علت فوت ناگهانی فرزند علی بهادری جهرمی چه بود؟ دختر علی بهادری جهرمی کیست

3

علت فوت ناگهانی فرزند علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت مشخص شد دختر سه ساله علی بهادری جهرمی کیست

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت داغدار شد او امروز در سوگ از دست دادن دختر سه ساله اش نشست در ادامه جزئیات خبر درگذشت و علت فوت فرزند علی بهادری جهرمی بر اثر بیماری زمینه ای بوده است جزئیات جدید و کامل را بخوانید.

علت فوت ناگهانی فرزند علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت مشخص شد دختر سه ساله علی بهادری جهرمی کیست

درگذشت ناگهانی فرزند علی بهادری جهرمی

مجله حرف تازه – علت فوت فرزند علی بهادری جهرمی بیماری مادرزادی اعلام شد. بر اساس اخبار جدید صبح امروز (۹ دی ۱۴۰۰) دختر بهادری جهرمی سخنگوی دولت که ۳ سال بیشتر نداشت دارفانی را وداع گفت.

دختر سخنگوی دولت ۳ ساله بود که بر اثر بیماری زمینه‌ای جان خود را از دست داد.

دختر سه ساله سخنگوی دولت آیت الله رئیسی درگذشت

سپهر خلجی عضو شورای سیاست‌گذاری خبرگزاری ایرنا در اینستاگرامش با اعلام این خبر،‌ نوشت:

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تأسف اطلاع یافتم فرزند دلبند برادر عزیز و همکار رسانه ای جناب آقای دکتر بهادری جهرمی سخنگوی محترم دولت به رحمت الهی پیوستند. ضمن عرض تسلیت صمیمانه به این برادر گرامی از درگاه خداوند متعال برای ایشان و خانواده محترمشان صبر بر این ضایعه سنگین را مسألت می‌نمایم.

علی بهادری جهرمی متولد ۲۰ شهریور ۱۳۶۴ در گلپایگان، استان اصفهان به دنیا آمده و حقوقدان، عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس, رئیس هیات مدیره بنیاد صیانت از حقوق شهروندی که در حال حاضر سخنگوی دولت رئیسی می باشد.

ایشان چند سال پیش ازدواج کرده و دارای فرزند بودند. او در ۲۳ آبان ۱۴۰۰ به عنوان سخنگوی دولت آیت الله رئیسی منصوب شد و کارش را در دولت آیت الله رئیسی آغاز کرد.

مجله اینترنتی حرف تازه این ضایعه دردناک را به آقای بهادری جهرمی و همسرشان و پدر و مادر و سایر بازماندگان تسلیت عرض می‌کند.

3 دیدگاه در “علت فوت ناگهانی فرزند علی بهادری جهرمی چه بود؟ دختر علی بهادری جهرمی کیست

  1. کوثری گفت:

    خدا رحمتشون کنه و به پدر و مادرش صبر جمیل و آجر جزیل عنایت کنه

  2. رهبر روغنی گفت:

    خدا صبر بده به دکتر بهادری و همسرش و عزیز دختر رو با سه ساله اباعبدالله محشور کنه

  3. زینب گفت:

    واقعا متاسف شدم و خیلی ناراحت شدن من از صمیم قلب به خانواده محترم و مخصوصا آقای بهادری جهرمی این اتفاق غمناک راتسلیت و تعزیت عرض می نمایم امید وارم روح این دختر عزیز شاد و با حضرت رقیه (س ) محشور شوند. انشاء الله😣😣😣

نظرات