اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ذهن خاموش با نقش + خلاصه داستان

1

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ذهن خاموش با نقش + خلاصه داستان

فیلم ذهن خاموش : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم ذهن خاموش با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این فیلم همراه با اسامی عوامل با بازی علیرضا کمالی نژاد (منصور )، سارا منجزی، نیلوفر شهیدی (لیلی)، امیررضا دلاوری و… در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم ذهن خاموش

فیلم ذهن خاموش، یک فیلم تلویزیونی ایرانی به کارگردانی مهرداد خوشبخت محصول ۱۳۹۹ است که بر اساس وقایع و اتفاقات تلخ ترور دانشمندان ایرانی توسط تروریست‌ها ساخته شده است و نحوه ترور آنها را در ایران تصویر می‌کشد. این فیلم پنجشنبه شب ۱۵ دی ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم در ساعت ۲۲ روی انتن می رود.

در فیلم سینمایی «ذهن خاموش» بازیگران مطرح و شناخته شده ای چون سارا منجزی، نیلوفر شهیدی، علیرضا کمالی، امیررضا دلاوری، پرویز فلاحی پور و ..به هنرمندی پرداخته اند. این فیلم به کارگردانی مهرداد خوشبخت و به نویسندگی علی خودسیانی تولید شده است.

خلاصه داستان فیلم ذهن خاموش

خلاصه داستان فیلم ذهن خاموش

داستان این فیلم درباره نحوه ترور دانشمندان هسته‌ای توسط تروریست‌ها ساخته شده و درباره فعالیت گروه ترور دانشمندان هسته‌ای ایرانی است که درصدد ترور یک دانشمند دیگر کشورمان هستند را به تصویر می‌کشد.

به گفته کارگردان این فیلم تلویزیونی، داستان فیلم درباره‌ی ترور دانشمندان و نه فقط دانشمندان هسته‌ای است که ساخت آن ۱۷ جلسه و با دو دوربین طول کشید.

در خلاصه داستان آمده است: منصور دانشجو است و به همراه خواهرش (لیلی) و پدرش زندگی می کند. خواهرش در آژانس هواپیمایی مشغول به کار است. پدر آنها بسیار بیمار است به طوری که لیلی به سختی از او نگهداری می کند. منصور در دوره دانشگاه به طور ناگهانی دانشگاه را ترک می کند و تا مدت یک سال خبری از او نمی شود و سرانجام مشخص می شود که او به ترکیه رفته است اما تماس خود را با لیلی قطع نمی کند. در ترکیه لوازم او را دزد می زند و در آنجا دختری به نام فرشته به او کمک می کند و او را مکان می دهد. در عوض او را دعوت می کند که به عضویت در یک سازمان جاسوسی در آید. کار سازمان به این طریق است که اعضای سازمان اطلاعاتی را در مورد دانشمندان هسته ای جمع آوری کرده و در اختیار سازمان قرار می دهند. سپس توسط شخصی خاص ، از دانشمند مورد نظر خواسته می شود که فعالیت خود را در پژوهش های هسته ای متوقف کند و … .

بیوگرافی بازیگران فیلم ذهن خاموش

بیوگرافی بازیگران فیلم ذهن خاموش

بازیگران این فیلم تلویزیونی شامل علیرضا کمالی نژاد، سارا منجزی ، امیررضا دلاوری ، پرویز فلاحی پور، نیلوفر شهیدی هستند. خودسیانی نویسندگی فیلم های تلویزیونی «رایزن عشق»، «فرزند چهارم»، «مرخصی شب عید»، «دست راست» را در کارنامه دارد.

مهرداد خوشبخت کارگردان

مهرداد خوشبخت متولد ۱۳۴۸ در آبادان و فارغ التحصيل دوره سينماي جوان خوزستان است. اولين كار جدي او در عرصه كارگرداني، ساخت فيلم تلويزيوني «پرواز» با موضوع «حيات پس از مرگ» بود. «پيگرد»، «سفر آخر» و «پل» «خشم و قضاوت»، «روياي آخر» ديگر فيلم هاي تلويزيوني «خوشبخت» هستند

زمان پخش از آی فیلم

فیلم سینمایی «ذهن خاموش» امشب ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن در ساعت‌های ۰۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ خواهد بود.

بیوگرافی بازیگران فیلم ذهن خاموش

امیررضا دلاوری

امیررضا دلاوری زاده‌ی ۱۷مرداد ۱۳۵۵، تهران است. او بازیگری را از سال ۱۳۷۳ با حضور در عرصه‌ی تئاتر و با ایفای نقش در نمایش «العشق به قوت العشق» آغاز کرد. اولین حضور تلویزیونی‌ این هنرمند سریال «مهر خوبان» (۱۳۷۴) و اولین تجربه‌ی سینمایی‎اش بازی در فیلم «متولد ماه مهر» (۱۳۷۸) بود.

بازیگران فیلم ذهن خاموش

علیرضا کمالی نژاد

علیرضا کمالی‌ نژاد، زاده‌ی ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹، تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران که در سال ۱۳۷۹ وارد دانشکده‎ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و همزمان با تحصیل، فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرد.

او در نهمین جشنواره‌ی سراسری تئاتر دفاع مقدس به عنوان بهترین بازیگر مرد انتخاب شد و سپس به کار در سینما و تلویزیون روی آورد.

سارا منجزی

سارا منجزی، زاده‌ی ۶ مهر ۱۳۶۱، اهواز بازیگر سینما و تلویزیون ایران، فارغ‌التحصیل رشته معماری است.

فیلم «خنده در باران»(۱۳۹۰) اولین تجربه‌ی تصویری این بازیگر است.

سارا منجزی

عوامل فیلم ذهن خاموش

عوامل ذهن خاموش عبارتند از: تهیه کننده: الهام ابراهیمی، کارگردان: مهرداد خوشبخت، مدیرتولید: نصیرنیا، تصویر بردار: سیروس عبدلی، صدابردار: ناصر انتظاری.

1 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ذهن خاموش با نقش + خلاصه داستان

  1. احسان گفت:

    سلام،سال تولید فیلم ۱۳۹۲ که اشتباه تایپ شده ۱۳۹۹

نظرات