سانحه وحشتناک بدلکاری برای ارشا اقدسی در لبنان، آخرین وضعیت سلامتی

0

سانحه وحشتناک بدلکاری برای ارشا اقدسی در لبنان، آخرین وضعیت سلامتی

نائب رئیس انجمن بدلکاران سینما: ارشا اقدسی به کما رفت ارشا اقدسی در صحنه بدلکاری برای یک فیلم سینمایی در لبنان به علت تصادف ماشین دچار سانحه شد و هم اکنون در شرایط بحرانی قرار دارد  به کما رفته است و در بیمارستانی واقع در بیروت بستری است. او به زودی تحت عمل جراحی مهمی قرار می‌گیرد. اخبار آخرین وضعیت سلامتی ارشا اقدسی بدلکار مطرح کشورمان را پیگیری کنید

سانحه وحشتناک بدلکاری برای ارشا اقدسی در لبنان، آخرین وضعیت سلامتی

وضعیت جدید ارشا اقدسی امروز

پزشکان معالج «ارشا اقدسی» بدلکار سرشناس ایرانی اعلام کردند علائم حیاتی او بسیار کاهش یافته و به‌خاطر همین دلیل عمل‌های جراحی صبح دوشنبه لغو شدند.

در حال حاضر اقدسی از طریق دستگاه زنده مانده و پزشکان گفتند امید بازگشت وی تنها ۱ درصد است اما باز دست از تلاش نخواهند کشید.

مادر ارشا اقدسی از همه مردم خواست تا برای بازگشت وی به شرایط پایدار و ادامه درمان وی دعا کنند.

 

ارشا اقدسی بدلکار ایرانی در صحنه بدلکاری برای یک فیلم سینمایی در لبنان دچار حادثه شد و هم اکنون در شرایط بحرانی قرار دارد و در بیمارستانی واقع در بیروت بستری است و به زودی تحت عمل جراحی مهمی قرار می گیرد.

نائب رئیس انجمن بدلکاران سینما: ارشا اقدسی به کما رفت

🔹 علیرضا فتحی مسئول بدلکاران سینمای ایران از وخامت حالِ ارشاد اقدسی بدلکار حرفه‌ای سینما خبر داد که در بیمارستان بیروت بستری است.

🔹 نائب رئیس انجمن بدلکاران سینما و مسئول کل بدلکاران سینمای ایران در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت جسمانی اقدسی گفت: آخرین خبری که ما از این اتفاق گرفته‌ایم متأسفانه ارشا اقدسی را بعد از چپ شدنِ ماشین، بیهوش از ماشین بیرون می‌آورند که تا همین لحظه هم به هوش نیامده است. او الان در کما به سر می‌برد و از مردم عزیز کشورمان می‌خواهم که برای این بدلکار خوب و حرفه‌ای سینمای ایران دعا کنند تا زودتر سلامتی‌اش را به دست آورد.

🔹خبرگزاری تسنیم همچنین مدعی شد ارشا اقدسی دچار سانحه مغزی شده و حال خوبی ندارد.

ارشا متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۱، تهران، بدلکار ایرانی است. او در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۸۵ گروه بدلکاران ۱۳ را تأسیس نمود و فعالیت‌های خود را با گروهش در ایران و عرصه بین‌الملل ادامه داد.

 

برای بدلکار جوان کشورمان آرزوی سلامتی داریم 🙏🏻

نظرات