سامانه جستجوی شغل وزارت کار و تعاون - shoghl.mcls.gov.ir

با وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور از قسمت ورود به پنل کاربران وارد سامانه شده و سپس اطلاعات شغلی را ثبت می نماییم.

با انتخاب گزینه فراموشی رمز ، ابتدا کد ملی را وارد نموده و پس از دریافت پیامک و وارد نمودن رمز جدید می توان مجددا وارد سامانه شد.

برای ثبت نام از طریق سامانه جستجوی شغل هزینه ای پرداخت نمی گردد. در صورت صدور معرفی نامه از طریق دفاتر کاریابی، کارجو بخشی از هزینه بکارگماری را براساس دستورالعمل ابلاغی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کاریابی پرداخت می نماید.

فرصت های شغلی

کارجویان با وارد شدن به بخش ” فرصت های شغلی” و درج شغل و استان مربوطه نسبت به مشاهده و انتخاب فرصت شغلی مورد نظر اقدام می نمایند.

مراحل ثبت نام

با وارد نمودن آدرس shoghl.mcls.gov.ir و اننتخاب گزینه ثبت نام کارفرما و درج اطلاعات هویتی مبادرت به اخذ نام کاربری و کلمه عبور شده و سپس از گزینه ورود به پنل کاربران وارد سامانه می شویم.

با وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور از قسمت ورود به پنل کاربران وارد سامانه شده و سپس اطلاعات فرصت شغلی را ثبت می نماییم

با انتخاب گزینه فراموشی رمز ، ابتدا کد ملی را وارد نموده و پس از دریافت پیامک و وارد نمودن رمز جدید می توان مجددا وارد سامانه شد.

کارفرمایان با وارد شدن به بخش ” جستجوی درخواست های شغلی کارجویان” و درج شغل و استان مربوطه نسبت به مشاهده و انتخاب کارجوی مورد نظر اقدام می نمایند.

پس از تایید کارجوی مورد نظر ، اطلاعات کارجو در کارتابل کاریابی هایی که فرصت شغلی را ثبت نموده اند قرار داده می شود .در این مرحله مدیران کاریابی جهت صدور معرفی نامه با کارجویان تماس گرفته و معرفی نامه را تحویل کارجو می نمایند.

تماس و پیگیری

با بخش پشتیبانی سامانه تماس گرفته شود.

در صورت اعمال تغییرات بر روی رزومه ها ، نرم افزار به صورت خودکار اطلاعات را به روز رسانی می نماید.

نظرات