اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم بعد از رفتن + خلاصه داستان فیلم بعد از رفتن

0

فیلم بعد از رفتن : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم بعد از رفتن همراه با اسامی عوامل با بازی صابر ابر، سارا بهرامی، پوریا رحیمی سام و …در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم بعد از رفتن

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی رضا نجاتی و تهیه کنندگی محمود بابایی محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر اجتماعی،خانوادگی و درام است. این فیلم در چهل و یکمین جشنواره فجر امسال حضور دارد و اولین فیلم نجاتی است. این فیلم بی سر و صدا تولید شد و از آذر ۱۴۰۱ فیلمبرداری آن شروع شد.

خلاصه داستان

از یک جایی، دیگر هر آنچه نیست، از تمام ما بیشتر است و دیگر مجالی نیست برای رقصیدن در رویاهای‌مان. تمام سال‌هایی که برای رسیدن به آرزوهای محال و ممکن به چنگ و دندان کشیدم، خودش را در یک چشم به هم زدن گذراند و شد؛ بعد از رفتن…

خلاصه داستان فیلم بعد از رفتن

اسامی بازیگران فیلم بعد از رفتن

صابر ابر

۱۸ خرداد ۱۳۶۳ در تهران بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است. وی به خاطر بازی در فیلم درباره الی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در ۲۷ امین جشنواره فیلم فجر و به خاطر بازی در فیلم دایره زنگی نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در ۲۶ امین جشنواره فیلم فجر شد.از دیگر آثار ایشان می توان به سه زن،آقا یوسف،اینجا بدون من،خواب زده ها،قندون جهیزیه،مسخره باز،قورباغه،مترجم و… اشاره کرد.

بازیگران فیلم بعد از رفتن

صابر ابر در فیلم بعد از رفتن

پانته آ پناهی ها

زاده ۱۳۵۶ در تهران بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و منشی صحنه و انتخاب بازیگر است. ایشان آثار زیادی بازی کردند از جمله بانوی عمارت،شهرزاد،خاتون،مترجم،نفس،لاک قرمز،آاادت نمی کنیم،جاده خاکی،دسته دختران و… اشاره کرد.

عوامل فیلم بعد از رفتن

دیگر عوامل

مدیر فیلمبرداری: آرمان فیاض، تدوین: عماد خدابخش، مشاور کارگردان: امیرحسین عسگری، طراح صحنه: امیرحسین حداد، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست، مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی، جلوه‌های ویژه بصری: محمد برادران، مدیر تولید: امیر نشاط، طراحی و ترکیب صدا: زهره علی اکبری، طراح گریم: مهدی صیاد، طراح لباس: چکامه میرخانجانی، عکاس: حسن شجاعی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، اصلاح رنگ و نور: فربد جلالی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: حمیدرضا غفارزاده، منشی صحنه: غزل رشیدی.

نظرات