دانلود فیلم نت و تماشای سریال جدید راز بقا، یک کمدی اجتماعی جذاب!

0

در نوروز ۱۴۰۱ یکی از سریال‌هایی که به صورت اختصاصی از فیلم نت پخش شد و همچنان هم در حال پخش است، سریال راز بقا است. این سریال از اول فروردین سال جدید روانه‌ی سینما خانگی شد و دوست داران آن می‌توانند با دانلود فیلم نت برای آیفون و اندروید آن را تماشا کنند.

 سریال راز بقا

بزرگ‌ترین کشف تاریخ در راه است….!

قصه‌ی سریال راز بقا درباره جوانی به اسم رحیم است که کشته شده و تمام فیلم هم درباره‌ی گذشته واتفاقاتی است که در آن افتاده است. در زمان حال حاضر هم همه به دنبال قاتل رحیم می‌گردند و از آنجایی که پیدا کردن قاتل داستان‌ها و اتفاقات پیچیده‌ای را رقم زده است، بزرگترین کشف تاریخ را با زبانی طنز آلود به آن نسبت داده‌اند. اتفاقات و ماجراهایی که در طول سریال خواهید دید قطعا هر مخاطبی را به خنده می‌اندازد و شما هم با دانلود فیلم نت برای آیفون و اندروید لحظات خوبی را برای خود رقم خواهید زد.

تماشای سریال جدید راز بقا

سریال راز بقا به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه کنندگی مصطفی احمدی و قلم امیر وفایی تولید شده و در اختیار مخاطبین قرار گرفته است و بازیگرانی چون بهرام افشاری، حسن معجونی، نیما شعبان نژاد، سعید آقاخانی، جعفر دهقان، فریبا حدیکار، هدیه بازوند، علیرضا زمانی نسب، سیروس میمنت، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی، فرشید زارعی فرد، احسان روزبهانی، کاظم نوربخش، حسین موسوی، سیروس سپهری، علی اخوان، صبا ایزدپناه، ریحانه حسینی، نجلا نظریان، مریم ماهور و آوین نقویان ایفای نقش کرده‌اند.

دانلود فیلم نت برای آیفون و اندروید و تماشای سریال راز بقا

همانطور که گفتیم این سریال به صورت اختصاصی از مجموعه‌ی فیلم نت در حال پخش است و برای تماشای آن هم باید از این پلتفرم استفاده کنید. قطعا اگر فیلم باز باشید و به تماشای فیلم و سریال علاقه داشته باشید، بهتر است روی گوشی‌های دانلود فیلم نت برای آیفون و اندروید را انجام دهید و از اپلیکیشن آن استفاده کنید تا در هر زمان و مکانی بتوانید فیلمی که دوست دارید را ببینید و لذت ببرید. البته علاوه بر این موضوع نمی‌توان تجربه کاربری جذاب اپلیکیشن را نسبت به وبسایت نادیده گرفت. مطمئنا در اپلیکیشن شما هم رابط کاربری بهتری خواهید داشت و نمای جذاب‌تری از دسته بندی‌ها، ویدیو پلیر، دکمه‌ها و المان‌های دیگر را تجربه خواهید کرد که این نکته مثبتی است. شما هم به راحتی می‌توانید با دانلود فیلم نت برای آیفون و اندروید این نرم افزار را روی موبایل‌های خود نصب کنید. اگر دستگاه شما اندورید است که می‌توانید به راحتی از گوگل پلی و یا بازار آن را دریافت کنید.

دانلود فیلم نت

اما اگر دستگاه شما iOS است، یک اپ استور ایرانی معتبر بهترین انتخاب است، آی‌اپس با گارانتی حساب کاربری و پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ی خود توانسته رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند و بستری مطمئن را به کاربران آیفون ارائه دهد. شما هم می‌توانید هم اکنون با دانلود فیلم نت برای آیفون را از این وبسایت انجام دهید و با تحریم‌های اپ استور خداحافظی کنید. این نرم افزار کاربردی را برای گوشی آیفون خود دانلود کنید و به تماشای سریال راز بقا بپردازید و لذت ببرید.

نظرات