بیوگرافی و عکس های عیسی آل کثیر بازیکن پرسپولیس

1

بیوگرافی و عکس های عیسی آل کثیر بازیکن پرسپولیس

بیوگرافی کامل عیسی آل کثیر بازیکن فوتبال جدید پرسپولیس و سابق صنعت نفت با عکس شخصی و ورزشی و پیج اینستاگرام و آمار گلزنی و مهارت ها و سوابق باشگاهی و زندگی شخصی و خانواده وی را در مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی و سوابق عیسی آل کثیر بازیکن پرسپولیس + زندگی شخصی و اینستاگرام

بیوگرافی عیسی آل کثیر

عیسی آل‌کثیر بازیکن فوتبال متولد ۱۸ بهمن ۱۳۶۸ در دزفول که در پست مهاجم در پرسپولیس از شهریور ۹۹ بازی می‌کند و دارای قد ۱/۸۳ متر می باشد

اطلاعات باشگاهی

باشگاه کنونی او پرسپولیس یا شمارهٔ پیراهن ۱۰ و تاکنون در باشگاهایی چون استقلال اهواز پیکان، البدر بندر کنگ، آلومینیوم هرمزگان ، نفت تهران ، صنعت نفت آبادان توپ زده است

زندگینامه عیسی آل کثیر بازیکن جدید پرسپولیس

سوابق فوتبالی عیسی آل کثیر

آل کثیر سابقه عنوان آقای گل را در تیم آلومینیوم هرمزگان، در لیگ آزادگان ۹۴ و آقای گل در نیم فصل اول دوره نوزدهم لیگ برتر با ۹ گل را در کارنامه خود دارد

او همچنین یکی از بهترین بازیکنان نیم فصل اول لیگ نوزدهم بود که با ۹ گل زده از بازیکنان مطرحی چون قائدی، دیاباته و شهریار مغانلو بالاتر گرفت و همراه صنعت نفت آبادان عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت.

 

 

همسر عیسی آل کثیر کیست

از زندگی شخصی و خصوصی وی و ازدواج این فوتبالیست خبری منتشر نشده است

پیج اینستاگرام عیسی ال کثیر

isaalkasir7

کارنامه فوتبالی

آل کثیر فوتبال را از شهرداری دزفول آغاز کرده و اهل شهر میانرود دزفول است بعد از آن به تیم های استقلال اهواز، شهرداری بندرعباس، پیکان، نفت تهران پیوست. او در شهرداری بندرعباس آقای گل لیگ شد.
او برای درخشش در سال های اخیر از کویت و پرسپولیس پیشنهاد داشت که اکنون به علت ندادن رضایت نامه باشگاه موفق به جدایی نشد

بیوگرافی و عکس های عیسی آل کثیر بازیکن پرسپولیس و همسرش

بازیکن پرسپولیس

او در مصاحبه ای گفته : من از باشگاه خواستم کمک کند که بتوانم پیشرفت کنم. تیم کویتی از نظر مالی فوق العاده بود اما اولویت خودم پرسپولیس بود و دوست نداشتم به کویت بروم.

در شهریور ۹۹ یا مبلغ بالایی در نقل و انتقالات لیگ بیستم ۹۹ – ۰۰ به پرسپولیس پیوست که قرارداد دو ساله با تیم مورد علاقه اش را بست و از شهریور ماه نیز در تمرینات حاضر شد.

اینستاگرام عیسی آل کثیر

من در فوتبال سختی زیادی کشیدم

فوتبالیست ها از قشر ضعیف جامعه هستند. من در سال های فوتبالم خیلی سختی کشیدم و اذیت شدم.
در سال اول چون تیم اهواز بود و از دزفول می آمدم پولم را تنظیم می کردم که بتوانم ناهار یک فلافل بخوردم و حتی گاهی پیش می آمد که همین فلافل را هم نمی توانستم بخرم و از روی گرسنگی جوراب به شکمم می بستم و تمرین می کردم.
خیلی سختی کشیدم و این ها نمونه های ریزی است که می توانم بگویم. روزهایی بوده که در پارک خوابیدم.

درخشش با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

آل کثیر در مهر ماه ۱۳۹۹ لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ بسیار موفق عمل کرد و آمار قابل توجهی چون ۳ بار به تیر دروازه زده، یک پنالتی گرفته و ۲ گل زده به شارجه و السد را در کارنامه خود ثبت کرد و بهترین بازیکن هفته آسیا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد و بالای ۴ میلیارد تومان برای پرسپولیس در آمد کسب کرد.

او با گلزنی مقابل السد پرسپولیس را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ رساند و در دیدار چهارشنبه ۹ مهر ۹۹، تیمش مقابل پاختاکور با دو گل راهی نیمه نهایی کرد.

1 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های عیسی آل کثیر بازیکن پرسپولیس

  1. ام گفت:
    2
    3

    امیدوارم قطع نخاع بشی بحق پنج تن آل عبابی ناموس

نظرات