دانلود کامل سریال چشم بندی قسمت ۱۰ دهم + تماشای قسمت ۱۰ از تلوبیون

0

دانلود کامل قسمت دهم ۱۰ سریال چشم بندی قسمت ۱۰ با پخش آنلاین از تلوبیون و شبکه سه قسمت ۱۰ سریال طنز چشم بندی ساعت ۱۹:۴۵ همراه لینک مستقیم قسمت دهم سریال چشم بندی از تلوبیون پخش میشود:

قسمت 10 سریال چشم بندی

دانلود کامل سریال چشم بندی قسمت ۱۰ دهم + تماشای قسمت ۱۰ از تلوبیون

قسمت دهم سریال طنز چشم‌بندی از شبکه سه امشب حوالی ۱۹:۴۵ پخش میشود که همراه با لینک مستقیم قسمت ۱۰ سریال چشم بندی با کیفیت عالی و تماشای آنلاین همچنین تکرار آن را در تلوبیون و آپارات و شبکه ۳ ببینید:

لینک مستقیم دانلود:

سریال «چشم بندی» به کارگردانی شاهد احمدلو از روز جمعه ۹ دی ماه روانه آنتن شبکه سه می‌شود و داستان آن درباره کارخانه‌ای است که دچار حریق شده و افرادی درگیر این داستان شده‌اند.

این سریال جدیدترین مجموعه شبکه سه سیما است که با مشارکت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و صندوق تأمین خسارت‌های بدنی با نظارت گروه اجتماعی تولید شده است.

شاهد احمدلو کارگردان، امیر ابیلی سرپرست نویسندگان و تهیه‌کنندگی این کار بر‌عهده سلیم ثنائی است. دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از: نویسندگان: محمد رعیت‌پور، حامد آبکنار، مسعود غزنچایی، مدیر تصویربرداری: حسین ناظریان، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، طراح گریم: آرمین اسماعیلی، مدیر صدابرداری: شهرام متولی باشی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: داوود بابایی، تدوین: کاوه ایمانی، مدیر تولید: حسین باقریان

به گفته تهیه کننده سریال چشم بندی، این سریال فعلا در ۴۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای آماده پخش شده اما احتمال دارد که به ۶۰ قسمت نیز برسد.
پخش سریال طنز چشم بندی از ۹ دی آغاز شده است و هر شب ساعت ۱۹:۴۵ روی آنتن شبکه ۳ سیما می‌رود. تکرار سریال چشم بندی ساعت ۲:۲۵ و ۱۰:۲۵ و ساعت ۱۵ از شبکه ۳ پخش می شود.

سریال چشم‌بندی به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی سلیم ثنائی در ژانر کمدی، خانوادگی و اجتماعی است که داستان آتش گرفتن کارخانه‌ای را به تصویر می کشد. صاحب کارخانه فردی به نام کاشانچی مالک اصلی کارخانه است که آن را به دو دامادش داده، قصه این سریال از زمان فوت جمشید، باجناق کاظم شروع می‌شود و به مرور به سمت جدال میان او و عمه ناهید می‌رود

نظرات