علت توهین و فحاشی نفیسه روشن به تدوینگر مافیا تدوینگر شبهای مافیا کیست

0

علت توهین و فحاشی نفیسه روشن به تدوینگر مافیا تدوینگر شبهای مافیا کیست

ماجرای توهین و فحاشی نفیسه روشن به (تدوینگر مافیا) چیست و چرا نفیسه روشن با الفاظ رکیک و زشت در استوری اینستاگرامش به تدوینگر شبهای مافیا توهین کرد تدوینگر شبهای مافیا کیست؟ زن است یا مرد؟ و علت حذف مصاحبه نفیسه روشن در پشت صحنه شب های مافیا چه بود در ادامه جزئیات کامل میخوانید

علت توهین و فحاشی نفیسه روشن به تدوینگر مافیا چیست تدوینگر شبهای مافیا کیست

به گزارش حرف تازه؛ نفیسه روشن بازیگر پرکار سابق که به تازگی جنال ها و حواشی زیادی را در اینستاگرام و فضای مجازی داشته، در جدیدترین جنجال خود در استوری اینستاگرامش با الفاظ رکیک و بسیار زشت و الفاظ چاله میدونی به تدوینگر مسابقه شب های مافیا به کارگردانی سعید ابوطالب توهین کرده که باعث شده تا به سوژه داغ فضای  مجازی تیدیل سود

ماجرای کامل استوری توهین نفیسه روشن به تدوینگر مافیا

نفیسه روشن به این دلیل حذف مصاحبه او در پشت صحنه مسابقه شب های مافیا که توسط تدوینگر این رئالیتی شو قرار نداده نشده، عصبانی شده و به سیم آخر زد و با عبارت‌های توهین‌آمیز و بسیار زننده ، به این ماجرا واکنش نشان داده است.

ماجرای کامل استوری توهین نفیسه روشن به تدوینگر مافیا

او با انتشار ۳ استوری به شب های مافیا پرداخت . نفیسه روشن از پشت پرده این برنامه گفت که بسیاری از تولید کنندگان را زیر سوال برد و ادعا کرد روابط پشت پرده بر این برنامه حاکم بوده و ادعا داشت از عمد حرف های او در این برنامه پخش نشده است .

تدوینگر شب های مافیا کیست

در بخش معرفی عوامل مسابقه شبهای مافیا نام پونه شهرابی به عنوان تدوینگر آمده و تدوینگر مافیا پونه سهرابی است

بیوگرافی مختصری از این بازیگر:

نفیسه روشن در ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد. او لیسانس حقوق اسلامی دارد.او فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد.

نفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتواند بازیگر شود، و زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند.

شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال روزهای بیادماندنی به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان ۱۳۸۲ دانست .اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد.

در پائیز سال ۱۳۸۲ در سریال بچه های خیابان به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند.

پس از آن در پائیز ۱۳۸۳ ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال روزگار غریب را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید.

توانائیهای حیرت آور نفیسه روشن سبب شد تا در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۸۶ ، ایفای نقش پری در سریال اغماء به وی سپرده شود.

نظرات