فیلم کامل / قسمت اول سریال مهمونی ۲ قسمت ۱ فصل دوم مهمونی نوروز ۱۴۰۲

0

فیلم کامل / قسمت اول سریال مهمونی ۲ قسمت ۱ فصل دوم مهمونی نوروز ۱۴۰۲

دانلود کامل سریال مهمونی ۲ قسمت ۱ فصل دوم مهمونی قسمت ۱ نوروز ۱۴۰۲ به کارگردانی ایرج طهماسب سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ منتشر شد را کامل ببینید برای دانلود و تماشای آنلاین سریال مهمونی قسمت ۱ (فصل دوم مهمونی) کامل در ادامه مطلب دریافت کنید

سریال مهمونی قسمت اول

سریال مهمونی قسمت ۱ (فصل دوم مهمونی)

فصل دوم سریال مهمونی که با نام مهمونی ۲ معرفی شده است، در فضای شاد و مهمانان مهم و از شخصیت های برجسته به مناسبت ایام عید نوروز ۱۴۰۲ تولید شده است.

سریال مهمونی قسمت ۱ (فصل دوم مهمونی) نوروز ۱۴۰۲ منتشر شده است و از همین قسمت اول مورد توجه بینندگان قرار گرفته و با استقبال گسترده ای از سوی مخاطبان مواجه شده است. ایرج طهماسب کارگردان معروف کشورمان با انتشار تیزر فصل مهمونی ۲ اعلام کرد که در ایام عید نوروز (۱۴۰۲) مهمان خانه های مردم خواهد بود.

مهمونی ۲ به کارگردانی ایرج طهماسب از ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ به طور اختصاصی همزمان از نماوا و فیلیمو منتشر شد که در ادامه مطلب قسمت ۱ سریال مهمونی ۲ با حضور بچه و پشه را دانلود کنید و سکانس های ویژه را تماشا کنید

برای دانلود رایگان این قسمت اینجا کلیک کنید

سریال مهمونی ۲ ایرج طهماسب – قسمت اول
کارگردان: ایرج طهماسب
مناسب برای سنین بالای ۱۲ سال
ژانر: کمدی و تاک شو

روزهای پخش

: سه شنبه ها ساعت ۲۰

با پخش قسمت ۱ سریال مهمونی ۲ مخاطبان استقبال زیادی از برنامه مهمونی ایرج طهماسب کرده اند و حتی کلیپ ها و موشن های قسمت های جذاب و جالب این برنامه در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.

در توضیح مهمونی ۲ امده است:سریال مهمونی به کارگردانی ایرج طهماسب در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال علی زرمهری، علی زرمهری، سهیل رهبر زارع، سارا صبری و احمد فیاض به هنرمندی پرداخته‌اند.

هوتن شكيبا، كاظم سياحى، بهادر مالكى، سهيل مستجابيان، الى امامى، امير اديب، نازنين شعبانى به عنوان صداپيشگان عروسك‌های جدید این مجموعه نمایشی حضور دارند و همچنین عیسی یوسفی‌ پور، محمد لقمانيان، پيمان فاطمى، شيما بخشنده، على پاكدست، نگار شهبازى نيز به عنوان عروسك‌گردان این پروژه هستند.

سریال مهمونی ۲ برنامه ای مفرح و گفت‌و‌گو محور است که در آن ایرج طهماسب به همراه عروسک های بامزه و دوست داشتنی، میزبان چهره های آشنای عرصه هنر و ورزش هستند مهمونی که بعد از کلاه قرمزی، مجموعه نمایشی تازه‌ای از ایرج طهماسب است

برنامه مهمونی مجموعه ای عروسکی و کمدی با اجرای ایرج طهماسب و با صداپیشگی هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی، هنرمندی علی زرمهری، سهیل رهبر زارع، سارا صبری، بهادر مالکی و نازنین شعبانی، کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادادی محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است

حضور افراد محبوب و دوست‌داشتنی و نگاه‌های متفاوتی که می‌تواند به مهمان‌هایی که به سلبریتی معروف هستند را درمیان آن‌ها دید؛ ایرج طهماسب با دعوت چهره‌هایی که بسیار خودمانی هستند به مخاطب خود، یاد می‌دهد که هنرمند و یا افراد برتر، همان‌هایی هستند که با فروتنی و اخلاق خوب، محبوب‌ترند؛ ضمن اینکه شخصیت‌های مجموعه نیز هرکدام با اخلاق و رفتار خود به نوعی از رفتار و شخصیت‌پردازی یا قشری از اجتماع می‌پردازند.

نظرات