اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم نفس با نقش ها + داستان کامل و سرنوشت بازیگران

0

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم نفس و اسامی بازیگران فیلم نفس با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید. “فیلم سینمایی نفس”، فیلم ایرانی به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کننده محمدحسین قاسمی با بازی گلاره عباسی و مهران احمدی و جمشید هاشم پور و ساره نورموسوی و تعدادی بازیگر سرشنای ایرانی محصول سال ۱۳۹۵ است. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران فیلم سینمایی نفس (بیوگرافی و عکس) و داستان کامل این فیلم و بیوگرافی بازیگران آن همراه با اسامی و بیوگرافی بازیگران نقش ها در ای نفیلم با عکس جدید می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم نفس با نقش ها + داستان کامل و سرنوشت بازیگران و عکس های جدید

بیوگرافی همه بازیگران فیلم نفس با عکس جدید

نفس فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی، ابوذر پورمحمدی و شرکت نورتابان محصول سال ۱۳۹۵ که برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای شبنم مقدمی و جایزه بهترین فیلم در بخش نگاه ملی را بدست آورده‌است. بازی و گریم پانته آ پناهی‌ها در فیلم نفس از دید منتقدان سینمایی بسیار چشمگیر بود اما مورد توجه داوران قرار نگرفت. این فیلم به عنوان نماینده سینمای ایران در اسکار ۲۰۱۸ معرفی شد.

موضوع و خلاصه داستان

بهار، نادر، کمال و مریم پر از رویاهای کودکانه‌اند که قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد و حتی انقلاب و جنگ هم نمی‌تواند آنها را از رویاهایشان دور کند.

فیلم سینمایی «نفس» روایت زندگی چهارکودک به نام‌های بهار، نادر، کمال و مریم است که به همراه پدرشان غفور و مادربزرگ خود در دهه ۵۰ خورشیدی نفس می‌کشند! دنیای این کودکان، دنیایی پر از رویاهای زیبای کودکانه است و قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد.

اسامی بازیگران فیلم نفس با نقش ها

اسامی بازیگران فیلم نفس با بیوگرافی نقش ها

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون:

مهران احمدی (پدر بهار)
پانته آ پناهی ها (مادر بهار)
سیامک صفری
گلاره عباسی (معلم بهار)
محمدرضا شیرخانلو
علی خانبابایی
احسان قاسمی
روژان آراوند
شبنم مقدمی
ساره نورموسوی (نفس)
جمشید هاشم‌پور

ساقی زینتی
دنیز رادمهر
و … ایفای نقش کردند

بیوگرافی بازیگران فیلم نفس با عکس و داستان

ساره نور موسوی

ساره نورموسوی بازیگر نقش نفس در فیلم سینمایی نفس (زادهٔ ۱۳۸۵ در قم) بازیگر ایرانی است. او از هشت‌سالگی بازیگر شد. به گفته خود ساره او عاشق حیوانات و محیط زیست است
وی نخستین بار تصادفاً با نرگس آبیار در حین سفر آشنا شد و در این سفر برای نقش اصلی انتخاب شد.

ساره نورموسوی در سال ۹۵ لوح تقدیر بهترین بازیگر زن برای فیلم نفس جشنواره بین‌المللی مقاومت تهران را از آن خود کرد.

سیده ساره نور موسوی بازیگر نقش اصلی فیلم «نفس» ساخته نرگس آبیار در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نحوه انتخابش در این فیلم گفت: قبل از اینکه به شکل رسمی متوجه بشوم که قرار است در فیلم خانم آبیار بازی کنم، صحبت‌ها را یواشکی گوش می‌کردم. من از میان ۲۰۰۲ نفر انتخاب شدم.

وی افزود: تست‌های زیادی برای انتخاب بازیگر «بهار» انجام شد و من مدت‌ها در زمان مدرسه برای انجام تست می‌رفتم.

نورموسوی در ادامه عنوان کرد: برعکس فیلم در دیکته اصلا خوب نیستم و یک بار بیست غلط املایی داشتم. اما رفته رفته غلط‌ هایم کمتر شد.

وی در خصوص ارتباط خود در زمان ساخت فیلم با عوامل گفت: بازیگران بزرگسال با من خیلی خوب بودند؛ اما با بچه‌ها بخصوص محمدرضا شیرخانلو همیشه دعوا داشتیم و همدیگر را کتک می‌زدیم. اما با هم مهربان هم باشیم

شبنم مقدمی

فیلم نفس, بازیگران فیلم نفس,داستان فیلم نفس

مهران احمدی و محمدرضا شیرخانلو

 

عکس های بازیگران فیلم نفس

گلاره عباسی

داستان فیلم نفس

پانته آ پناهی ها

بازیگران فیلم نفس

نظرات