خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم برنده ها + عکس ها

0

فیلم برنده ها : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم برنده ها با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم سینمایی برنده ها همراه با اسامی عوامل با بازی رضا ناجی و حسین عابدینی و شهرزاد کمال زاده و …در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم برنده ها

خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم برنده ها + عکس ها

این فیلم به کارگردان: حسن ناظر و تهیه کنندگی: محسن مسافرچی محصول سال ۱۳۹۹ در ژانر اجتماعی،خانوادگی و درام می باشد. این فیلم در بخش اصلی هفتاد و پنجمین جشنواره ادینبرا اینترنشنال فیلم فستیوال EIFF پذیرفته شده است. اولین نمایش این فیلم که دارای پروانه ساخت و نمایش از وزارت ارشاد است، در تاریخ ۱۳ آگوست یا ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در سالن هاووس شهر ادینبرای اسکاتلند خواهد بود .

خلاصه داستان

خلاصه فیلم نامه از این قرار است که یک جایزه معتبر بین المللی به صورت تصادفی به پست گرمسار تحویل داده می شود. یکی از کارکنان اداره پست با تصمیمی اشتباه از این تندیس عکس می‌گیرد. پس از گرفتن عکس سرنوشت جدیدی برای تندیس رقم می‌خورد.

خلاصه داستان فیلم برنده ها

اسامی بازیگران فیلم برنده ها

  • رضا ناجی
  • شهرزاد کمال زاده
  • حسین عابدینی
  • رضا مقامی
  • میرطاها مظلومی
  • پارسا مقامی
  • و…

رضا ناجی

رضا ناجی زادهٔ ۵ دی ۱۳۲۱، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. از مهم‌ترین فیلم‌های رضا ناجی می‌توان به بچه‌های آسمان، باران، آواز گنجشک‌ها، باد در علفزار می‌پیچد و ترنج اشاره کرد. ناجی نخستین بازیگر ایرانی دریافت‌کننده خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد از پنجاه و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین بوده‌است.

بازیگران فیلم برنده ها

شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده متولد ۷ فروردین ۱۳۶۴ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او حرفه خود را از سال ۱۳۸۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی هزاران چشم ساخته کیانوش عیاری آغاز کرد و پس از ایفای نقش در آثاری مانند راه طولانی و عقاب صحرا به شهرت رسید. یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های او در سریال آرام می‌گیریم بود که در نقش یک دختر معتاد ظاهر شد و مخاطبان زیادی را باخود همراه نمود و بار دیگر به شهرت رسید.

فیلم ایرانی برنده ها و عوامل آن

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: حسن ناظر ، تهیه کننده: محسن مسافرچی.

نظرات